14.BÖLÜM:GÜÇLER

25 8 2
                                    

          Çığlık atmam ile birlikte herkes yanıma toplandı. Ve onlarda öyle manzara görünce ağızları açık kalmıştı. Ben zaten biliyordum hemen yemeğe alışamıyacaklarını ve kana dayanamaycaklarını....

           Suga koşarak Jin in elinden Ezgi yi aldı ve koltuğa yatırdı.Diğerleri ise Jin i sakinleştirmeye çalışıyorlardı!
Jimin:Tamam Hyung! Sakin ol!
Jin:Ahh!!! Dayanmalıydım!! Ama olmadı jimin.. Parmağından akan kanları görünce dayanamadım anlıyor musun? İyileşir demi? Birşey olmaz Ezgi ye dimi??!!
      
            Jin koşarak Ezgi nin yanına gitti.Oturdu ve daha çok ağlamaya başladı. Ama Tae ve Jimin, Jin i almak zorunda kaldılar. Kanı gördükçe gözleri renk değiştiriyordu. Damla, Şeyda ve Tuğba , Jin i, Kook u , Tae yi ve jimin i alarak yukarıdaki  odalara götürdüler.

          Peki Suga? O nasıl dayanıyordu? O da kanı görüyordu peki neden? Ben? Ben nasıl dayanıyordum? Ezgi arkadaşım olduğu için mi? Yoksa başka birşey mi var??
Suga:Ekin! İyileştirme gücün yok mu?
Ben:Vardır herhalde ne bileyim?
Suga:Dener misin? Kız ölecek!!! Arkadaşınn ölecekkk!!
Ben:Tamam ya! Offf sanki ben ölmesini isterdim.. Elimden geleni yapacam..

         Ezgi nin bileğini tuttum, gözlerimi kapattım ve otomatikmen gözümden yaşlar süzülmeye başladı.. Eğer beceremezsem ölebilirdi. Ve ben ölmesini asla istemiyorum. O benim ve bizim dayanağımız ona zarar gelmesini asla ma asla istemem...

       Tuttuğum bileği daha sıkı sıktım.
Ben:Ne olur! Ne olur! Hadi ol! Ezgi kendine gel! Hadi!...
       Ben Ezgi işe konuşurken bir yandan ağlıyor bir yandan da yaptığım şeyin olması için Tanrı'ya yalvarıyordum..

Suga:Ekin!...                                                      Ben sıkıca kapattığı gözümü açtım..

Suga:Oluyor! Devam et!!...
    Ezgi nin bileğini daha sıkı tuttum tuttum ve mavi ışıklar çıkmaya başladı. Ezgi yavaşça gözlerini açtı ve birden doğruldu.

Ben:E-Ezgi g-gözlerin.....!
Ezgi:Ekin? Ne oldu?!
Suga:Ezgi! Sende artık.....
Ben:V-Vampirsinn!!!
            Bunu demem ile herkes Ezgi nin ve bizim başımıza toplandı. En son gelen Jin koşarak Ezgi ye sarıldı!
Jin:Özür dilerim hayatım! Çok özür dilerim!!
Ezgi:Tamam hayatım! Sakin ol! Birşeyim yok iyiyim...
Tae:Artık bizi hiç rahat bırakmazlar...
Jimin:Saklamamız lazım..
Kook:Gücüne göre.. Ekin i niye istiyorlar.. Bütün güçleri kullanabildiği için.. Peki Ezgi nasıl? Hangi güçleri kullanıyor!?
Suga:Tamam gücünü öğrenene kadar kimsenin haberi olmayacak...
H.B(hep birlikte):Tamam!!
           Suga bize emir verince herkes odasına çıktı.. Jin ile Ezgi aynı odaya gittiler çünkü Ezgi nün gücünü öğrenmesi lazım..
Ben:Suga!
Suga:Efendim hayatım!?
Ben:Yürüyüşe mi çıksak!!?
Suga:İyi fikir hadi seni bekliyorum..
Ben:Tamam! Zaten hazırım.
         Koşarak kapıya gittim ve spor ayakkabılarımı giyindim. Suga da giyinince kapıyı açtık ve dışarı çıktık. Hava tam benim sevdiğim havaydı.
Ben:Suga aşağıya inelim..
Suga:Tamam!
         Biz tam yürümeye başladık karşı da Minhyuk'u gördüm.. Ahh! Cidden mi yine mi bu çocuk?! Suga hiç istifini bozmadan yürümeye devam etti ama bu sefer yukarıya doğru yürüyorduk yani Minhyuk un tam tersine...
Ben:Suga! Hani aşağıya gidecektik?!
Suga:Boşver! Şimdi tatsızlık çıkmasın..
Ben:Tamam!
        Deyip Suga nın koluna girdim... dümdüz yolda yürürken birden aklıma takılan sorular ile Suga ya döndüm!
Ben:Suga!!
Suga:Efendim?!
Ben:Şimdi eğer Jin kana dayanamıyorsa ve diğerleri dayanamıyorsa! Sen ve ben nasıl dayandık?!
Suga:Hayatım! Onlar dayanamıyor evet çünkü iğnelerini vurulmadılar ama ben vuruldum.. Ama sen!!...
Ben:Ben?!
Suga:Seni vampire dönüştüren Jb! O sadece vampir değil.. o hem kurt hem vampir yani yarı yarıya.. Ve avcılar hep onun peşimden koşuyorlar çünkü o bütün güçleri kullanabiliyor..
Ben:O zaman ben o yüzden mi bütün güçleri kullanabiliyorum?
Suga:Evet öyle sayılır o seni ısırdığı için bütün güçlerini kullanabiliyorsun ve kana rahatlıkla karşı koyabiliyorsun!!
Ben:O zamn Kook un içerde söylediği şeyler beni kim istiyor!? Ve neden istiyor.? O zamn Ezgi yi alamazlar çünkü o sadece vampir.
Suga:Evet bir nevi ama Ezgi de senin kadar olmasada güçlü ve özelliği işimize yarayabilir..
Ben:Suga senin? Senin gücün Ne?
Suga:Benim gücüm geçmiş ve geleceği görme ama sadece o dokunduğum insanınkini..
Ben:Oww! O zamn bana da öğretirmisin?
Suga:Tabi ki de!(hafif bir Gülümser). Bak şimdi(elimi tutar). Gözünü kapat ve beni düşün..Geleceği istiyorsan şu anki durumu hayal et!
Ben:Tamam!
         Dediği gibi hayal ettim hemde geleceği.. Gördüğüm şey ile biraz şaşırdım. Birden Suga nın elini bıraktım.
Ben:Şimdi olacaklardan şakın korkma..

Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin