Bölüm 5

20 3 0
                                    

Aslında geç bir tarihte yayınlayacaktım fakat dayanamadım bugün yayınlayacağım.Bir de ilk kitabım olduğu için bir oy ya da bir yorum bile kalbimin hızlanmasını sağlıyor.Lütfen beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Şarkıyı açın deyince açın lütfen.

 İyi Okumalar!<3

    Gözlerimi aralamaya çalıştım fakat o gözüme vuran sinsi beyaz ışık rahatsız etmişti.Sonra etrafıma bakındım.Her yer bembeyazdı.Elimde bir sıcaklık vardı.Bir de ıslaklık.Elime baktığımda Berke'nin ağladığını anladım.Uyandığımı fark etmemişti.Şapşal.

   "Ne ağlıyorsun be,bir de erkek adam olacak"diye fısıldadım.Fısıldadım çünkü sesimin ağlamaya dönük olmasını istemiyordum.Ben ağlarsam o da ağlayacaktı.Dayanamazdım.Daha çok ağlardık.Berke küçüklüğünden beri hastanelerden korkardı.En çokta birini kaybetmekten korkardı.O yüzden birine bir şey olsa Berke hastaneye gitmezdi.Dayanamaz annemleri ikna edip bende onunla kalırdım. Berke'nin yüzü bembeyaz kesilmişti.Ağlıyordu.Ama bu sefer mutluluktan ağlıyordu.Bende ağlamaya başladım.

   "Beni terk etseydin senin yakana sülük gibi yapışır peşinden gelirdim."dedi.Kırılmıştı.Küçükken annesinin acısını ilk kez hissedip ağladığı zaman ona bir söz vermiştim."Seni terk etmeyeceğim."demiştim.Ne zaman hastalansam bunu söyler dururdu.Şimdi de söylemişti.Onu kırdığımı yeni idrak ederek boynuna atladım.Kulağına eğilip

   "Şhh,sakin ol!Hatırlıyor musun sana söz vermiştim yağmurun altında,sende bana ilk öpücüğümü vermiştin."dedim-evet o benim ilk öpücüğüme sahipti ama tabi ki de yanaktan yani fesat anlamayın-.o sırada hayvan gibi anıran bir Mert vardı odada.Onun anırması o kadar komik gelmişti ki bende gülmeye-anırmaya-başladım.Bize korku dolu gözlerle bakan Koray

   "Neee,ilk öpücüğün o heriften mi?Ciddi misin?Hadi ama şaka yaptığını söyle."dediği anda Mert'in ensesine indirdi.  Berke durur mu o da benim enseme vurdu.Tam Berke'ye sağlam bir tokat getirecektim ki doktor ve annemler içeriye geldi.Doktor konuşmaya başladı.

    "Kızınız vücut direncini epey zorlanmış.Vücut direncinin yanı sıra yaşadığı stresli olaylar ya da onu üzen,şaşırtan olaylar onu bayılma noktasına kadar getirmiş.Bu arada son bir hafta da stresli bir olay yaşadın mı?"dediğinde Berke,Koray,Mert ve ben istemsizce göz göze geldik ve kaş göz yapmaya başladık.Annem şaşırarak

   "Evladım,ne oldu annem?Bayılırken kafanı bir yere mi çarptın?Doktor baya bir kontrol etti ama bir sıkıntı mı var kızım beyninde."dedi ve gülmeye başladım.Doktor garipseyerek baktı ve sorusunu yineledi.Gülmem bir anda solarken Berke konuşmaya başladı.

   "Evet,bir kaç sorun yaşadı ama geçtiğini söyledi.Fakat bu olaylar onu üzen ya da şaşırtan bir olay değildi.Aksine mutlu eden bir olaydı.Olay şu bunun bir düşmanı var bu da öğlen arsında kızın üstüne sıcak çikolata döktü.Herke gülerken o da sadece yanlışlıkla olmuş gibi tepki verdi.Sonra bu, kızla bir kaç kere daha uğraştı böyle ama onun dışında bir şey olmadı.Zaten ben okuluna,onun sınıfına hatta sırasında eğitimime devam edeceğim amcam öyle kararlaştırdı."dedi.Şok olmuştum.Bu arada Berke babama kendi öz amcasından daha çok saygı duyuyordu.Bu yüzden babamdan kendi amcasıymış gibi bahseder.O bunları söylerken bende kafamı sallamakla yitirdim.Herife iki kere borçlanmıştım.Şuradan bir çıkayım dayak yiyecekti.Bir dakika o benim okuluma,benim sınıfıma hatta benim sıramda ders işleyecekti.Yok artık.Babama döndüm.

   "Ne diyor bu şapşal?Gerçekten benim okuluma,benim sınıfıma hatta benim sı-"babam sözümü kesmişti.Kendisi sözü eline alarak 

  "Evet,sana sahip çıkacak.Ayrıca bu o kıza yaptıklarının cezasını hafifletmiş değil."dediğinde ölü numarası yapmaya çalıştım.Dikkat edin çalıştım.Çünkü sağ olsun Berke tiklerimle oynamaya başladı.Kıkırdadığımı duyduklarında endişelenmeyi bırakıp odadan çıkacakları sırada annemin sesini duydum.

Nasıl Aşık Oldum Sana?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin