M-am trezit din nou in acea camera in care eu si Jane am fost prizoniere...am crezut ca incep sa plang dar l-am vazut pe el si statea in tocul usii pe podea...parea ca revenise la normal...cutitul din pieptul lui disparuse...la fel si ochii negri...trupul lui revenise la normal ca si cum nu se intamplase nimic...mi-am adus aminte de Jane...am inceput sa plang...atunci el m-a privit fara sa-si paraseasca locul...ba chiar parea ca plange...stai...cum sa planga?...nu mai intelegeam absolut nimic...
-I-imi pare r-rau
Se balbaia printre lacrimi
-Nu am vrut sa-i fac rau..
Ultima fraza m-a lasat blocata...nu-mi venea sa cred ca acel monstru care tocmai mi-a ucis prietena spunea ca ii pare rau...era asa de ciudat...nici nu mai credeam ca acela putea fi un om...mai ales dupa ce vazusem inseamna ca pana si monstrii aceia cu care ne speriau adultii cand eram mici exista in realitate...
Am incercat sa-mi prind forte si m-am pus cu picioarele incrutisate in pat...mi-am adus aminte de acel crucifix care il purtam la gat si l-am luat in mana...-Ce esti tu?
L-am intrebat chiar daca stiam ca l-ar fi putut enerva intrebarea..
Auzindu-ma vorbind a incetat din a plange si m-a privit cu niste ochi mari pret de cateva secunde...-Stiu ca ma vezi un monstru...o creatura bizara...si da chiar sunt...
Spuse el ridicandu-se in picioare
-Sunt un demon...o fiinta a intunericului...viata nu are pret pentru mine iar moartea nu exista...
Venea spre mine iar eu ma ridicam in piciore si inchideam ochii dar tineam crucifix-ul intins spre el...
-Un zambet malitios ii aparuse pe buzele demonului
-Tu chiar crezi ca pe toti ne sperie asta? Deja ma si plictisesc
S-a pus chiar in fata mea si s-a proptit cu mana de perete..as fi vrut sa-l lovesc sau sa-i fac ceva ca sa scap dar stiam ca era prea riscant...
Imi zambea atat de sadic...incat nu mai stiam ce sa fac...am continuat doar sa raman in stransoarea aceea...
Dupa ce m-a privit in de lung ai-a zdobit puternic buzele lui de ale mele...eram scarbita de acea senzatie si ma sbateam cat de tare puteam...cand mi-a dat drumul...l-am lovit asa de tare incat era sa cada...
Atunci am profitat de faptul ca lasase usa deschisa si fugisem in prima camera care am gasit-o acolo era telefonul lui Jane...dar ciudat era faptul ca era semnal...l-am luat si am sunat la politie-Ajutati-ma va rog e un om care ma tine inchisa aici...
Cand politistul m-a intrebat locatia nu am stiu ce sa-i mai zic...credea ca era o gluma de copii...mi-a spus sa nu mai fac asta...
Atunci a ajuns si el si a intins mana...cum vedeam ca nu mai pot scapa iar politistul nu credea ce ziceam i-am cedat telefonul...care il luase si l-a zdobit...am inceput sa plang...respiram greu...credeam ca orice tentativa de evadare era destinata esecului...-Daca tot nu stai cuminte vino cu mine...
A zis...
Presimteam ca avea sa-mi faca ceva rau...m-a luat pe sus...am inceput sa strig...-Degeaba tipi ca nimeni nu te aude
Imi spuse rastit si enervat de situatie...
Ma tinem cu toata forta de marginea usii dar el era nul mai puternic decat mine si usa la un loc...
Finalul destinatiei a fost o camera ingusta si intunecata...nu stiam de ce m-a adus tocmai acolo...plangeam in hohote si tipam la el-De ce m-ai adus aici???
Tot ce am mai vazut a fost faptul ca a adus o injectie sa mi-o injecteze...credeam ca voia sa ma omoare cu aia dar de fapt a vrut iar sa ma adoarma...in timp ce el iar desena acel cerc ciudat cu o stea in mijloc si se aseza jos...eu adormeam fara sa vreau...
*Wow unde sunt oare? In sfarsit afara la soare...cum am ajuns aici?
Vedeam un om care parea de treaba si care se apropia de mine-Cine esti? Nu te-am mai vazut pe aici...
-Tamara
Am soptit...ma simteam slabita desi nu atiam de ce
-Ce carte ai? Mi-o dai mie?M-am uitat la mana mea chiar aveam o carte...nici nu stiam de unde o aveam...dar eram asa slabita incat parea prea dreu de ridicat...
Totusi ceva nu-mi placea la tipul ala...de unde aparuse si mai ales de ce voia cartea?-Ce zici? Da-mi-o
Deja tonul lui devenise mai agresiv...brusc am auzit strigate...ca si cum era un razboi...m-am ascuns dupa un copac ...asistam la o scena apocaliptica...oamenii aruncau zeci de Biblii in foc...aveau ochii negri si ei...apoi m-am intors si l-am vazut iar pe omul ala:
-Da-mi cartea te rog
-Nu
Am spus sigura pe mine...m-am intors cu spatele si m-am uitat la acea carte...era o carte de...exorcizari...cum?? Cum a ajuns asa ceva la mine?
Cand m-am uitat din nou la acel tip avea si el ochii negri-Da-mi cartea!
Deja imi ordonase amenintator insa eu am strans cartea si am fugit...am vazut de nicaieri o usa...am deschis-o si am intrat..asa am reusit sa ma salvez...*
CITEȘTI
Demonul
TerrorAtunci cand doua adolescente ajung de la o simpla plimbare cu trenul la a cunoaste Iadul