17.BÖLÜM:SADECE ARKADAŞ OLMAK!!

31 8 2
                                    

Ben:J-ji Young!!!!!
Young Hoon:Hayır küçük hanım o Ji Young yok artık şimdi güçlü ve zeki Young Hoon var!!

~~Flashback~~
Ben:Ji Young nerdeydin? Kızlarla seni beklemekten ağaç olduk..
Ji Young:Tamam ekin geldim..!
Ji Young nefes nefese yanımıza koştu.
Ezgi:Ji Young!
Damla:Senin yüzünden gratis kapandı!!!
Şeyda:Ya ji Young ya!!
Ji Young:Kızlar tamam sakin olun hadi gidelim kusura bakmayın işlerim vardı..
Ben:Tamam ji Young!!
Bir taksiye bindik ve kızlar sayesinde gratise koşa koşa gittik.
Gratisin içine geçmek için adımlarımızı attık ve ben dışında herkes içeri girmişti. Çünkü Ji Young bileğimden tutmuştu.
Ji Young:Ekin!
Ben:(gülerek) ama yaa! Şimdi ilk defa girecektim niye böyle yaptın!! Ya sinirliyken bile beni güldürebiliyorsun! Teşekkürler...(daha çok kahkaha attım)
Ji Young:Ekin!
Ben:Efendim!!
Ji Young:Ekin! Ben seni bir ömür güldürmek istiyorum..
Ben:Ji Yo-
Ji Young:Düşünmeden cevap verme..!
Ben:Ji Young b-ben seni sadece arkadaşım olarak görüyorum. Biliyorum çok iyisin. Ama ben böyle birşeye hazır olduğumu sanmıyorum. Evet seni seviyorum ama sadece arkadaş olarak. Kusura bakma..!

Ben koşarak mağazanın içine girdim.
Damla:Ji Young nerde?!
Ben:Arka-...... Gitmişmi!??!
Ezgi:Ekin ne oldu?!?
Ben:J-Ji Young bana çıkma teklifi etti. Ama biliyorsunuz ben onu arkadaş olarak görüyorum ve görmeye devam edecem.. Ama şimdi yok gitmiş..

O günden sonra Ne ben ne de arkadaşlarım Ji Young'u görmemiştik..
~~~Flashback sonu~~

Young Hoon:Haturladın mı?!
Ben:Ama sen n-nasıl?!
Young Hoon yüzüme bakarak sırıtıyordu..
Young Hoon:Ahh! Ekin! En güçlü olmak benim suçum mu!? Ya da en yakışıklı!?
Ben:Bak Ji Young-!!
Young Hoon:(bağırarak) Artık platonik aşık olan Ji Young yok!! Ben Young Hoon'um....
Ji Young yani Young Hoon öyle bağırınca hem gözümden bir damla yaş aktı hem de korkudan sıkıca gözümü yumdum...

Young Hoon korktuğumu anlayınca yanıma geldi ve yanıma çömeldi.
Young Hoon:Ö-özür dilerim öyle bağırmak istemedim. Çok özür dilerim.
Ben:Young Hoon ben gerçekten yapamazdım anla.. Bizden olamazdı.. Evet seni seviyorum ama arkadaş olarak. Ve sen o gün gittiğinden beri ben en iyi arkadaşım olan Jİ YOUNG 'u kaybettim.. Onu aradım ama ulaşamadım. Yani seni sen gidip dönmeyince biz kızlar ile çok boş hissettik bir daha hiç arkadaşımız olmadı...
Young Hoon:Ben o gün.. yani sana sorduğum sorudan sonra yolda gidiyordum.. Karşıma bir adam çıktı. Birden kolumdan tuttuğu gibi bir boş odaya ışınladı.. Orada...
Young Hoon cümlesini bitirmeden sıkıca kapattığı gözünden bir iki damla göz yaş akınca gerçekten dayanamamıştım...
Ben:Young Hoon samimiyetime inanıyorsan şu ipleri sök...

Young Hoon hemen ayağa kalkarak ellerimi söktü.
Ellerimi söker sökmez ona sıkıca sarıldım.. O da bana sarıldı.
Ben:Şimdi bana hatta bize yardım eder misin?
Young Hoon:Ama seni geri bağlamam lazım..
Young Hoon koşarak kapıya gitti.Ve yavaşça kapıyı açtı.
Young Hoon:Diğerlerini getirin!
Adamlar Young Hoon u duyunca hemen diğerlerini gözü bağlı şekilde odaya getirdiler. Ve yere oturtular.
Young Hoon:Siz çıkın!!
1.A:Ama onlarla nasıl baş e-
Young Hoon:Size çıkın dedim!!
1,2.A:Tabi efendim...

Young Hoon un adamları dışarıya çıktılar.
Ben:Young Hoon hadi!!(bağlı olan ellerimi göstererek)
Young Hoon:Kusura bakma..
Suga:Neler oluyor!!?

Young Hoon ellerimi söker sökmez Suga nın yanına çömeldim ve ellerini sökmeye çalıştım.
Ben:Benim Suga sakin ol!!

Ellerini söker sökmez gözündeki bez tarzı şeyi çıkarttım.Ve ona sarıldım.. Young Hoon da diğerlerini söktüler.
Ezgi:J-Ji young???
Şeyda:O-Oha sen nerden çıktın!!?
Tuğba:Yoksaaa....
Damla:Sende mi?!!
Damla ve tuğba birbirlerine baktılar.
T&D:Sadece biz mi değiliz..!!!!
Tae:Siz bunu tanıyormusunuz??!
Damla:Bizi hep gratise götürürdü..
Kook:Ama şimdi ben götürüyorum..!
Damla:Aslında o daha çok götürürdü...
Şeyda:Bana gratis alacaktın Kook enişte unutma!!
Young Hoon:Damla sevgili yapmışsın!!
Damla:Evet o kadar ısrar etti ki!!!
Kook:Ben mi???
Suga:Siz bunu nerden tanıyorsunuz Ekin?!
Ben ve kızlar erkeklere beler olup bittiğini anlattık.
Jimin:Woahh!! Sen o kadar iyi birimiydin Young Hoon..?!!
Ekin:Evet o bizim en iyi arkadaşımızdı ve eğer kabul ederse öyle de kalacak!!
Demem ile hepimiz kapıya odaklandık... Kimdi şimdi bu umarım kaçabiliriz... Yoksa bunun birdaha kurtuluşu olmayacak....

Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin