Capitolul 18

553 43 2
                                    

Capitolul 18

Jennifer's Pov

"Au, mă doare!", mă plâng cu Meredith, disperată, în timp ce încearcă să-mi desfacă părul.
"Dacă stai locului nu o să te doară, dar tu continui să te miști de parcă te-aș tortura".
"Păi tocmai asta faci, aș putea să te denunț!".

Petrecerea începe la unsprezece, dar Meredith a dat buzna în casa mea la opt, spunând că îi era teamă că aș fi fugit sau că nu m-aș fi prezentat și avea dreptate. Tentația de a mă închide într-un seif și să ies ziua următoare era destul de mare.
E trecut de ora zece deja și, cu toate că ea e deja îmbrăcată cu rochia ei care o face și mai frumoasă decât e și așa, machiată și coafată, eu sunt întinsă pe pat, în pijama.

"Jennifer, trebuie să stai locului! Încă nu ești gata și în jumătate de oră trebuie să plecăm".
"Dar trebuie doar să îmbrac afurisita aia de rochie".
"Și trebuie să te machiez și să te coafez, iar tu ai încă cocul ăla afurisit în cap și pijamaua", începe să se enerveze, iar fața lui Meredith aproape că mă face să râd.

O Meredith enervată n-am cum s-o iau în serios.

"Nu glumesc", și aruncă cu peria în mine.

Dacă nu m-aș fi dat la o parte, m-ar fi nimerit direct în față. Văd fața debusolată a lui Meredith, cu siguranță nu voia s-o facă cu adevărat, dar la urmă peria a zburat spre mine, iar eu, observându-i privirea și fața care s-a înroșit, nu pot decât să izbucnesc în râs.

"Jennifer, te rog frumos", mă implora aruncându-se pe pat, obosită de alergătura mea continuă. "Lasă-mă să te aranjez".
"Meredith, eu nu sunt făcută pentru lucruri de genul", mormăi.
"Nu mergem la spânzurătoare, mergem la o petrecere".
"Prefer spânzurătoarea", spun ducându-mi perna la față.
"Atunci îmi explici de ce ai zis să mergem? Înainte nu voiai să mergi, după ai hotărât că vrei să participi. După voiai să te duci în blugi, iar apoi practic mi-ai ordinat să căutăm o rochie, nu te înțeleg!", răbufnește.

Are al naibii de multă dreptate, nici eu nu mă înțeleg, darmite ceilalți.
Nu te înțeleg nici măcar eu care sunt conștiința ta.

"Eram supărată!".
"Pe Josh?".
"Cu cine altcineva", și mă arunc din nou pe pat, obosită doar la gândul de a vorbi din nou despre asta.

"Drake mi-a povestit ce s-a întâmplat în bibliotecă", o să-l omor pe crețul ăla. "De obicei când greșește eu o spun direct, nu-mi fac probleme, dar eu sunt sigură che ceea ce a zis nu o crede cu adevărat".
"De unde știi?", întreb dând la o parte perna de pe față ca s-o pot privi în ochi.
"Melissa a folosit-o pe Caroline drept argument, de asta a devenit o fiară, se întâmplă mereu, de asta nu vorbește niciodată despre ea, cu nimeni, e un fel de slăbiciune a lui".

Din nou Caroline asta, cine naiba e? Tot vorbesc despre ea și nu primesc niciodată explicații, încep s-o urăsc doar auzindu-i numele.

"Pot să știu și eu cine e?", întreb la limita răbdării.
"E fosta lui Josh".
"Înțeleg, și? Cine știe câte foste o fi avut, dacă nu poți pomeni de numele fostelor lui nu am putea vorbi deloc".
"De fapt, ea e singura cu care a avut o relație serioasă".

Rămân aproape uimită la auzul acelor cuvinte. A avut doar o iubită?
Neața, aiurito, asta nu înseamnă nu și-a tras-o cu celelalte, înseamnă doar , cu ea, a avut o relație stabilă.
Cum adică?
Ești proastă? Cu această Caroline a avut  ceva serios, probabil o iubea, în timp ce cu celelalte doar s-a jucat, cum face și acum, și nu-mi spune ești surprinsă.
De fapt, nu sunt surprinsă de asta, dar de faptul că el a avut o iubită, pe care o iubea și pe care n-a înșelat-o. O fată pentru care a simțit ceva și n-a folosit-o doar ca pe o jucărie, cum fac de obicei.
Cine știe cum e și unde e acum, cu siguranță trebuie să fie foarte frumoasă dacă a vrut-o ca iubită. Și cum de se supără atât de tare doar la auzul numelui ei? Ce se întâmplase?

Săruturi în umbră || Romanian TraslationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum