12.BÖLÜM:YİNE Mİ?!!

26 8 3
                                    

"Kimdi?" Diye düşünürken gözlerim göz kapaklarımı daha fazla taşıyamayacağını anlayınca hafifçe gözlerim uykuya ve o Minhyuk'un verdiği ilaca yenik düştü..
~~~~~~~~~~~
Gözlerimi hafif araladığımda gözüme tanıdık gelen o parlak için ciddi derece de gözlerimi ağırtıyordu ve kısmama neden oluyordu.
"Ne????!! Hayır olamaz!!" Kelimelerini tek tek içimden geçiriyordum çünkü beni kurtaran OH SEHUN MU? Neden arkadaşlarım değil? Neden sehun? Gıcık aldığım için mi? Şimdi ona sinirlenmelimiyim? Yoksa teşekkür mü etmeliyim? İçimden bunları tekrar tekrar geçirince baekhyun ve sehun yanıma geldiler.
Baekhyun:Sonunda!
Sehun:Uyanmayacaksın sandık...
Ben:Sanane be ister uyanırım ister uyanmam. Tamam beni kurtarmış olabilirsiniz. Ama bu, şu değildir ki " istediğinizi ve dediklerinizi" yutacak değilim..
Sehun:Tamam!....
Ben:(Yüzümü ekşittim) Huh? Tamam?! Tamam....
Sehun arkasını döndü ve gitti.
Baekhyun:Hadi yukarı çıkalım diğerleri avlanmaya gidecekler belki sana da bulurlar..
Ben:Baek maalesef benim gitmem gerek kesin beni çok merak ettiler hem Tae ile de konuşamıyorum..
Baekhyun:Konuşamıyorum?...Neyse seni bırakamam...!..
Ben:Ne??!!! Neden?!! Ama baek!!!...
Baekhyun:Hayır ekin.! Şunanda sen elimizdesin seni bağlamak istemem.!
Ben:Ne? Yine mi? Yok saol! (Elimi havaya kaldırarak dur işareti yaptım)Ben almayim....!!!
Baekhyun:O zmn yukarı!
Ben:Off! Tamam ya!
Baekhyun elimden tuttu ve kalkmam için yardım etti.
Ben:Teşekkürler baek! Sana baek dediğim için bana kızmıyorsun dimi?!
Baekhyun:Eğer bunu Sehun demiş olsaydı yumruğu çoktan yemişti. Ama sen deyince hoşuma gidiyor..!
Ben hafif bir gülümseme bahşettim.
Baekhyun:Bence sen hep gül.
Ben:Ne?..
Baekhyun:Diyorum ki sana gülmek yakışıyor sen hep gül.
Ben:Teşekkür ederim.Aslında sadece gülmek değil güldüren kişi de önemli.... Benim için....Tabi herkese göre değişir....!
Baekhyun:Yaaa! Seni güldürenler kim!?
Ben:Beni mi.? Sayarsam uzun sürer!
Baekhyun:Sen anlat.
Der demez merdivenlerin bitimindeki koltukta oturduk.
Baekhyun:Başla...
Ben:Tamam.(hafif gülümsedim) Şimdi baş olarak benim kız grubum. Tuğba ve şeyda özellikle...(hafif gülümsedim) Sonra Suga,Tae,Hope hepsi ama hepsi beni güldürüyorlar.. Ah bide Jimin!!
Baekhyun:Seni güldürenlerden başka yok mu?!(Elleri ile kendini göstererek)
Ben:Ah tabi bide sen!!!(gülümsedim)
Baekhyun:Hıh! Beklediğim cevap! Bingooo!
Ben ve baek biraz daha güldükten sonra 8 kişilik masaya doğru yürüdük..
Kai:Baekhyun siz ikiniz şu masaya oturun. Burada yer yok.
Ben:Tabi ki de 9 kişi olursanız sığamazsınız.
Kai hırlayınca korkudan baek in arkasına saklandım.
Ben:Tamam Kai sakin ol. Sadece şakaydı!
Baekhyun:Sakin kai!!
Baek ve ben yan taraftaki çift kişilik masaya oturduk.
Sehun:Hyung. İstersen gel, bizim Xiumin hyung ile işimiz var, siz böyle oturun.
Baekhyun:Tmm Sehun.
Baek elleri ile bana sandalyeyi gösterdi.Ben ise sadece yüzümdeki hafif tebessüm ile ona bakıyordum.
Geçip oturdum.
Ben:Siz ne yiyorsunuz?
Chen:Yemek!
Ben:Ahhhh!!! Öyle değil ya!! Sizde salağı buldunuz dalga geçiyorsunuz yaa!
Chen:Tamam sakin küçük hanım. Tavşan yiyoruz!
Ben:Onun yerine yemek yeseniz.
Chen:Biz n-
Ben:Sus chen sus..Diyecem ki biz yemek yiyoruz normal ramen filan...
Chaenyol:Oo biz de yemek istiyoruz ama nasıl yapacağımızı bilmiyoruz..
Ben:Kolay. Sadece deneyeceksiniz. Ahhhh!!
Baekhyun:Ekin! İyi misin!?
Beynimin içinde birden Tae nin sesi çınlayınca ister istemez çığlık atmıştım!
Tae:Ekin! Sessiz bir ortama geç ve nerde olduğunu söyle.!
Ben birden yerimden kalkınca diğerlerinin dikkatini çekecek olacak ki.
Baek:Ekin. Nereye?!
Ben:Lavaboya!!
Baekhyun:Oww! Tmm!
Biraz hızlanarak lavaboya koştum.
Ben:(fısıldayarak) Söyle Tae.
Tae:Ekin! Nerdesin?! Seni çok merak ettik. Minhyuk da elimizde umarım başka biryere gitmedin...!
Ben:Tae. Ben şeydeyim.
Tae:Nerdesin.?
Ben:B-baek gilde..
Tae:Neee??! Şimdi onlar seni nasıl bırakacak??
Ben:Off Tae!!
Tae:Sen şimdi bütün güçlerini kullanabiliyor musun?
Ben:Tae bide hangi güçlerimin olduğunu bilsem..
Tae:Minhyuk tan nasıl yapacağını anlatacağız.
Ben:Burada hemen yapabilirmiyim?
Tae:Denemen lazım!
Ben:Tmm Tae anlat!
Tae:Şimdi gözlerini kapa ve gitmek istediğin yeri gözünde canlandır!
Ben:Tamam bekle.
Gözümü kapattım ve Tae nin dediği gibi nerede olmak istiyorsam hayal ettim. Hafifçe gözümü açtım karşimda bizim kızların gülen suratını gördüm ve aniden başım döndü ve yere yığıldım..

Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin