Kihyun??!! Kihyun mu?! O benimle konuşacak son kişiydi! Ve beni sevmiyordu! Hem de hiç! Ne olmuştu acaba!? Merak ettiğim için içeri davet ettim!
Ben:K-Kihyun??!
Kihyun:Merhaba Ekin!
Ben:Merhaba da!
Kihyun:Evet şaşırdın! Biliyorum ama Suga benim arkadaşım ve umarım yarın yarın doğum günü olduğunu biliyorsundur!!
Ben hiçbirşey demeden "evet" anlamında kafa salladım!!
Kihyun:İyi! Rm ve hope gitti onlara danışacaktım ama sana danışım dedim!
Ben:Hangi konuda!?
Kihyun:Ben Suga ya hediye alacam ama ne hediyesi alacağımı bilmiyorum! Zaten doğum gününü nasıl kutlayacaksınız bilmiyorum!!
Kihyun ile uzun uzun bu konuda konuşmuştuk ama ne hediye alacağına bir çözüm bulamamıştık! Ama benim hediyemi umarım beğenirdi! Yani daha almamıştım ama! Aklımdaki ona birazcık hitap edebilirdi! Ve umarım ederdi!
Konuşmamızdan sonra Kihyun hediye almak için çarşıya çıkmak istedi!
Kihyun:Ekin, Damla,sen ve ben olacağız hadi gel sende birşeyler alırsın!
Minhyuk:Olmaz Kihyun! Hediye filan almak istemiyorum!
Ben:Kihyun hadi gidelim karanlık olacak!
Damla:Ben arabanın anahtarlarını alim!
Minhyuk:Of tamam geliyorum!
Ben:Gelmek istemiyorsan gelme kimse seni zorla götürmüyor!!
Konuşmamız bittikten sonra kapıya doğru yöneldik. Suga yattığı için benim gittiğimi fark etmicekti!
AVM ye varınca arabayı otoparka bıraktık! Ve kapının önüne doğru yürümeye başladık!
AVM nin giriş katında sadece bankamatik gibi şeyler vardı o yüzden bir üst kata çıktık!
Kihyun:Damla ile biz hediyemizi almak için bu tarafa gideceğiz!
Damla:Tamam!
Minhyuk:Bizde bu tarafa gidelim!
Ben:Tamam!
Deyip gideceğimiz yerlere doğru yol aldık!
Ben hediyemi alıp mağazadan çıktım! Minhyuk ise hala ne alacağını bilmediği için ortalıkta dolanıyordu!
Ben:Minhyuk hadi birşeyler al artık eve gidelim!
Minhyuk a bunu demem ile birlikte beni bir mağazanın yan tarafındaki boşlukta beni duvara yasladı!
Ben:M-Minhyuk n-ne yapıyorsun sen??!
Minhyuk:Biliyorsun dimi!!?
Ben:N-neyi?!
Minhyuk:Seni sevdiğimi ve sonunda bana döneceksin fazla alışma!
Ben:N-ne diyorsun sen be!
Hiçbirşey demeyip bize doğru gelen Kihyun um yanına doğru gitti! Ben biraz korkmuştum!
Damla:Ekin ne aldın?!
Ben:G-görürsün!
Damla:Ekin birşey mi oldu ??!
Ben:Yoo!!
Kihyun:Minhyuk sen niye birşey almadın?!
Minhyuk:Bizde tam şu mağazaya girip alacaktık!!
Minhyuk koşarak yan mağazaya girdi ve elinde bir poşet ile geri döndü!
Kihyun:Artık gidelim!
Ben:Kihyun! Giderken kutlayacağımız bir yer bulalım!
Damla:Bence evde kutlayalım!
Ben:Hayır! Başka bir yerde kutlayacağız!
Kihyun:Biz evde kutlayalım siz başka bir yerde kutlayın!
Ben:Tamam!
Otoparka indik ve arabaya bindik. Eve doğru gitmeye başladık. Ama Minhyuk bana değişik bakışlar atıyor ve gülüyordu! Ben ise kokmuş bir şekilde arabanın kenarında oturuyordum!
Eve vardık! Saat biraz geç olmuştu!
Arabayı bıraktık ve evin kapısına doğru yürümeye başladık! Kapıyı çalınca karşıma Jin çıkmıştı!
Jin:Ekin ve Damla siz nerdeydiniz!?? Sizi merak ettik!
Ben:(fısıldayarak) Suga ya doğum günü için hediye aldık!
Jin:(fısıldayarak ve gülerek) Tamam ekin içeri geçin!
Dedikten sonra biz içeri girdik. İçeride bizden başka herkes içerideydi!
Ben:İyi akşamlar gençler!!
Jimin&Tae:İyi akşamlar!
Suga:İyi akşamlar hayatım nerdeydiniz?!
Ben:Öyle Damla ile makyaj eşyası almaya gittik!
Jk:Bana niye haber vermediniz!?
Damla:Benden fazla eşyan varda ondan!
Jk:Off!!
Suga:Hayatım! Yanıma gelir misin?!
Ben hiçbirşey demeden yanına gidip oturdum! Suga bana sarıldı!
Ben:Beni çokmu özledin!?
Deyip güldüm! O da daha sıkı sarıldı!
Suga:Tabi ki de!!
Ben:Yaa kıyamam!!
Biz Suga ile aramızda konuşurken diğerleri bizle ilgilenmiyorlardı bile!
Saat 11:30 olmuştu ve herkes kendi kafasından konuşuyordu!
Akşam yemeği yemediğimiz için ben mutfağa geçip abur cubur tarzı şeyler hazırladım ve salona geri girdim!
Ben:Evet acıkanlar!!
Tae:Bbbeeeennn!!!
Tae çok içtenlikle bağırmıştı ve herkes ona bakınca birden susmuştu!!
Tabakları masanın üstüne koydum! Tabi ben kendime ayrı bir tabak hazırlamıştım! Onu alıp yerime oturdum! Ama tek başıma yiyememiştim çünkü Suga da benimle birlikte oturduğu için o da yemişti!
Ben:Sugaaa!! Yavaş yeee!
Suga:Tamam!
Ben:Suga!
Suga hiçbirşey demeden yemeye devam ediyordu! Ben ise bir taraftan haline gülerken diğer taraftan bana kalmadığı için sinirleniyordum! Sonradan boşverip sadece onu izledim!
Ben:Arkadaşlar iyi geceler ben yatmaya gidiyorum!
Suga:Ben?!
Ben:Off!
Deyip yanına gidip yanağından öptüm!
Suga:İyi geceler!
Biz böyle şeyler yaparken Minhyuk bize sinirle bakıyordu!!
Onu da aldırmayıp odama çıktım!
Odama girdiğimde kapımı kapattım ve duş almak için banyoya girdim! Çıktıktan sonra pijamalarımı giyip yatağıma uzandım ve uykum gelene kadar tavana baktım!
ERTESİ GÜN
Sonunda sabah olmuştu. Ve çok heyecanlıydım o yüzden erken kalkmıştım. Bu gün sevdiğim adamın doğduğu gündü! Ve ilk defa birlikte kutlayacaktık. O yüzden özel olmasını istiyordum!
Kahvaltı yapmak için aşağıya indim. Daha kimse uyanmamıştı! Ben tek kahvaltımı etmek zorunda kaldım.
Kahvaltımı eder etmez sofrayı topladım ve odama geri çıktım. Ve Suga yı oyalamak için birşeyler düşünmeye başladım. Bulmuştum! Erkekleri birlikte bir yere yollayacaktım ve kızlarla biz evi halledecektik!
Ben kızların yattığı odalara gidip tek tek onları uyandırdım. Bazılarından azar yemiştim aslında hepsinden azar işitmiştim. Ama başarmıştım uyanmışlardı!
Ben:Ezgi unnie pastayı sen yaparmısın!??
Ezgi:Tabi!!
Deyip mutfağa doğru yol almıştı! Erkekler ise uyanıp maça gitmişlerdi tabi basketbol maçına! Şeyda ile ben salonu süsledik. Damla kurabiye tarzı şeyler yaparken Tuğba ise içecek almak için markete gitmişti. Umarım erkeklere görünmezdi..
Salonu süsleyince şöyle geniş bir çerçeveden bakıldığında güzel görünüyordu. Ezgi ise pastayı bitirmişti ve damla ile birlikte şeker hamurundan şeylerle süslemişlerdi! Ama bize göstermiyorlardı. Tuğba ise geldiğinde direk damla ya yardım etti ve kurabiye yi de bitirdiler. Artık hazırdık. Ezgi telefon ile Jin i aradı!
Ezgi:Geliyorlarmış!
Biz üstümüzü değiştirmeden arka bahçeden geçmelerini sağlamak için ön kapıyı kilitledik.
Erkekler gelmişti. Planda olduğu gibi arka bahçeden girdiler.Onları karşılamak için yanlarına gittik. Suga elindeki basketbol topunu bana attı ve duş almak için banyoya girdi!
Diğerleri ile üstümüzü değiştirmek için odalarımıza girdik.
Tam tahmin ettiğimiz gibi Suga daha çıkmamıştı.! Banyoyu kilitlemediği için içerideki serbest kıyafetleri aldım ve daha düzgün şeyler kattım!
Hepimiz heyecanla salonda oturmuş Suga yı bekliyorduk! Bir kişi hariç Minhyuk! Yüzünden bin parça dökülüyordu ve sinirliydi!
Banyonun kapısının sesini duyunca şeyda lambaları kapattı!
Suga:(sinirle)Ekin! Bu kıya-
H/B:(Bağırarak) İyi ki doğdun Suga! İyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun suga!!!
Hep birlikte alkışlamıştık ben hariç elimdeki pasta ile zor yürüyordum!
Suga gülerek yanıma geldi! Elimdeki pastayı aldı ve masanın üstüne koydu! Anlımdan öpüp sarıldı!
Suga:Seni çok seviyorum!
Bende ona sarıldım!
Ben:Bende!!
Salonda yine bir alkış kopmuştu!
Suga:Pasta çok güzel olmuş!!
Pasta tamamen müthiş görünüyordu! Yeşil 3 katman ve üstünde şeker hamurundan yapılma bir fotoğraf makinası!!
Tae:Hadi yiyelim!
Şeyda:Dur!
Tuğba:Önce dilek tut!
Damla:Sonra da üfle!!
Suga denileni yaptı ve gözlerini kapayıp Dilek tuttu sonra da mumları üfledi! Üfler üflemez yanıma geldi ve bana sarıldı!
Ben:Hediyeler!!!
Deyip koltuğun üstündeki hediyeyi alıp Suga ya uzattım!
Suga:Hayatım ne gerek vardı! Zaten sen bana en güzel hediyesin!!
Ben güldüm ve biraz da utanmıştım!
Ezgi:Oooo!!
Suga eline verdiğim hediyeyi açtı! Ve yüzünde ufak bir tebessüm oluştu!
Ben:Beğendin mi?!!
Suga:Evet! Elbette!!
&&SUGANIN AĞZINDAN&&
Banyodan çıktığımda biraz sinirliydim çünkü bol kıyafetlerimin yerinde başka kıyafetler vardı. Aslında güzellerde! Üstümü giyince salona doğru yol aldım!
Ben:Ekin! Bu kıya-
Sözümü bitiremeden karanlıkta aydınlanan arkadaşlarım birden "iyi ki doğdun diye bağırıyorlardı"
Olayı kavradığımda doğum günüm olduğunu hatırladım!
Ekin elinde pasta tutmuş bana gülümsüyordu ve çok tatlı görünüyorlardı! Ekin in yanına gidip pastayı elinden aldım ve masaya bıraktım! Alnından öpüp sarıldım! Çünkü bu hayatımda kutladığım en güzel Doğum günümdü! Ve çok mutluydum! Kızlar ise pastayı üflemeyi unuttuğum için bana hatırlatmışlardı!
Ekin sonra "hediyeler" diye bağırıp bana aldığı hediyeyi uzattı!
Ben:Hayatım ne gerek vardı! Zaten sen bana en güzel hediyesin!!
Bunu söylediğimde ekin utanmıştı! Bana verdiği hediyeyi alıp açtığımda karşıma en çok istediğim ve en sevdiğim hobilerimden olan fotoğraf kamerası vardı ve en sevdiğim ten olan beyazdı! O yüzden yüzümde bir tebessüm oluştu!
Ekin:Beğendin mi!!?
Ben:Evet! Elbette!!
&&&EKİNİN AĞZINDAN&&&
Suga hediyeleri açtıktan sonra pastayı kestik çünkü Tae çok heyecanlıydı! Pastayı dağıtırken farkettimde Minhyuk yoktu! Merak etmiştim belki bahçeye çıkmıştı elimdeki pastayı ona vermek için bahçe ye çıktım ama bir el ağzımdan tutup beni duvara yapıştırmıştı! Şimdi bu da Ne oluyor!!?@5ngofficial
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)
Teen FictionHayatta inanmadığım şeyler var! Ama insan inanmak zorunda mı kalır sizce?? Ben kaldım ama bu inandığım şey beni iyi yere mi yoksa kötülüğe mi sürükleyecek??!!