Capitolul 13 - Eu te iubesc!

4.7K 274 7
                                    

Stau in fata oglinzii si imi privesc chipul sters. Arat atat de palida, iau de pe masa pudra, rujul meu rosu, fardu-l si incep sa acopar toate urmele. Vreau sa acopar urmele disperarii, tristetii, fricii, nesigurantei mele. Parul mi-l las pe spate in buclele lui perfecte. Imi iau o pereche de colanti si un tricou mulat peste care imi trag geaca de piele. In picioare imi iau pantofii mei cu toc inalt. Iau de pe scaun geanta plina de carti.

Da, sunt gata sa merg la scoala sau cel putin asta vreau sa cred. Nu stiu daca sunt gata sau nu dar stiu ce nu voi putea sa mai fac. Nu mai pot sa stau langa el si sa ma prefac ca nimic nu s-ar fi intamplat. De cand "m-a sarutat" nu ma pot gandi la altceva. Ma gandesc doar la acei fluturasi care s-au zbatut in mine, la dorinta mea de ai raspunde la sarut, dorintele mele de ai atinge abdomenul, de al trage langa mine. Aveam aceea dorinta de al simti al meu si doar al meu.

El se poarta atat de normal. Luis chiar nu a simtit nimic? Nu a simtit cum inima mea se zbate, cum dorinta mea creste? De fiecare data cand il simt langa mine dorinta devine tot mai puternica. Si nu pot sa fac asta! Este vorba de Luis, cel mai bun prieten al meu. Il stiu de cand ma stiu pe mine, imi aduc aminte cum plange cand nu primea mingea lui preferata. Plangea de fiecare data cand nu vorbeam cu el. Il stiu de cand avea aparat dentar, ii stiu fiecare iubita si fiecare relatie. Stiu atat de multe iar acum sa simt asta, sa nu ma mai uit la el ca la fratele meu ... asta e prea mult pentru mine. Asta mi se pare imposibil, mai imposibil decat ca eu sunt o "regina" si el este un vanator. Nu pot sa accept asta, as putea sa-l pierd iar eu nu vreau sa il pierd. Daca il pierd pe el voi ramane fara nimeni, fara nimic.

O lacrima imi curge pe obraz la gandul pierderii lui dar o sterg repede. Cobor cu grija scarile nu vreau sa ma auda cum plec, spre sa fie plecat la facultate. Trebuie sa fie la facultate. Nu trebuie sa ma intalnesc cu el, simt ca trebuie sa stau departe de el. Simt ca daca ii mai vad acei ochii mari si caprui am sa-i cad in brate. Sunt gata sa ies pe usa, mana mea atinge clanta cand ii aud vocea din spatele meu.

-Alexis? Pleci?

Nu ma intorc, ma fac nu il aud si deschid usa, ies afara si ma trantesc in decapotabila rosie. Aud cum usa casei se deschide, bag in viteza si ies pe strada. In oglinzile retrovizoare il puteam vedea pe el. Tricoul lui spalacit si blugii uzati se asortau atat de bine cu parul lui ciufulit. Imi musc buza de un rosu aprins si apas pe acceleratie cu putere.

Masina mea se opreste in fata scolii. E prima data cand vin aici de cand mi s-au activat puterile. Puteam simti fiecare sentiment din jurul meu, le puteam intelege fiecare miscare, si le auzeam gandurile. Mirosurile lor erau atat de amestecate. Puteam simti admiratia, ura, invidia, excitarea din aer iar toate s-au martit cand eu cobor din masina. Simt cum ochii mei mai au un pic si se schimba. Imi iau ochelarii de soare care imi acopera in intregime ochii si pasesc plina de domnatie in curtea scolii. Acum inteleg influenta mea asupra oamenilor si pustanilor de liceu. Sunt o regina, ultima regina. Este normal sa fiu dominanta si admirata.

Trec pe langa grupurile de elevi fara sa imi intorc privirea, vad majoratele si fotbalistii, tocilarii, artistii, drogatii. Curtea era plina cu toate specimenele liceului dar eu prefer sa ajung cat mai repede in clasa. Trec prin fata peretelui unde acum cateva saptamani l-am palmuit pe Will.

Will! Nu l-am mai vazut de o vesnicie. Si mi-e dor de el, insa sper sa nu fie la scoala nu vreau sa imi vars nervi pe el si nu stiu daca vreau sa stie ca ii cunosc secretul. Will a fost tot timpul rebel dar e o companie placuta si ma intelegeam bine cu el. Sunt chiar curioasa sa aflu cum o sa ma port acum cu el. Nici eu nu imi mai cunosc reactile. Singurul lucru care conteaza acum este sa trec cu bine peste zi si sa nu am nicio izbucnire. Chiar nu as vrea ca scoala sa arda in flacari sau sa inghete sau sa se prabuseasca intr-un cutremur.

Fara sa imi dau seama am ajuns in fata usii clasei mele. Apas incet pe clanta si deschid usa. In clasa se afla doar patru persoane. Iar printre ele este si el. Will statea asezat pe ultima banca si asculta muzica, parul lui saten statea ravasit pe fata iar de cand nu l-am mai vazut si-a lasat barul de pe fata sa creasca. Parea mult mai matur. Tocurile mele se aud atat de bine in linistea deplina. Will isi deschide unul dintre ochii si ma vede.

Regina- Always and foreverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum