19.BÖLÜM:X.YÜZYIL..

24 6 0
                                    

Jin:Tamam . Bu savaşın kökü taa X.yüzyıla dayanıyor. Kral Chi Hwa'nın ve eşi Min Ra ile bir çocukları olmuştu. Kral Chi Hwa kurtların , vampirlerin ve avcıların barış içinde yaşamasını sağlıyordu. O zamanlar az miktarda melez vardı ve bunlardan biri de Chi Hwa nın eşi Min Ra ydı , çok güçlüydü. Kral Chi Hwa da avcıydı. Bir gün kurtlar ve vampirler kavga ettiler avcılarda onları ayırmak için çoğu kurtları ve vampirleri öldürdü. Min Ra ve Kral Chi Hwa nın çocukları da vampirdi. Min Ra da çocuğunun ölmemesi için çocuğu ile kaçtı. Ve Min Ra ya yardım edenler vampirler ve kurtlardı. Kral Chi Hwa da buna çok sinirlendi o günden beri avcılar hep vampirleri, kurtları hatta melezleri bile yakalayıp öldürüyorlar. Melezler onların elindeki en güçlü adaylardı ama onlara bile zulüm ediyorlardı. Bu savaş yarın gece başlayacak .  Chi Hwa hüküm sürdüğü tahtan kalkacak ve bütün vampirleri, kurtları ve melezleri kendi eli ile öldürecek. Ama biz onlara karşı yeni doğanları ve melezleri toplayıp güçlü bir ordu ile ona karşı çıkacağız.

Ben:Woahh! Ama nasıl?
Ezgi:Ve nerde?
Jin:Yarın gece. Han Nehri'nde . Rm ve Hope bizi orada bekleyecek.
Damla:Rm ve Hope gerçekten nereye gitti?
Suga:En başından beri olacakları bildikleri için diğer kurt ve vampirleri toplamaya gittiler.
Ben:O zaman hepsi yani tüm vampirler ve kurtlar Han Nehri'nde olacak.
Kook:O yüzden şimdi herkes yatsın ve yarın sabahtan hazırlıklara başlayalım.

Hepimiz Kook a göz devirerek odamıza girmek için merdivenlerden çıktık tabi baek bizden önce çıkmıştı ve yolu bize göstermemişti. O yüzden merdivenlerine sonuna geldiğimde koridordaki ilk kapıyı açtım.
Ben:(Çığlık atarım) Ç-çok özür dilerim. Der demez gözlerimi kapattım..

Baekhyun:Önemli değil daha sadece kazağımı çıkardım. Biraz daha geç gelseydin....
Ben:Off! Tekrardan özür dilerim. Giyindin mi?
Baekhyun:Evet gözlerini açabilirsin!!
Yavaşça ellerimi gözlerimden çektim ve yavaşça gözlerimi araladım.
Ben:Bana odamı gösterir misin?
Baekhyun:Tabi...

Odadan çıktı ve kendi odasının karşısına götürdü.
Baekhyun:Kızlarla siz burda kalın. Ben kızlara seslenirim.
Ben ise tamam anlamında kafamı salladım. Bu odada iki tane tekli yatak vardı. Acaba nasıl sığacaktık?! Ama biz kızlarla bir şekilde sığışırız diye düşünürken bir yatağa oturdum ve kendimi arkaya attım. 1-2 dk dinlenir dinlenmez kapının sesi ile aniden kalktım.

Ben:Kızlar bende nasıl yata- ... Suga?!
Suga:Kızlar sevgilileri ile odalarına gittiler. Bende buraya geldim.
Ben:T-tabi!..
Suga içeri girer girmez karşıdaki tek kişilik yatağı benim yatağım ile birleştirdi.
Suga:Senin ile yatmak istiyorum. İzin verir misin?
Ben:Onu getirmene gerek yoktu bunda da yatardık.

Suga çektiği yatağa uzandı ve bana karşı kollarını açtı. Ben de beni çağırdığını anlayınca yanına gittim ve kollarının arasına girdim.

DAMLA'NIN AĞZINDAN

Odamı bulmakta güçlük çekerken biri beni kolumdan tuttu ve duvara yasladı.
Ben:E-ekin? Kızım manyak mısın?
Ekin , karşımda birden Kook'a dönüşünce ağzım bir metre açıldı.
Ben:S-s Kook?
Kook:Benim kılık değiştirme yeteneğim var umarım biliyorsundur.
Ben:Hayır, bilmiyordum.!
Kook:Neyse şimdi benim Rm ve Hope hyunga yardım etmem gerek kimseye bundan bahsetme tamam mı?
Ben:Tamam.!
Kook birden Ekin'in kılığına geri döndü ve merdivenlerden aşağıya indi. Ben de hiçbirşey olmamış gibi rastgele bir odaya girdim. Allahtan oda boştu. Rezil olmak istemiyordum...

Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin