Ah!!! Yine mi? Yine mi bayılmıştım?! Ama bu sefer gözümü açtığımda karşımda 4 tane hem kızgın hem de bana kıyamayan ve beni özlemiş olan unnielerim vardı.
Şeyda:Ekin! Seni çok merak ettik!
Ben:(Yarı baygın sesim ile) Yok bişey iyiyim işte!..
Damla:Suga çok sinirli ve üzgün..
Ben:Neden ki?!
Ezgi:Minhyuk seni elinden öyle alınca çok sinirlenmiş...
Tuğba: Seni koruyamadığı için de çok üzülmüş...,
Ben:O nerde?!
Damla:Senin odanda....Yavaşça koltuktan kalktım ve yukarı çıkmak için merdivenlere doğru gittim. Merdivenleri bitirdiğimi anlayınca gözümü kapattım ve derin bir nefes aldım. Sonra odamın kapısına doğru yürümeye başladım..
Kapıyı yavaşça açtım ve önce kafamı soktum. Gördüğüm manzara ile bütün vücudum mest olmuştu. Benim yatağımda resmim ile uyumuş. O tatlış siyah saçları, çekik tatlı gözlerinin üstünde adeta bir sanat eseri gibi duruyordu. Yavaşça yatağın başına gittim. Suga nın elindeki resmi zar zor aldım be yanına yani boş olan sol tarafına uzandım ve ona sıkıca sarıldım. Sanki hiç görmemiş gibi.
Peki insan, bir insanı neden bu kadar özler.... Çok sevdiği için mi? Yoksa çok değer verdiği için mi? Bence..... onu yani sevdiğini kendi canından bile seven aşık için......Bunları içimden geçirirken Suga nın sıcacık kollarında onun yaptığı gibi uykuya teslim olmuştum....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimi açtığımda sağıma baktım ve Suga yoktu. Şimdi o nereye gitmişti?
Yataktan kalktım ve kapıya doğru gittim.Kapının önündeyken sanki beni birşey durdurmuştu. Sağıma bakmam ile lavabonun altından gelen kan çok dikkatimi çektmişti.
Ne oluyordu şimdi? Yoksa o Suga mıydı? Hayır! Hayır! Olamazdı.....Koşarak kapıyı açmaya çalıştım.. Ama açılmıyordu.. Ahhh korkuyorum!! Ne yapmalıyım???
Koşarak diğer kapının önünde durdum onuda açmaya çalıştım ama yine açılmıyordu!!! Çok paniğe kapıldığım için bağırmaya başladım...
Ben:İmdaat!! Kızlarr!! Yardım edin!! S-Suga o-o çıkmıyor!! Kızlar..!! Damla!!Ezgiiii!!.... Tuğbaaa!!.... Şeydaaa!!(hem ağlıyor hemde kızların ismini sayıklayarak kapıya hızla vuruyordum)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hem çığlık atarak hem de nefessiz bir şekilde kalkmıştım. Suga da uyanmış olacak ki!!
Suga:(uykulu ses ile) Hayatım ne ara geldin!? Seni çok özledim....
Suga bana direk sarıldı.Ne yani şimdi b-bu rüyamıydı?? Hayır bu rüya olamaz bu tam bir kabustu!! Ve bende kabusumda Suga yı öyle görünce çok etkilendiğim için ona daha çıkık sarıldım ve kokusunu içime çektim!! Gözyaşımı tutamadım ve akmaya başladılar...Suga:Hayatım? Ne oldu?!
Ben:(ağlak ses tonu ile)B-birşey olmadı..
Suga:Hayatım seni o kadar çok özledim ki!!
Ben:Ben de hayatım! Bende.....
Sarılmamız bitince yataktan kalktım..
Ben:Suga hadi aşağıya inelim!
Suga:Ama senin uyuman lazım.Yorgunsundur!!?
Ben:Evet yorgunum ama kızları çok özledim..
Suga:Ah! Ekin tamam!!Suga da yataktan kalktı ve birlikte kapıya doğru gittik. Ben az önceki kabustan kalan etki ile lavabonun kapısına baktım. Yoktu! Hiçbirşey yoktu! Tertemizdi!..
Suga:Ekin hadi! Ne oldu!?
Ben:B-birşey olmadı. Hadi inelim..
Suga:Tamam...
Aşağıya indik kızlar ile sevgilileri koltuklarda sarmaş dolaş oturmuşlardı. Ama kızlar beni görünce ayağa kalktılar. Kızlar yanıma geldikleri gibi benim kolumdan tutup oturttular. Ve onlarda yanıma oturdular.
Ben:(Hafif gülümseme ile) Yeşil yakışmış.
Şeyda:Senin için taktım...
(Ben ise sadece gülümsedim)
Tuğba:Ekin hanım anlat bakalım?
Ben:Neyi?
Damla:Neler olduğunu!!?
Ezgi:Nasıl olduğunu?!!
Şeyda:Katılıyorum aynısından!
Ben:Tamam!
Başımdan geçen olayları tek tek eksiksiz anlattım..Şeyda oturduğu yerden kalktı ve bana sarıldı.Sonra diğer kızlarda sarıldı..
Şeyda:Toplu sarılma! Oley!
Tuğba:En sevdiğim!!
Ben:Kızlar bana destek olduğunuz için sizi çok seviyorum...
Ezgi:Kızlar acıkan kimler??!
H.b(hep birlikte):Biiizzzzz!!
Ayağa kalktığımız gibi utanmamız bir oldu. Çünkü 5tane erkek bize "Ne yapıyorsunuz?" bakışları atıyordu.Ezgi yanımızdan ayrıldı ve Jin in yanına gitti.
Ezgi:Jincim hadi yemek yapalım. Acıkmışlar dimi??!
Jin:Ah! Peki!
Ezgi ile Jin kol kola mutfağa girdiler. Jin gilin filan hemen yemeğe alışması normal değildi galiba! Çünkü chaenyol kolay olmadığını söylemişti! O zaman daha iyi alışmamışlardı.
Bu sorular kafamı kurcalarken kızlarla oturmuş olduğumuz koltuktan kalktım ve Jin e sormak için mutfağa gittim.
Gördüğüm manzara karşısında çığlık atmam bir olmuştu!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)
Teen FictionHayatta inanmadığım şeyler var! Ama insan inanmak zorunda mı kalır sizce?? Ben kaldım ama bu inandığım şey beni iyi yere mi yoksa kötülüğe mi sürükleyecek??!!