Next To Me [Steve Rogers]

584 35 6
                                    

VAROVÁNÍ: SPOILERY Z INFINITY WAR! POKUD JSTE TO NEVIDĚLI A NECHCETE RISKOVAT, ŽE SE TU DOZVÍTE NĚJAKÉ SPOILERY, NEČTĚTE TO DÁL! 

⚜️

Nelie se zastavila. Nedokázala se pohnout. Čas se zastavil. Ostatní pro ni v místnosti přestali existovat. Byla tu jenom ona. A on.

Musely to být minimálně tři roky od doby, co se viděli naposled. Ale emoce nezmizely. Někde tam v nich byly zakořeněné a pořád v nich přežívaly. Do dnešního dne o sobě nedaly vědět.

Prohrábla si vlasy a špičkou jazyka si olízla horní ret, spodní ret si skousla. Během toho přemýšlela, co by měla říct. Ahoj? Jak se máš? Dlouho jsme se neviděli. Chyběl jsi mi. Jsem ráda, že tu jsi. Ale nedokázala přijít s žádnou adekvátní odpovědí. Nedokázala ze sebe dostat nic. Ani riziko, že se dnes můžou vidět naposled, to nezměnilo. Dokázala ho jenom mlčky sledovat. A trpět.

Taky ji sledoval. Hypnotizoval ji pohledem. Dřív než se mohl odhodlat ji něco říct, se kolem něj protáhl Bruce Banner a mladší Starkovou pevně objal. A tím to kouzlo okamžiku přerušil. Steve ještě slyšel, jak se Nelie zasmála. Pouto mezi nimi se zpřetrhalo. Wanda se na něj zkoumavě podívala. Steve věděl, co mu právě teď dělá. Je v jeho hlavě. 

"Měl bys jí to říct. Než bude pozdě," řekla mu potom. Steve se znovu podíval na Nelie, která si dál povídala s Brucem. Usmívala se na něj, zatímco si Steve všiml, že s ní není něco v pořádku. Nedivil se tomu. Její bratr byl nezvěstný a Země byla v ohrožení. Nikdo nebyl v bezpečí. 

⚜️

"Steve?" uslyšel její hlas. Chraptila. Vždycky chraptila, když dlouho nemluvila. Měla u toho vždy suché rty a musela si ještě odkašlat. Bál se na ni podívat. Nechtěl to vidět. Nechtěl ji vidět rozplynout se. Neunesl by to. Ale přesto se donutil. 

Odvrátil pohled od místa, kde ještě před chvíli stál Bucky, a podíval se na ni. Pořád stála na tom samém místě. Sledovali se. Mlčeli. Potom se k ní rozešel a pevně ji stiskl v obejmutí. Nelie se uvolnila a spoléhala na něj, že ji udrží. Nepouštěl ji. Čekali spolu. Čas plynul moc pomalu. Nelie zavřela oči a začala potichu plakat. Steve jí prohrábl vlasy a dal ji pusu na čelo.

"Ať se stane co se stane, vždycky tě najdu. Vždycky, Nelie." slíbil ji. Setřel jí slzy.

"Já vím. Budu na tebe čekat." přikývla a popotáhla nosem. Potom se přitiskla k jeho hrudi.

"Všechno mě to mrzí, Nelie." dostal ze sebe. Nelie zavzlykala a znovu popotáhla.

"Nechci, aby naše poslední chvilky byly takovéhle. Kdy jsem byla ubulená a utírala si nudle do tvé hrudi." dostala ze sebe. Hlas se ji třásl. Snažila se, aby mluvila normálně, ale během toho propadla v pláč. Steve se zasmál. Přišlo mu to roztomilé. 

"To nic, Nelie," prohrábl ji vlasy a tiskl si ji k sobě. Vyměnil by si to s ní, kdyby to šlo. 

"Jsem ráda, že tu jsi. Že je to s tebou. Nedokážu si představit, že by se mi to stalo s někým jiným, nebo o samotě. Vžycky jsi tu byl pro mě. Slib mi něco, prosím," podívala se na něj prosebně. 

"Cokoli," přikývl hned. 

"Najdi Tonyho. Prosím. Ujisti se, že je v pořádku. Bojím se o něho," přiznala. Steve přikývl a dal ji další pusu na čelo. 

"Najdu ho a pak najdeme tebe. Společně. A víš co pak my dva podnikneme? Ty a já?" pousmál se na ni. Nelie zakývala hlavou. Neměla ponětí. 

"Dojdeme si na večeři. Vsadím se, že máš pořád ráda burger. Tak půjdeme na ně. Přijdeš pozdě, protože to vždycky děláš a já na tebe vždycky budu čekat. Přinesu tvoje oblíbené květiny, lilie, a dám ti pusu na tvář. Ty se zasměješ a oznámíš mi, že se tě nemusím bát a můžeš mi dát pusu na rty. Nejsi totiž z cukru a vždycky jsi mě měla ráda, jako já měl rád tebe," Nelie se na něj usmála. Steve pokračoval ve vyprávění i ve chvíli, kdy se Nelie začala ztrácet a začal ji nahrazovat popel. 

Nejdřív začala mizet její záda. Následovaly nohy a ruce. Pořad u toho sledovala Steva a snažila se si ho zapamatovat. Steve ji měl pořád u sebe a sledoval ji.Pokračoval ve vyprávění, jako kdyby se nic nestalo. Přesto se toho dělo dost. Bylo to tady a nešlo tomu zabránit. 

Potom se rozplynula. Na zem dopadl popel. Steve spadl na kolena a sledoval hromádku popela před sebou. V jednu chvíli tu byla, a potom zmizela. Steve nevěděl kam. Nevěděl, kde ji hledat. Nevěděl, jestli ji vůbec najde. Jediné, co věděl bylo, že není sama. A že je pryč. 

Steve ztratil další lásku svého života.

A/N: tohle mělo být úplně jiný, ale po shlédnutí IW jsem to lehce změnila. Nelie a Stevovi to prostě není souzeno. 

Jednorázovky [Multifandom FF CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat