Bölüm 10

9 4 0
                                    

Hepinize tekrardan merhaba.Kitabım bölüm başına ortalama 15-20 görüntüleme alıyor.Bence benim gibi acemi bir yazar için muhteşem bir şey.Hepinize okuduğunuz için teşekkür ederim.

İyi okumalar!

    Gözümden düşen bir damla yaş eline düştü.Gözlerimdeki gözleri eline kaydı.Elini yavaşça kaldırıp yanağımı okşadı.

   "Seni seviyorum Buse"fısıldamasına karşılık verdim.

   "Bende seni seviyorum."dedim

   "Allah'ım sana şükürler olsun onu bana bağışladı.Farkında olmadan ona bağımlı hale geldim.Güven veriyordu bana o güzel çikolata kokusu.Yanağımdaki elini alıp dudaklarıma götürdüm.Avuç içinden öptüm.Bir avuçluk duamdı sonuçta.

   "Hadi yat uyu.Çok yorgunsundur şimdi sen."dedim ve odadan çıktım.Bana doğru gelen Nazlı ve Nihan'a sarıldım.Hıçkırarak ağlamaya başladım.Beni kendinden uzaklaştırdı.Göz yaşlarını baş parmağının tersi ile sildi.

    "Ne oldu,neden ağlıyorsun"

    "Nazlı beni seviyormuş,beni ya beni. Allah'ım ya.Çok mutluyum.Şu hastaneden çıkalım mı?Artık duvarlar üstüme üstüme geliyor.Buradan çıkalım her şeyi anlatacağım tamam mı?"

    "Tamam,hadi millet herkes dağılsın.Bir tek bizim kızlar kalsın."diyerek kalabalığı dağıtmaya başardı.Kaldığım odaya giderek eşyalarımı aldım.Dışarı çıktık.Bir kafeye gittik.Ben hariç kızların hepsi nescafe alırken ben sıcak çikolata aldım.Bir tek o beni kendime getiriyordu.Bütün olanları en ince ayrıntısına kadar anlattım.Onlar da bana ben içerideyken ne olduğunu anlattılar.Ben içerideyken Koray'ın arkadaş grubu gelmiş ve olay çıkarmışlar.Neden biz girmiyoruz kavgası yapmışlar.Onun yanında Bora Nazlı'yı korumuştu.Çöpçatanlık forever.Nazlı zaten bir süredir kendisinden hoşlanıyordu.En azından bana öyle demişti.bunları bir ara birleştirmek üzere bir kenara bırakıyorum ve kendi olayıma dönüyorum.

     "Kızlar sizce ne yapmalıyım?"

     "Tabi ki de bekleyeceksin.Neden ilk adımı sen atasın ki.Bekle zaten kendisi açılacaktır."dedi.Belki de haklıydı.Beklemeliydim.Sonuçta şu zamana kadar hiç sevgilim  olmadı.Ayrıca ailem böyle şeylere karşı.Ama ben ne yapacağım?Tabi ki de sevgimin peşinden gideceğim.Sanırım artık planlı yaşamaktansa anı yaşayacağım.

***

     "Anneee,nerede beni maşam?Ha nerede?"

     "Nereye koyduysan oradadır."

      "Anne ya çok klişesin.Azıcık yeni şeyler bul."dedim ve maşamı buldum.

      "Neyse tamam.Buldum."saçlarımı dalgalandırdım.Bugün cumartesi kızlarla buluşacağız.Kızlar kafamı dağıtmam için sinemaya götürüyorlar beni.Nazlı bana gelip giydiğim şeylere kızdı.Alt tarafı sinemaya gidecektik.Koray hastaneden çıkmıştı.Her ne kadar arkadaşları-Mert hariç-bana kızgın olsalar dahi Koray kızgın değildi.Benim için önemli olan buydu.Ensemden sıcaklık hissetmemle elimi maşa ile yakmam bir oldu.Ensemi kontrol etmek için elimi uzatmıştım ki maşa sayesinde parmağı yaktım.Nazlı bana çizgili bir elbise ve bileğimden yaklaşık olarak bir karış yukarı da lacivert bir hırka,beyaz spor ayakkabı-Koray'ın aldıkları-ve kot bir çanta atmıştı yatağın üstüne.Bunları giyecekmişim. Aslında güzeldi.Denemeye değer diyerek üstüme geçirdim.Aynanın karşısına geçtiğimde gerçekten güzel görünüyordum.Çok hafif rimel ve parlatıcı kullanmıştım.Sade ve şık.Güzel yüksek not verildi.

Güzel yüksek not verildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili olarak bu)

***

   Yaklaşık bir saatlik otobüs yolculuğu ile alış veriş merkezine vardık.Ben ilk önce içeçek bir şeyler almak istediğim için yemek katına çıktık.Bir hamburgerciye gidip büyük boy kola aldım.Kızlar dondurma aldı.Ben kolamı yudumlarken sinema bileti almak için gişeye gittik.Gittiğim film bir korku filmiydi.Kafamı dağıtacaktım güya.İyi de ben bu filmle kafa dağıtamam ki.Bir şey demedim.Öğleden önce gelmiştik.O yüzden sabah seansı yerine öğleden sonra bir seansına girmeye karar verdik.O zamana kadar bir şeyler yapmalıydık.Çünkü saat dah on birdi.Evet bu kadar erken geldik çünkü biz tam bir malız.

    "Kızlar hadi alış veriş yapalım."dedim.En azından sıkıntıdan patlamayacaktık. Mağazaların olduğu kata indik.İndik inmesine de Koray'ın kavgalı olduğum arkadaşları ve yanlarında sınıfların bir kaç kız vardı.Onları sadece sima olarak tanıyordum.Kızlara söyleyip tuvalete gittim.Kapıdan o Koray'ın yanında bol bol dolaşan kızın sesini duydum.Kızdan acayip tiksiniyordum.Benim müstakbel sevgilimin yanında çok dolaşıyordu.Onları dinlemek için tuvaletlerden birine girdim.Telefonumu uçak moduna aldım.Sonuçta bizimkiler en olmadık zaman da arıyor.Ne olu ne olmaz.Sonra telefonumdan ses kaydediciyi açtım.

      "Kızım şu Buse denilen kız var ya işte o kızı yolasım geliyor.Koray onunla çok geziyor.Bir kere kız dediğin etek giyer.Buse napıyo pantalon giyiyor erkek gibi.Yelloz kız.Şırfıntı."diyerek tiz bir şekilde kahkaha attı sonra da tuvaletten çıktı.Şırfıntı dedi dimi bana o.Tuvaletten hızla koşup bizimkilerin yanına gittim.Aaa orada bizim Arda ve Selim mi var?Evet onlar ve yanlarına diğer sınıfımın -mal-erkekleri geliyor.Karşılarında da 9/A sınıfı.Fırsat bu fırsat deyip Afra'nın karşısına geçtim.

      "Sen nasıl  bana şırfıntı dersin ha.Sensin o.Ayrıca pantalon giyen kızlar namusunu korumak için etek giyerler."

      "Senin namusun mu var.Hadi canım.Biz biliyoruz senin ne haltlar çevirdiğini."

      "Kanıtın var mı?"Sakinliği mi korumaya çalışıyordum.

       "Senin kanıtın var mı?"Gözünün içine sokarak ses kaydını dinlettim.Artık 1-0 biz öndeydik.Kötü bir kahkaha atıp bir mağazaya girdim.İstemsizce mağazada dolaşıp onca şey aldım.

***

     Seansa az kalmıştı.Salona ilk ben girdim.E grubundan 5-6-7-8-9-10-11 bizimdi.Ben 8 numaralı koltuğa oturdum.Küçükken asprin oynarken hep şans getirirdi.Reklamlar başlamıştı.Uçak modun da olan telefonumu sessize aldım.

1 saat sonra...

Film dini bir korku türü olduğu için aşırı derecede korkçtu.Filme o kadar odakalnmıştım ki kızlara bakamadım.Filmde sorunlu olan kadın bir anda kamera önüne yani ekrana o kadar yaklaşmış ve bir anda ortaya çıkınca çok korktum.İstemsizce yanımdaki kişiye sarıldım.Sonra ne yaptığımın farkına varıp yanımdaki kişiden ayrıldım.Çünkü bizim hiç bir kızın kokusu çikolata kokmazdı.bu çikolata kokusu...Yoksa o mu geldi?

Bölüm sonu

Nasıl beğendiniz mi?

Bu bölüm diğer bölümlere göre kısa oldu farkındayım ama ne yazık ki çok yazacak bir şey bulamıyorum.Bu sıralar dersler biraz yoğun.Kafamdaki her şey çok dağınık.

Diğer kitabım olan Sevdiceğime'yi de okumayı unutmayın.

Sizi seviyorum...

Günün sözü

Sonra tek kare fotoğrafın çıkıyor karşıma

"Ahh!"diyorum

yine bana bakar gibi bakmış...

Yeni yapılmış resimlere ne denir?
– 'nev'resim.  

Nasıl Aşık Oldum Sana?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin