Misiunea

35 2 3
                                    

După un timp neam gândit sa ne facem din nou prezenta. Asa ca neam gândit ce companie am putea ataca. Și cu timpul neam gândit sa atacam "Via_Email" printre cele mai mari companii de mail de acolo.
Dar aceasta companie nu era ori ce companie, era o companie bine securizata, n-aveam cum să-l spargem de la distanta, trebuia sa încărcam acel virus direct în servere, asa ca echipa sa gândit sa ma trimită pe mine, ca eram cel mai bun, cel mai rapid, și cel mai sportiv din echipa. Dar eu nu am fost singur, am nevoie de cineva care sa ma ajute de la distanta, dar nu de la baza, asa cal iau pe un bun prieten, "Dark", el o sa ma ajute pe teren, o sa ma ajute cu locațiile.
După un timp de căutări, Nam reușit sa găsim nimic, absolut nimic despre securitatea lor. Asa ca nu am avut de ales, și a trebuit sa intram direct la sursa, la servere, unde,se intra foarte greu, asa ca, neam apucat sa scanam fiecare etaj, fiecare persoana de acolo, ca să nu avem treaba. După vreo 5 luni, am terminat, știam fiecare agent de paza unde era, știam unde era fiecare floare din incinta.
Asa ca am pornit la treaba, eu cu laptop-ul meu, Dark cu a lui, am pornit la acțiune.
El sa poziționat afara, ca să-mi faca o mica diversiune, asa ca a încercat sa pice curentul, sai închidă pe toți afara, și a reușit.
Eu am întrat, am alergat pe scări, dar paza șia dat seama ca intrasem și ma urmăreau, sau poziționat la fiecare ușa, nu avea cum sa intre sau ieși nimeni, asa ca eu mam grăbit. Am ajuns la servere, am pus sa încarc rapid virusul, după am așteptat sa se încarce în toate serverele. Durează mult asta, și cu paza pe lângă mine, nu este tocmai cea mai buna combinație. Trebuia sa trag de timp, asa ca i-am spus lui Dark sa facă ceva ca nu vreau sa ajung la înmormântarea mea. Asa ca el o reușit să-mi dea acces la sistemul electric. Și acum ii mulțumesc, dacă nu aveam, eram mort, am reușit sa ma blochez în interior pana când virusul a fost gata, și după am avut acces peste tot. Am trimis datele la baza, cât eu am reușit sa scap, cu greu, de acolo.

Viata unui hacker. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum