Capitolul 8

697 44 4
                                    

Capitolul 8

Jennifer's Pov

E imposibil să fie prietena lui, nu arată ca cea din bibliotecă, în plus a spus că nu are iubită!
Nu, dragă, a spus aia din bibliotecă nu era prietena lui, nu și nu are una.
Atunci asta cine naiba mai e?
N-ai auzit niciodată de a juca la două capete? Și, până la urmă, ție ce-ți pasă?
Întocmai, nu-mi pasă deloc.

În sfârșit se desprinde de Josh după o clipă care părea interminabilă, dar Josh nu pare prea bucuros s-o vadă, ba chiar deloc.

"Ea e Melissa, celelalte două sunt Joanna și Alissa", îmi spune Meredith la ureche.
"Oh, atunci dacă e Melissa totul e clar, cine n-o cunoaște!", am spus șoptind mai ironică ca niciodată.
"Să spunem că e un fel fostă a fratelui meu".
"O fostă? Și eu care credeam că între foști nu te săruți așa în public, se vede că lucrurile s-au schimbat, iar eu am rămas în urmă", replic răutăcioasă făcând-o pe Meredith să râdă ușor.

Josh se uită la mine, apoi la Melissa și din nou la mine de parcă n-ar ști ce să spună sau să facă, iar ea nici măcar nu se uită la mine, de fapt, nici nu cred că a observat prezența mea și a lui Meredith sau a lui Drake.

"Deci, vii sâmbătă la petrecerea Tatianei?", în sfârșit blonda asta oxigenată s-a hotărât să vorbească.
"Sigur că venim", răspunde Drake în locul lui Josh.
"Oh, minunat. Și eu, Joanna și Alissa vom fi acolo", probabil se referă la cele două păpuși din spatele ei care n-au scos încă niciun cuvânt, par de porțelan, destul de înfricoșător.
"De fapt, eu încă nu sunt sigur, am o întâlnire importantă cu tata duminică și aș vrea să ajung întreg", spune enervat, dând la o parte brațul Melissei de pe umerii săi și făcând-o să se ridice.
"Haide, ce mare scofală? Tati se supără rău dacă nu te duci?", spune râzând.

Ce râs enervant, pare isterică.

"E o întâlnire importantă de afaceri", replică Josh și mai enervat decât înainte.
"Melissa, uite-o pe Jessica, intră pe ușă, uită-te", spune dintr-odată una din păpuși, nu știu dacă e Joanna sau Alissa.
"Ohoh ce-avem noi aici", spune Melissa.
"O nu, te rog..." șoptește Meredith.
"Ce?" o întreb mai curioasă ca niciodată.
"O sa vezi".

O văd pe fata asta apropiindu-se de noi, dar nu se uită la noi, aproape sigur se îndreaptă spre ieșirea din spate ca să meargă în parc.
E destul de caraghioasă, dar drăguță, cu o coadă lungă și șatenă împletită și cu ochelari negri de vedere pe ochi, erau atât de mari încât îi acopereau jumătate de față, dar pe ea nu părea că o deranjează.

"Jessica, dragă", îi spune Melissa în timp ce își întinde piciorul lung și gol ca apoi să o facă pe Jessica să cadă pe jos cu o piedică.

Jessica a căzut pe burtă, și cu ea și prânzul ei se izbește de pământ și, din cauza zgomotului, jumătate de sală de întoarce.

Nu-mi vine să cred ochilor, o piedică? Unde suntem, la grădiniță?

"O, scuze dragă, nu te-am văzut venind, nu am făcut-o intenționat", îi spune în timp ce Jessica e încă pe jos.

Nu a văzut-o? Cum naiba dacă știa de prezența ei cu câteva minute înainte de asta!
Toți râd, inclusiv Drake, doar eu, Meredith și Josh nu râdem și se pare că nici una din cele două păpuși ale ale Melissei. De ce ea nu râde? Poate ea era Joanna, din câte spusese Drake mai devreme, sau Alissa, dar acum mai puțin contează.

Săruturi în umbră || Romanian TraslationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum