!!!! UPOZORNĚNÍ: OBSAHUJE SPOILERY Z ENDGAME A INFINITY WAR!!!!
~
Brunetka se nervózně zasmála, když si všimla, že kamera už začíná nahrávat, a Nelie Starková se mohla připravit na svoje rozloučení. Prohrábla si znovu vlasy, a potom se podívala zpříma na kameru před sebou. Zhluboka se nadechla, a potom i vydechla.
"Ahoj Stevie. Jsem si jistá, že jsi si nemyslel, že o mě ještě někdy vůbec uslyšíš...ale tady jsem, a nahrávám ti vzkaz přes kameru. Není to porno, jak by si někdo mohl myslet. Doufám, že se to k tobě dostane, a jestli ne, asi o tolik nepřijdeš. A já už nemám co ztratit, vzhledem k tomu, že za pár dní mi dojde kyslík a...kdo ví, kde vlastně skončím. Buď bude moje tělo bloudit vesmírem, nebo se Nebule podaří dostat loď na Zemi a budu pohřbená ke Starkům. Dost morbidní, když už na to myslím," Nelie se na chvilku zarazila. Rozhlídla se po lodi, po jejím okolí. Děsila ji představa, že tady zemře. Děsila ji představa, že zemře sama. Nakonec našla odvahu a podívala se znovu na kameru.
"Upřímně ani nevím, proč ti ten vzkaz nahrávám. Proč zrovna tobě. Je to docela doba, co jsme se viděli naposled, a ani se ti nedivím. Ani sobě. Chtěla bych ti jen říct, že se na tebe nezlobím. Cokoli mezi námi, co se stalo, se stalo, a trvalo mi to sice, ale smířila jsem se se vším. Něco na tom bude, že čas zahojí všechny rány. Nebyl den, kdy jsem nad tím nepřemýšlela, takže jestli jsi měl dost často škytavku, tak se omlouvám, za to jsem mohla já," zasmála se trochu. Samotnou ji pobavila ta představa, a na chvilku měla Nelie radost sama ze sebe. Pousmála se a chvíli se užívala ten klid, a pocit, že se cítí lépe. Ačkoli ji nezbývalo tolik času.
"Byl to nakonec Tony, který mi řekl ať ti nahraju ten vzkaz. On sám ho nahrává Pepper a asi by mě štvalo, kdyby po něm něco zbylo, a po mě by nezbylo nic. I když je to jenom tobě, a ne světu. Doufám, že to nikde nezveřejníš, protože jsem měla docela slušnou kariéru v NY, a tohle by to asi rozsekalo. I když...asi už mi to bude jedno, když tu nebudu," jakmile vyslovila poslední větu, začal se jí třást hlas, a Nelie si musela dát pauzu. Věděla, že nikdy nepřijme, co ji čekalo. Bála se. Nedokázala si představit, jak to bude probíhat - v jednu chvíli bude všechno v pořádku, a pak najednou dojde kyslík, a ona bude jak dlouho lapat po dechu, dokud to neskončí? Jak dlouho to bude trvat? Jak moc děsivý to bude?
"V případě, že ti to ještě nikdo neřekl, vydala jsem se do vesmíru. Přimíchala jsem se do toho náhodou, a kdybych to mohla změnit, neudělala bych to. I když ve finále umřu. Nevím, jaká smrt je horší - proměnit se v prach, nebo umřít ve vesmíru? Docela vtipný, že mě Thanos nedostal, a dostal mě vesmír. Doufám, že jsi v pořádku a není z tebe prach. Ale nějak...cítím, že jsi v pořádku a jsi pořád na Zemi. To je dobře," usmála se nad tím. Na chvíli se znovu zamyslela, a snažila si vybavit její poslední vzpomínky na Steva Rogerse. Jak teď vypadal? Jak se změnil? Myslel na ní taky?
"Každopádně...to, co jsem ti chtěla říct, jsem už řekla. Takže je asi na čase se rozloučit. Poslední sbohem. Nemyslím si, že se ještě někdy uvidíme. Možná tě uvidím, až budu blouznit, nebo až...bude konec. Děkuju za všechno," usmála se na kameru, a potom se natáhla, aby ji vypnula. Kdo ví, jestli Steve Rogers někdy její zprávu dostane.
Brunetka se potom opřela a vydechla si. Nahrávku měla za sebou. Teď už ji čekala jenom smrt.
~
Steve Rogers seděl v konferenční místnosti a přehrával si vzkaz od Nelie Starkové. Během celého video se nezmohl na nic. Dokázal to jenom bezmocně sledovat, a když to skončilo, pustil si ho znova. Natočila pro něj rozloučení. Jak těžké to pro ni muselo být? Jako těžké pro ni muselo být samotná ve vesmíru, bez něj? Povzdychl si.
Kdyby ho čekala smrt, a věděl o ní, natočil by taky podobný vzkaz? Natočil by ho pro Nelie? Co by tam bylo? Nelie mu v její poslední chvíli všechno odpustila - ale Steve neměl Nelie co odpouštět. Všechno, co udělalo, dávalo smysl. Jeho nejlepší přítel zabil její rodiče, a Steve o tom věděl. A nic jí o tom neřekl. Nechal Nelie a Tonyho žít ve lži. A když to všechno prasklo, Nelie si nevybrala stranu Steva - a ten to i chápal. Ale tohle všechno vedlo k jejich odloučení. Steve vždycky doufal, že se má bez něj líp. Že je šťastnější a má to, co si zaslouží - štěstí a lásku.
Znovu stiskl tlačítko přehrávače a sledoval její zprávu. I ve chvíli, kdy umírala, to byla ta nejkrásnější žena na Zemi, dokonce i ve vesmíru, a Steve věděl, že ji pořád miluje. Nezáleželo na tom, co se mezi nimi stalo, vždycky ji bude milovat. Vždycky mu na ní bude záležet. Zastavil video a sledoval mladší Starkovou. Bylo to zrovna ve chvíli, kdy se smála jejímu vtípku o škytání. Vůbec se nezměnila. Pousmál se nad tím a pořád to sledoval na velkém plátnu.
"Docela depka, co?" ozvala se od dveří místnosti. Steve se tam hned podíval. Brunetka se opírala o dveře a sledovala ho. Když jí neodpověděl, rozešla se k němu. Na chvilku se podívala na plátno, kde mohla vidět sebe před pár týdny. Na chvíli zabloudila myšlenkami k tomu, jak odlišná byla. Jak moc se změnila.
Brunetka na plátně byla připravená na smrt a nedávala si velké naděje na to, že by přežila. Že by se dostala domů, na Zemi, ke Stevovi. A přesto, když je Carol našla, její první kroky vedly k němu, stejně jako jeho kroky vedly k ní. Aktuální Nelie Starková dostala další šanci, a ona už ji nechtěla zahodit a promarnit.
"Byla jsem docela kost, co? A to myslím doslova. Fakt jsem byla hubená na kost," zkusila to znovu Nelie, ve snaze rozmluvit Steva. Ten ale na její vtípky o pohublý a skoro mrtvý Nelie ještě nebyl připraven, a nikdy asi ani nebude.
"No tak nic, tak budeme klidně mlčet," rezignovala nakonec brunetka a přisedla si ke stolu. Steve ji pořád sledoval, ale mlčel. Nelie vedle něj potichu taky seděla, pohledem někdy zabloudila na plátno. To ticho ji vytáčelo, ale nechtěla Steva rušit a ještě víc ho provokovat. Bylo to mezi nimi pořád dost křehký, takže se báli to narušit.
Nelie se ani nepohnula, když ji najednou Steve stiskl ruku a palcem ji jemně po ní hladil. Dala mu trochu času, a potom se na něj podívala. Ale pořád mlčela, nechtěla ho vyděsit.
"Když se Carol vrátila i s tou lodí...doufal jsem, že tam budeš. Nevěděl jsem, kde jinde by jsi mohla být. Poslední, co jsem se o tobě dozvěděl bylo, že jsi byla v NY a zmizela společně s Tonym. Pak jsem nic nevěděl, a netušil jsem, co se s tebou stalo. Proměnila jsi se taky v prach, nebo tě Thanos zabil? Ta nevědomost byla hrozná," začal pak Steve. Nelie ho nepřerušovala. Nechala ho, aby se jí svěřil.
"Byla jsi tam. Byla jsi v hrozném stavu, ale byla jsi tam. Bál jsem se, že když tě obejmu, něco ti zlomím. Bál jsem se tě držet, ale zároveň jsem tě musel držet. Už jsem tě nikdy nechtěl pustit. A pak mi Tony dal tvojí zprávu pro mě...a sleduju ji pořád. Protože mi to pořád připomíná, jak jsem tě mohl ztratit, a málem se tak i stalo. Nejen kvůli tomu vesmíru, ale kvůli tomu tajemství, co nás rozdělilo," teď už se na ní podíval. Nelie ho pohladila po ruce.
"Vše je odpuštěno, Stevie. Dostala jsem druhou šanci, a nebudu se plácat v minulosti. Mohl jsi mi to říct, ale sám jsi viděl, jak to dopadlo. Můžeme se soustředit na přítomnost?" zkusila opatrně. Nechtěla se s ním hádat, nechtěla to řešit...už nemohla. Chtěla, aby už byli zadobře. Steve se na ní podíval, a chvíli ho napadlo, že se ještě budou dohadovat, ale nakonec přikývl.
Pokud to tak cítila, tak bylo na čase tu kapitolu uzavřít. A začít novou. Společně.
A/N: něco jsem zkusila napsat a vzniklo tohle? Dobrý?
ČTEŠ
Jednorázovky [Multifandom FF CZ]
FanfictionJednorázové FF. Několik fandomů: ať už Teen Wolf, The Originals, něco od Marvelu, nebo klidně i SPN, a kdo ví, co ještě přidám. Najdete zde i herce z fandomů. Cover od @SarahMikaelson_ ^^