AU = ALTERNATIVE UNIVERSE
James Buchanan Barnes zaraženě sledoval, co se dělo před jeho očima. Čeho se stal svědkem. Nemohl tomu uvěřit. Nikdo z jejich přátel tomu nemohl uvěřit. Samotná Nelie Starková tomu nedokázala uvěřit. Právě se zasnoubila. Brock Rumlow ji požádal o ruku a ona k tomu dala svůj souhlas.
Když Nelie zašeptala její "ano", Buckymu se zhroutil celý svět. Nemyslel si, že od jejich rozchodu to bude ještě takhle horší. Dokud Nelie a Brock jenom randili, Bucky měl malinkou naději. Po jejich zasnoubení i ta naděje vyhasla.
Natasha, Steve a Wanda ho sledovali, zatímco Sam ho jenom poplácal po rameni a potom se rozešel za Nel, aby ji objal.
"Musíš jí to říct. Nemůže si ho přece vzít," podívala se na něj Wanda. Bucky se na ni podíval a pousmál se. Wanda vždycky věřila k tomu, že on a Nel jsou si souzeni. I když se rozešli.
"Je šťastná. Nechci ji to zkazit."
"Jak to můžeš říct? Není s tebou," zakývala nesouhlasně hlavou.
"Rozešli jsme se, Wando. Skončili jsme."
~
Když Nelie a Brock společně ohlásili, že další den se bude konat menší oslava na počest jejich zasnoubení, Buckymu se tam nechtělo. Do poslední chvíle byl rozhodnutý, že se tam neukáže. Věděl, že nesnese pohled na Brocka. Nedokázal se úplně smířit s tím, že Nelie Starková se už nikdy nevrátí k Jamesovi Barnesovi.
Ale pak si vzpomněl, že on a Nelie jsou stále přátelé a Nelie by byla zklamaná, kdyby se tam neukázal. Měl by ji ukázat jeho podporu. Ukázat, že je v pořádku a přeje jí to.
A proto se tam nakonec ukázal. Steve, Sam, Wanda a Natasha se na něj hned podívali a vybízeli ho pohledem, ať dneska něco udělá. Ať řekne Nel, co k ní cítí a dají to dohromady. A Bucky si byl na chvíli jistý, že to vážně udělá. A pak ji uviděl se usmívat. A Buckymu došlo, že jí to nemůže udělat. Nemůže jí zlomit srdce a ublížit jí. Podíval se na Steva, Sama, Wandu a Natashu, kteří ho nadějně sledovali, a pak jenom zakýval hlavou.
Nelie si ho všimla, ale než se k němu stihla rozejít, Bucky se k ní otočil zády a rozešel se pryč. Mladší Starkovovou při tom pohledu bodlo u srdce. Wanda a Natasha se k ní rozešly a obejmuly ji.
"Udělalo se mu jenom špatně, nic si z toho nedělej," Nelie sledovala Natashu, ale pak zakývala hlavou.
"Neudělala jsem to schválně. Nezasnoubila jsem se s Brockem, protože jsem chtěla zlomit Buckymu srdce. Já ho od toho chtěla ušetřit. Nechtěla jsem mu zlomit srdce. Nevěděla jsem, že mě Brock požádá o ruku a neměla jsem souhlasit," brebentila potichu. Natasha a Wanda se na sebe významně podívaly. Věděly to celou tu dobu.
"Tak mu to řekni. Všechno," strčily do ní jemně. Nelie nadzvedla obočí, ale pak jí to došlo. Ony to věděly. Nelie to pravděpodobně věděla taky, jenom jí trvalo déle, než si to přiznala. Otočila se k nim potom zády a rychle se rozešla za Buckym. Měla tušení, kde by mohl být.
A její tušení bylo správné. Nelie Buckyho znala až moc dobře. Věděla, že nemusí davy lidí a když to šlo, ztratil se na chvíli ven. Brunetka měla dobrý odhad, když ho našla na balkónu. Potichu otevřela a zavřela dveře a šla za ním. Bucky se na ní překvapeně podíval, když si k němu přisedla.
"Proč nejsi vevnitř?" zeptal se. Možná to vyznělo až moc jedovatě. Nedokázal se přetvařovat pořád. Nešlo to.
"Proč ty?" neodpověděla mu a podívala se na něj. Bucky se hned podíval jinam. Ani do očí se jí nezvládl podívat.
ČTEŠ
Jednorázovky [Multifandom FF CZ]
FanficJednorázové FF. Několik fandomů: ať už Teen Wolf, The Originals, něco od Marvelu, nebo klidně i SPN, a kdo ví, co ještě přidám. Najdete zde i herce z fandomů. Cover od @SarahMikaelson_ ^^