Descoperirea Talentului

137 4 3
                                    

Când sa se apuce de treaba, șia dat seama ca ii lipsește cel mai important lucru, un laptop. El având unu mai vechi, s-o gândit să-l ia sa vadă ce poate face.
Sia instalat tot ce avea nevoie, și o început treaba. Într-o noapte, pe la 00:00, o mers la Andrei acasă și după câteva minute a găsit terminalul sistemului de securizare, s-o conectat la el, și o început treaba.
După doar 10 minute el a reușit sa obțină control total asupra sistemului. El putea face ori ce, de la închide ușile și geamurile cât voia el, a scurtcircuita toată casa. Avea toate parolele de care avea nevoie, putea sa între în casa fără sa sune sau sa fie vreo notificare ca el întrat.
După ce a întrat în sistem a văzut unde avea defectul, asa ca oprit sistemul și a făcut o dovada ca a întrat în sistem.
Urmatoarea zi colegul sau tot vorbea ca nu știe ce sa întâmplat cu sistemul sau de securitate, ca i sa oprit. Eliot o mers la el și ia arătat tot ce a făcut. Ia arătat câte putea face și de ce ia oprit sistemul. El a rămas impresionat, el nu a crezut ca e posibil sa fie spart asa ușor, a crezut ca pur și simplu s-o oprit. De atunci Eliot și Andrei au devenit cei mai buni prieteni.
Se sfătuiau mereu înainte de a lua o decizie în ce ține de securitate, a devenit cel mai bun din clasă la informatica și securitate cibernetica.
A trimis defectul la producătorii acelui sistem și ia trimis și sistemul refăcut de el, cu problemele de securitate rezolvate, iar aceștia iau dat niște bani, deoarece ia scăpat de milioane de dolari care puteau fii pierduți ușor.
Dar într-o zi...

Viata unui hacker. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum