Ochii mei stau deschisi si privesc peretele palid, patura este stransa pe langa intregul meu corp. Camera e plina de lumina, mai devreme era intunecata iar razele reci ale lunii erau cele care strabateau geamul inchis. Soarele a rasarit, cerul intunecat era acum brazdat in luminile lui timpuri aprinse. Pasarile s-au trezit si ele iar ciripitul lor strapunge camera.
Nu sunt sigura ca am inchis vreun ochii toata noaptea, nu sunt sigura cand am inchis ultima data vreun ochii. Nu sunt sigura cat timp a trecut de cand am dorimit linistita. Au trecut doua zile cred, in care nu am dorimit linistita, au trecut doua zile de cand am aflat toate acele lucruri. Au trecut doua zile de cand am aflat ca toata viata mea a fost plina de minciuni. Am aflat ca sunt o "regina" iar asta m-a dat total peste cap. Inca nu m-am intors la scoala, nu ma simt in stare, nu ma simt in stare sa ma prefac ca nimic nu s-a intamplat si nu vreau, chiar nu vreau sa ma intalnesc cu Will. Daca ma dau de gol, sau daca el stie...
Corpul incepe sa imi tremure din nou. Ma ridic din pat si imi iau hainele cu mine si ies pe coridor. Pasii mei se indreapta repede spre baie, intru in baie si imi dau hainele jos, cand pantalonii mei ating podeua apa incepe sa curge, singura, eu nu am atins-o. Tremur usor si imi frec repede mainile, pasii mei se indreapta spre cabina de dus, imi intind mana si ating usor apa calda, pasesc inauntru iar la contactul cu pielea mea apa incepesa curga si mai tare. E placut, atat de placut, simte cum puterea si adrenalina se preling pe corpul meu la fiecare atingere. Un mic zambet imi apare pe fata, ma relaxez si las corpul sa mi se raceasca coplet sub presiunea apei. Las toata tensiunea si fierbinteala din corpul meu afara.
Ies din cabina de dus, imi infasor corpul cu un prosop mare si pufos apoi ma intorc spre oglinda si vad cum suprafata ei este inghetata. Tresar din nou, imi apropri degetele de suprafata alunecoasa si zintata, gheata. Privirile mele se indeparteaza, imi plimb degetele pe prelungirea ghetii si vad cum peretii de sticla a cabanei de dus sunt si ei inghetati. Un tipat scurt imi paraseste gatul. Oglinda si intreaga cabina de dus erau acoperite in intregime de gheata.
Ma las sa cad in genunchi si vad in acel moment darele de gheata care s-au asternut pe podea. Imi lipesc repede corpul de usa si incep din nou sa tremur, imi strang genunchii la piept si lacrimile mele vor sa cada din coltul ochilor insa nu le dau drumul. Nu am de gand sa sufar, sa plang, nu pot sa ma autocompatimesc. Asta sunt eu si trebuie sa ma obisnuiesc cu asta. Mama, mama mea natura s-a sacrificat ca eu sa pot avea parte de viata asta. Nu pot, nu pot sa mi-o pierd, nu pot sa imi pierd firea.
Imi duc mainile la ochii si incep sa imi sterg inceputul lacrimilor. Ma duc la oglinda si zgari cu unghile mele lungi o suprafata de gheata. Apa fierbinte incepe sa curga din teava de aluminiu a chiuvetei, ma uit ciudat la ea apoi imi spal fata si imi ascund cercanele si urmele de lacrimi. Imi spal dintii, imi clatesc gura iar apa se opreste din nou singura. Simt acel nod in gat si imi scutur capul in semn ca nu pot accepta asta, nu poate exista vreo problema.
Ma imbrac cu o pereche de pantaloni de trening albi si cu un maieu de un roz pal peste luandu-mi hanoracul alb. Imi impletesc parul in spic si parasesc baia, inainte sa ies imi intorc privirea si vad cum gheata a disparut aproape in intregime, dau din nou dezabrobator din cap. Ies din baie si inchid usa in urma mea.
Stau sprijinita de scaunul de lemn. Sunt singura in casa, pe masa sta asezat micul de jun iar pe foc fierbe ceaiul. Flacara mica dansa in mici valuri calde si colorate. Lumina patrunde in toata casa iar in geamul deschis stateau asezate doua pasarele. Era atat de multa liniste. Casa era atat de linistita fara Luis in ea. Citesc din nou biletul lasat de el langa micul de jun.
" Neata somnoroasa,
Cred ca te-ai trezit, imi pare rau ca nu am mai putut sa raman dar am ceva treaba azi. Cu consiliul si toate prostiile. O sa fie plictisitor. Pe masa ai micul de jun si pe aragaz ceaiul ce trebuie facut, am incercat sa iti fac ceva comestibil, adica ti-am facut maine prajita cu gem de caise. Jalnic, stiu... pe masa ai ouale daca vrei sa-ti faci tu ceva. Sper sa ma intorc repede. Chiar imi pare rau ca nu am putut sta si azi cu tine. Promit ca recuperam. Sa fi cuminte. Ai grija inca ai puteri imprevizibile. Daca se intampla ceva ma suni si de o mie de ori da? Aaaa, stiu ca o sa ma omori cand vin pentru ca te-am lasat chiar acum. Cer inca de acum indurere.
CITEȘTI
Regina- Always and forever
Hombres Lobo-Daca mai faci un pas jur ca te omor! -Hai incearca! Haide caine vreau sa vad de ce esti in stare! -Eu sunt Marele Alfa! Eu sunt Alfaul Suprem! -Si crezi ca nu stiu asta! Mi-o reamintesti in fiecare parte din zi si din noapte! -NU poti sa pleci! -A...