Klišé [Peter Quill; Speciál: Valentýn]

794 40 1
                                    

INFO: Klišé Valentýn je tady. Ale i tak- ať ho slavíte, nebo ne, snad jste si ho užili. Nemusíme ho totiž slavit jenom s přítelem/ přítelkyní, ale i kamarádem/ kamarádkou! 

Krátka FF jednorázovka o Peterovi Quillovi (Strážci Galaxie; Star-Lord) a Nelie Starkové o tom, jak jedním klišém svátkem udělali tenhle den ještě víc klišé.  

Peter Quill si nepotrpěl na Valentýn a Nelie Starková to moc dobře věděla. Nemusel jí to ani vysvětlovat, sama si to spojila dohromady. A vlastně to ani od Petera nepotřebovala. Nelie nepatřila k těm lidem, kteří by Valentýna bojkotovali čistě z principu, ale na tom svátku ji prostě nijak nezáleželo. Pokud někoho milujeme, dokazujeme mu to každý den. Ne? 

Ale Peter chtěl překvapit. Možná to bylo díky tomu, že v Nelie našel něco, co si myslel, že pro něj není. Byl legendární záletník a vystřídal tolik žen (a tolik ras, vzhledem k tomu, že na to měl skoro celou galaxii), že bylo s podivem to, když se zklidnil u Nelie Starkové a držel se u ní. Nenapadlo ho se zajímat u Nel, co by ráda podnikla, začal to plánovat za jejími zády. A nedělal mu starost ani ten fakt, když zaslechl konverzaci Nel a Wandy, která se zdvořile zajímala, jestli něco podniknou s Peterem. Asi sondovala kvůli tomu, jestli by nezašli s ní a Visionem na dvojité rande. 

"Na Valentýn kašleme. Alespoň já ni neplánuju a pokud bude Peter něco chtít, tak mu to splním. Bude nám stačit ležet v posteli," vysvětlila jí hned Nelie a Wanda myšlenku o dvojité schůzce hned zavrhla. Jestli už je rozhodla, nebude u ní mít štěstí. 

"Takže Peter nemá nic v plánu?" i tak se snažila udržet konverzaci.

"Pochybuju. A kdyby měl...no, asi se nic nezmění," a ani tohle Petera neodradilo. Myslel si, že má naprosto dokonalý plán a Nelie se to bude líbit. I když to bylo to největší klišé, které se chystal udělat každý druhý na tenhle den. 

Ráno, přesně už na Valentýna, Nelie Petera v posteli už nenašla. Místo toho jí tam nechal vzkaz, který byla nejdřív líná číst. Chvíli ležela v posteli, stále zavřené oči a přemýšlela, kam se mohl Peter podět. Mohlo se něco stát? Jemu? Nakonec jí to nedalo, hlavně kvůli té části, že se mu něco mohlo stát, a natáhla se rozespale pro vzkaz. 

Když ho dočetla, mohla si vydechnout. O nic vážného nešlo. Peter se prostě rozhodl vykonat dobrý skutek hned po ránu, a dojít jí pro její oblíbenou snídani- kafe a keksík. Spokojeně se usmála. 

Udělala tehdy dobře, když dala Peterovi šanci, když ji pozval na rande. Nejdřív nechtěla jít, hlavně kvůli jeho pověsti- bála se, že ji využije a potom odkopne. Ale byla to Wanda, která ji přesvědčila, ať jde a ničeho se nebojí. Nelie ji doteď podezřívala z toho, že buď si ona pohrála s Peterovou myslí, nebo Wanda viděla, co se chystá Peter udělat. Ať či tak, dopadlo to dobře. 

Spokojeně ležela v posteli, a když uslyšela kroky, které šly k jejímu pokoji, pootočila se ke dveřím, aby viděla, kdo to je. I když to byl pravděpodobně Peter, kdo jiný by se za ní ráno vydával. Přesně jak si myslela, vešel Peter, v ruce připravenou snídani na tácu. Pousmála se na něj. 

"Ahoj," usmál se na ni a přisedl si na postel. Nelie ho zvědavě sledovala a pak se natáhla pro kafe. 

"Ahoj. Děkuju za snídani," pousmála se a usrkla si kafe. Peter opatrně položil tác, tak, aby se z toho nic nevysypalo a lehl si taky. Leželi naproti sobě a sledovali se. Nelie se někdy zvedla do polosedu, aby se napila kafe, ale jinak ležela. Byla takhle spokojená. Byla spokojená s Peterem. Užívala si tyhle rána, kdy spolu mohli být a nemuseli nic říkat. 

Jednorázovky [Multifandom FF CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat