Upgrade

43 2 0
                                    

Odată ce am fost dați în urmărire, din cauza sistemului ctOS, erau camere de supraveghere peste tot, nu puteai sa nu fii detectat în primele 5 secunde de când ieșeai din casa.
Asa ca noi neam gândit sa cream un soft, pentru noi, care sa reușească sa ne facă indectetabili pe camerele de supraveghere. Asa ca noi am creat un nou OS, care sa ne ajute, acesta era pentru telefoane și numai noi doi avem acces la el. Acesta conținea atât un soft care sa ne ascundă fata, atât și un soft care sa ne ajute la hacking. Ca nu poți merge cu un laptop peste tot.
Astfel noi am reușit sa ne creem, singuri, toată aparatura de care ne trebuia în misiunile viitoare.
Dar, noi voiam mai mult, după niște timp și munca, am reușit sa ne facem o ascunzătoare, unde se întra foarte greu, era bine ascunsa, într-o cafenea unde lucra un prieten bun, iar acolo am pus servere unde sa salvam tot ce spargem, toate informațiile noastre. Nu va pot spune mai multe, dar pot sa va zic ca era foarte bun locul.
Odată ce neam upgradat sisteme puteam lucra la capacitate maxima, dar aveam nevoie de o echipa, o echipa care sa ne ajute, în tot ce facem, care sa vrea ca noi doi de mult sa elimine cenzura, asa ca i-am găsit pe....

Viata unui hacker. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum