Capitolul 8 - Inima comanda

5K 312 9
                                    

Am venit in oras, in orasul meu, mai bine zis am revenit.  Am revenit sa-i dau o lectie pustiului, avea nevoie de cineva care sa ii puna capac. A exagerat din nou, ma exaspereaza cand isi face toate problemele mult mai complicate. In oras a revenit hainta lui Rick, a venit dupa Will. Este clar ca am sa le dau o lectie, am sa le dau o lectie tuturor. Am sa-i dau o lectie piticului de William, am sa-i dau o lectie tampitului si inganfatului de Will si in ultimul rand am sa le dau o lectie vanatorilor alora care mi-au omorat doi vechi prieteni.

Cu gandurile astea am plecat din Canada, cu gandurile astea am venit acasa, cu gandurile asta am venit la scoala pustiului. Totul parea sa aiba loc conform planului. Pe pitic l-am smotocit bine, si eram gata sa-l iau cu mine cand cineva ne-a intrerupt. Grozav mai trebuia sa suport inca un tanc de la liceul asta cu fite. Asteptam tipate, asteptam sa vad cum usa e trantita, in schimb am auzit o voce puternica si autoritara. Sangele imi curgea mai incet in venele tensionate, tot corpul meu se calma, eram tentat sa ii dau drumul dar nu voiam asta. Vocea rasuna mai puternic, imi patrundea in intreg corpul, fiecare celula a corpului era prinsa in vraja suava a tonului dulce si cald. Ii dau drumul fratelui meu. Ma intorc incet, inspir adanc aerul, in intreaga incapere este raspandita aroma ei.

Ce cauta ea aici? De ce e aici? De ce acum? In fata mea era singura persoana de care imi era frica, imi era frica de puterea ei asupra mea, imi era frica de dragostea ei, si imi era frica de sentimentele pe care le trezeste in minte. In momentul in care bratele ei mi-au inconjurat corpul aroma ei s-a imbibat in simturile mele. Toate gandurile si preocuparile mele au disparut, nu mai stiam de ce am venit aici, sau cel putin nu mi-a pasat.

Nu imi pasa ca am distrus totul in jurul meu, ca fratele meu zacea pe jos, ca trebuie sa il opresc pe Rick, nu imi pasa de haita care ma astepta, nu imi pasa de vanatorii pe care trebuia sa ii omor. In acel moment imi pasa doar de mine, si de ea, de cuvintele noastre, de imbratisarile noastre, de atingerile noastre, de noi doi. In acel moment pentru mine conta doar ce simt. Si nu pot sa fac asta, nu pot sa ma gandesc doar la mine, trebuie sa am grija de fratele meu, trebuie sa imi conduc haita, sa extermin o alta haita si sa omor doi vanatori.

Gandul meu era sa o despart de mine, mintea mea doar se gandea la asta in timp ce inima mea era in extaz, era atat de fericita, inima mea se simtea atat de bine in baratele ei. Corpul meu se simtea atat de bine cu ea langa el, corpul meu se simtea atat de bine sa ii adulmece mirosul.

Imi eliberez mainile din jurul ei, fata cu parul de foc isi ridica privirea catre mine. Ochii ei albastri cu nuante verzui imi patrundeau corpul, ochii ei erau atat de rugatori. Stia ce aveam in gand, stia ca voiam sa plec de langa ea, ii era frica ca daca plec nu o sa ma mai vada, frica ei era atat de bine intemeiata. Aveam sa plec, aveam sa scot definitiv din viata mea, aveam sa o parasesc pentru totdeuna, aveam sa fac asta inainte ca inima mea sa fie legata pentru totdeuna cu a ei. Vocea ei finisata si puternica acum tremura de emotie iar ochii ei erau umezi si tulburi. Tot corpul a tresarit cand i-am auzit cuvintele parca rupte de atata suferinta.

-Te rog... te rog nu fa asta. De ce faci asta? De ce vrei sa ma indepartezi? Am gresit eu?

Ma uitam in ochii ei, lacrimile ei erau gata sa cada pe obrajii ei rosi dar le oprea, era o fire puternica iar lacrimile nu sunt o varianta pentru ea. O sarut scurt pe frunte. Am de gand sa imi petrec ziua asta cu ea, sa imi iau liber azi, sa simt azi tot ce vrea inima mea... iar dupa, dupa voi pleca.

-Haide, nu fi atat de trista. Promit ca stau cu tine azi, mergem undeva si stam impreuna ok?

M-a strans puternic in brate si mi-a zambit dulce. Era asa o scumpa, ultima zi, apoi plec, si il iau si pe Will cu mine. Plecam cat mai repede de aici. Nu avem ce face aici, nu imi permit sa raman aici. Nu imi permit asta, nu imi permit sa o iau langa mine, nu imi permit sentimentele astea, nu imi permit sa simt bataile astea in piept de fiecare data cand e cu mine. Il am pe Will in cap, am deja o slabiciune, am ceva care sa ma incetineasca. Nu mai am nevoie si de ea! Eu trebuie sa raman singur! Ea ma trage afara din clasa, uita complet de Will, eu ma intorc scurt catre el si il privesc in ochii. Vocea mea e joasa, fioroasa.

Regina- Always and foreverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum