Arkadaşımın dürtmesi ile birlikte uykulu halde bağırdım "Ne yapıyosun sen ya??!!!!"
Şeyda bana baktı ve "Ya ekinin!! Canım...."
Ben:Ahh!! Yine ne çekti dur söyleme.. p-pamukşeker mi??"
Şeyda bana masum bir gülüş attı.
Ben:Zaten adam senin yüzünden bana alıştı yani adam sabaha kadar açık bırakıyor yani!!
Damla:Ya şeyda yine mi ya??
Ezgi: Ekin bize de al olur mu??
Ben:Tabi tabi hem ben buna alacam kendime almıcam mı??
Tuğba:Ewet ekin fazladan alda yarın gitmezsin!!
Ben:Ya ben bunu neden düşünemedim??!!
Demiştim alaylı birşekilde çünkü fazla alsam bile şeyda hemen bitiriyordu!! " Bu kızı anlamak zor" diye içindem geçiriyordum!!
Ben: Tamam ben gittim!!
Deyip kapıya doğru yürümeye başladım. Damla unnie nin bana aldığı ayakkabıları giyecektim çünkü diğerleri bana almamıştı!!
Sinirli bir şekilde "Sizin için gidin ama bana ayakkabı bile almayın hainlerr!!" bağırdım. Ardından şeyda unnienin sesi geldi "Ekin git artık"
Ben:Of gidiyorum!!
Ayakkabılarını giydim ve ceketimi alıp çıktım !!
Yolda giderken kulaklığımı taktım ve sıralama ile şarkıları dinlemeye karar verdim çünkü pamukşekeri alınca direk eve gitmiyordum. Kaçamak yapıp parka gidiyordum!! Oradan uzun ve sessiz olan ormanı izliyordum.. Gerçekten çok sessizdi ve rahatlatıcıydı!! Buda bana iyi geliyordu..
Elimi cebime attım ve bana uzun gelen sokakta yürümeye başlamıştım.. Aklımdan sadece şu düşünceler geçiyordu" Sinirlenme ekin o lisedeyken de öyleydi hem sen onu yani siz onu öyle kabul ettiniz hem onlar senin kahkahana dayanıyorlar sende şeyda ya dayan" İçimden konuşmayı bırakınca marketin önüne geldiğimi fark ettim ve telefonumu cebimden çıkardım saate baktım saat 2:30 tu ve hala market açıktı adam gerçekten beni seviyordu!!
İçeri geçtim ve 5 pamukşeker aldım hesabı ödemek için kasaya geldiğimde karşı raftaki çikolatalı süt dikkatimi çekti ve ondan da 5 tane kaptım ve kasaya ilerledim.. Damla unnie çikolatalı süte sevinecekti diye düşünürken susadığımı farkettim be kasanın altındaki raftan 2 şişe su çıkardım bende neden olduğunu bilmiyordum ama çantamda bulunsun diye aldım diye düşündüm... Kasada parayı ödedikten sonra marketten çıktım ve ormanlık alanın karşısındaki parka doğru yürümeye başladım.. Vardığımda boş olan bir banka oturdum ve ormanlığı izlemeye karar verdim. Bank biraz soğuktu o yüzden kalıp şeklinde oturmuştum.Kulağımdan çıkan kulaklığı tekrar takıp telefonumdan rastgele bir müzik açtım bu *got7 ın if you do* şarkısına denk gelmişti. Bu şarkının nakaratını gerçekten seviyordum!! Oturduğum yerden ormanlığa bakmaya başladım.. O-o neydi??!! Ormanlıktan biri çıkmıştı ve bana baktıktan 2 saniye sonra yere yığılmıştı!!
Şimdi ne yapmalıydım??!!@5ngofficial
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)
Teen FictionHayatta inanmadığım şeyler var! Ama insan inanmak zorunda mı kalır sizce?? Ben kaldım ama bu inandığım şey beni iyi yere mi yoksa kötülüğe mi sürükleyecek??!!