După ultima misiune, Alina nea prezentat un nou membru, pe nume Robert, zicea ca iubea la fel de mult și el ce făcusem pana atunci, toate atacurile, toate acele dezvăluiri, și dorea din tot sufletul sa lucreze cu noi. Am fost cu toții de acord să-l acceptam, plus ca ni la recomandat Alina, cea mai buna prietena a mea, și aveam incredere in ea ca știe ce spune.
Asa ca, a fost acceptat și iam dat un test, trebuia sa intre in Wi-Fi-ul cafenelei unde urma să-i prezentam baza. Trebuia doar sa intre in Wi-Fi și sa adune toate nr de telefon de la fiecare om care era conectat.
So apucat de treaba, avea cu el un laptop si un telefon, echipamentul ca al nostru.
Io luat cam mult, în proporție cu câți oameni era acolo, într-un sfert de o ta abia o reușit sa ia nr la toți cei 5 oameni de acolo, fără noi. Neam gândit ca e bine totuși pentru un începător, asa ca lam acceptat complet și Ian prezentat baza. Ușa era mai in spate, pe la depozitul cafenelei, era bine securizata, datorita lui Rorix, îi mulțumesc și acum pentru ajutor.
L-o cam impresionat baza noastră, nu credea ca puteam "îndesa" atâta tehnologie într-un loc asa mic.
Iam arătat panoul comanda, locul serverelor, și... Nu in cele de urmă, un mic seif, în care aveam bineînțeles, un stick de tip USB. Acela continea toate tacticile noastre, toate căutările. Avea toate programele noastre, celebrul OS al nostru pentru telefoanele noastre.
Dar el trebuia antrenat.... Asa ca lam adus pe.....
CITEȘTI
Viata unui hacker.
AventuraAceasta este viata unui hacker. O sa prezint cât de intensa și secreta poate fi. Țineți minte, nu o sa recunoașteți un hacker niciodată