Noi, ca să ne facem apariția, trebuie sa atacam ceva mare, ceva ce lumea va observa, o sa atacam firma "Foogle" , care deținea jumătate din motoarele de căutare de pe vremea aceea.
După un plan bine pus la cale, am inceput sa cautam informații despre acea companie. Într-un final am găsit ca au făcut o actualizare a bazei de date cu un soft mai vechi. Asta este tot ce ne trebuia. O trapa ascunsa bine în trecut.
După ce știam asta, am inceput sa cautam informații despre motoarele de căutare, care, din păcate, erau la zi, dar nimic nu este imposibil, ne-o luat vreo 2 luni, dar am reușit. Am reușit sa spargem backdoor-ul care ne trebuia. Odată pătrunși în sistem puteam face ori ce, de la a controla compania, pana a afla date despre toți utilității și Ip-ul lor. Am cautat mai adânc în bazele lor de date, și am dat de un mare secret. Eu au colectat informații despre toți utilizatorii lor timp de 10 ani. Pana și acum mai colectează, și din câte se vedea, proiectul avea sa continue încă 3 ani. Odată văzut asta, am făcut un mic filmuleț, care l-am încărcat în baza lor de date. Pornea de fiecare data când executai o comanda din servere, astfel arătându-le ca nu au o securitate imposibila.
După ce am ieșit din servere, am lăsat doar o mica urma, o urma ca au fost sparți. Am lansat acel video și pe net, și nu mulți lau urmărit, pana când nam apărut la știri. La știri sa scris ca o grupare de hackeri au spart baza de date a companiei "Foogle" și care au public date cu care dovedesc ca aceștia memorau, și salvau, toate datele despre utilizatori, regăsindu-se și niște persoane importante care foloseau acest motor de căutare.
Am ajuns, pot sa zic, putini faimoși, ca am fost primii care au reușit sa spargă acest soft.
Dar am fost dați un urmărire în locala, astfel încât a trebuit sa avansam și noi...
CITEȘTI
Viata unui hacker.
AdventureAceasta este viata unui hacker. O sa prezint cât de intensa și secreta poate fi. Țineți minte, nu o sa recunoașteți un hacker niciodată