BÖLÜM5# KANKA?

341 55 7
                                    

DÜZENLENDI...

Güneşin ışınları gözümün en arka tabakasına işlerken. Bi yandan da güneşe sövüyordum.

Saat kaç?

Niye benim perdem açık?

Gözlerimi yarım yamalak açıp etrafa baktım. 3-4 gündür kendi odam da yatmıyordum. Doğrusu yatamıyordum.

Oğuzhanlarla kafede bulustuktan sonra cereni sarıyer sahile bıraktım. Eve geçerken anahtarımı yanıma almadığımı gördüm. Hemen ecelere gittim. 1 gün kalırım diye ama 1 günde 3 gun oldu. En iyisi bugün eve gitmekti. Kesin ev havasız kalmıştır. Iç sesim lafa atladı.

'Tabi ki ev havasız eğer eve hırsız girmediyse'

'Tövbe tovbe ağzından yel alsın len at ağızlı'

Ben kendi kendime konuşurken odaya ece girdi. Pepe şarkısını soyleye söyleye.

"Pepee Pepee çok üzülüyor, Pepee Pepee çok üzülüyor, önemli olan oyun oynamak, önemli olan oyun oynamak, kendini üzme eğlenmene bak, kendini üzme eğlenmene bak. Ah pepee ah bi derdimi anlayan sen" diyip yatağa kendini fırlattı.

"Sana da günaydın bacım" diyip yanağını öptüm

"Bu sabah erken uyandım hiç uyuyamadım gözüme uyku girmedi
Yorganlar yastıklar sivrisinekler uyumamı istemedi Yinede senle uyanmak herşeye rağmen beni kendime getirdi Oysa sen burda değilsin bile Seninle olmak sana dokunmak değil ki Günaydın günaydın sevgilim Günaydın günaydın sevgilim Günaydın günaydın sevgilim"

"Len başımıza şarkıcı mi olcan? Kafanı kırarım, otur oturduğun yer de. Ya da kalk kahvalti hazırla. Kahvaltı hazır mi?"

Yerinden kalkıp ayağa kalktı. Makyaj masasına oturdu. Yeni bi şarkı geliyordu. Ben de kendimi hazırladım. Yatakta düz yattim, kollarımı arkaya koydum. Yüksekten alçağa dogru bi iniş sergiliyordu vücudum.

"Uyurken izliyorum En sevdiğim halini Saçların dağınık Yüzünde yastık izi Bir pazar kahvaltısı gibi"

"Bugün cuma " diyip yorganı üstümden attım.

"Geçen cuma gördüm seni Ben değildim yanındaki Görmemiş gibi yaptım Biraz daha hızlandım"

"Geçen cuma nerdeydim peki ben?" Tam ece başka bir şey diyecekken odaya cenk girdi.

O da başka bir şey mırıldanıyordu. Doğrusu haykırıyordu. Evde herkes ayrı telden çalıyordu.

"yeni bir gün doğuyor dağlarıma yine arıyor özlüyorum hala ayaktayım hazırım olacaklara
hazırım yeniden baharlara"

Eceyle birbirimize bakıp şarkıyı aynı anda devam ettirdik.

"güneş aklımda Mayısta gün gibi sıcak ateşle ateş buluşacak yanacak
bahar kapımda aniden aşk gibi çocuk serin sabah rüzgârına kapılarım açık yine göçler oluyor uzaklarda yeri geliyor ağlıyorum hala bekliyorum hazırım olacaklara
hazırım yağmura bulutlara güneş aklımda Mayısta gün gibi sıcak
ateşle ateş buluşacak yanacak
bahar kapımda aniden aşk gibi çocuk serin sabah rüzgârına kapılarım açık"

3'umuz de birbirmize bakıp gülüştük. Bu sıra merdivenlerden haykıra haykıra Beşiktaş marşı söyleyen oğuzhan belirdi. Bizi farketmemiş olacak ki devam ediyordu.

  Yaşantımın Maestro'su Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin