Hepimiz şaşkın bir şekilde kapıya odaklanmıştık. Çünkü karşımızda Xiumin ve Baekhyun vardı.
Suga:Şimdi sizin ne işiniz var burda?!
Baekhyun:Sizleri almaya geldik!!!
Deyip Xiumin ile yanımıza doğru geldiler.
Xiumin:Avcılar! Savaş başlamak üzere..!
Ben:Şu övüp övüp bitiremediğiniz savaş! Ne savaşı?!
Tae:Sizin savaşımız..
Ezgi:Bizim mi?
Tuğba:Ne alaka?
Baekhyun:Hadi gidelim! Her an gelebilirler..Hepimiz Baekhyun'un komutunu anlar anlamaz kapıya doğru koştuk. Koridora çıktığımızda Young Hoon'un adamlarının yerde olduklarını gördük.
Ben:S-siz ne ara?
Baekhyun:O da bize kalsın güzellik...
Ben:Güzellik?!
Suga, Baekhyun'a aşırı derecede sinirli bakıyordu. Kafamı sağıma çevirmem ile Kook' unda Xiumin'e ters ters baktığını gördüm. Nedenini anlamak için Xiumin'e baktığımda , aşık gibi Damla'ya bakıyordu. Galiba nedenini anlamıştım. Bu havayı bozmak için konuşmaya karar verdim.Ben:Xiumin! Nereye gidiyoruz?
Xiumin:Eve!!
Ben:Peki orası güvenli mi?
Baekhyun:(Suga ya bakarak) Evet güvenli. Güvenli olmasada biz sizi koruruz..
Suga, Baekhyun'un bu sözlerinden dolayı çok sinirlenmişti ama konuşmuyordu.Sonunda koridorun sonuna gelmiştik. Tavana kadar olan büyük siyah kapıyı Xiumin tekmesi ile açtı. Açtığı gibi karşımıza Sehun,Chanyeol ve Kai çıktı.
Ben:Yine mi sehun?
Sehun:Ay ! Sanki sana çok meraklıydık.
Ben:Ne kadar da odunsun..!
Sehun:Saol, teşekkür ederim o senin odunluğun...
Ben:Bak hâla konuşuyor pis köpek.!(arkadaşlar bu bir hakaret değilde şakalaşma niyetinde yanlış anlamayın..!)
Sehun:Pis kan emici!!
Ben:Şimdi ben senin kanını bir içersem!
Deyip Sehun un üzerine yürüyünce Baekhyun sağ kolumdan tuttu.Baekhyun:Ekin sakin ol!
Ben:Ay tamam be! Bırak beni!
Kolumu çeker çekmez Suga'nın yanına gittim.
Ben:Suga bana bu savaşı neden ve ne zaman yapıyorlar! Anlatır mısın?
Suga:Jin hyung daha iyi bilir! O bize anlatsın! Gidelim!İkimizde Jin in yanına gittik. Biz gelince hepsi de bizim yanımıza geldi.
Ben:Merhaba Jin sunbae! Bize şu savaşı anlatır mısın?
Jin:Tamam!
Ben:Eeee hadi!!
Jin:Ama....
Ben:Nee?!!
Jin:Eve gidince!!!
Ben:Hah!!!! Of ya!!
Şeyda:Meraklandık o kadar!
Ezgi:Jin anlat ya!
Jin:Tamam ama...
Damla:Eve gidince...
Jin ve Damla birbirlerine bakarak kahkaha atarlar.
Konuşmalarımız arabaya varınca bitti. Xiumin arabanın ön koltuğuna kendi oturdu. Bizde sıkışarak arka koltuklara oturduk. Neyse ki araba birazda olsa büyüktü. Eve varana kadar hiç kimse birbiri ile konuşmadı. Uzun bir yolculuktan sonra sonunda eve varmıştık. Ama ev demeye bin şahit isterdi çünkü resmen Beyaz Saray'ın kopyasıydı. Arabadan yavaşça indik.Xiumin:Nasıl evi beğendiniz mi?
Damla:Beğenmek ne kelime bayıldım...!
Ben:Woahhh..!!
Şeyda:Burası mükemmel!
Tuğba:Siz bizi kandırmıyorsunuz değil mi?
Sehun:İşimiz gücümüz yok sizi kandırmayamı çalışacağız.?!
Ben:Ya insan biraz cömert olur!
Baekhyun:O insan değil!
Kai:Hiçbirimiz normal insan değiliz..Damla ve Tuğba aşırı derecede garip bir şekilde göz devirdiler.
Chanyeol:Siz değilmisiniz?
Damla:Hayır bizi dönüştürmediler.!
Tuğba:Bizi bıraktılar.!
Xiumin:Ama şimdi Yen'i doğanlara ihtiyacımız var.Xiumin, Damla'nın yanına gitti ve bileğinden tuttu. Tam ısıracakken..
Ben:Dur!!! Damla vampir olacak! Kurt değil!!!
Xiumin:Pardon?! Ama ben bir melezim!
Ben:Yok artık! O zaman sen de güçlüsün ?!
Xiumin: Maalesef! Sadece güçlerim yok ama istediğim zaman kurt olabiliyorum!
Ben:Hiç mi gücün yok?!
Xiumin:Var ama bir tane!
Ben:Ne?!
Xiumin:Yıldırım ! Yıldırım oluşturabilirim..
Şeyda:Woah çok iyiymiş!
Kook:Ama yine maalesef ki Damla'yı ben dönüştüreceğim.Deyip Damla'nın bileğinden tuttuğu gibi ısırdı.
Tuğba:Tae! Sende beni ısır!
Tae:(gülerek)Tamam!Tae de Tuğba'yı ısırınca, Damla ve Tuğba yere yığıldılar. Onların sayesine de sonunda eve girebilmiştik.
Eve girer girmez Tae ve Kook kızları koltuklara yatırdılar.
Lay:Yarım saat içinde uyanırlar.
Jin:Hayır 15-20 dk ya uyanırlar.
Lay:Yarım saat!
Jin:Hayır 15-20 dk!
Ezgi:Sakin olun beyler!
Ben:Aha uyandılar.
Damla:İkimizde.
Tuğba:Bilemediniz.
Hepimiz birden gülmeye başladık. Gülmemiz bitince 3 ümüz Damla ve Tuğba'nın yanına gittik.
Damla:Sonunda be!
Tuğba:Yani neredeyse yalvaracaktık ya!
Ben:Jin kızlarda uyandı artık şu savaş meselesini anlat!
Jin:Tamam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sıradan mısın peki?? (BTS)-(Tamamlandı)
Teen FictionHayatta inanmadığım şeyler var! Ama insan inanmak zorunda mı kalır sizce?? Ben kaldım ama bu inandığım şey beni iyi yere mi yoksa kötülüğe mi sürükleyecek??!!