BÖLÜM 31# MEKTUP

177 39 8
                                    

DUZENLENDI...


"Anne gelemem işim var. Ancak yarın gelirim. O da bi ihtimal. Anne senin için en erken saatte gelmeye çalışırım ama imkansız anlıyor musun?" Bi sağa bi sola volta atıyordum. Aynı şekilde laf anlatmaya çalışan oğuzhan da

"Geleceksin zeynep, durmuyor ahmet.  Çıldırıyorum." Annemin sesi fazla yüksek çıkmıştı o yüzden telefonu kulağımdan uzak tutmustum

"Tamam anne geliyorum. Ama 2-3 saate gelirim daha hastane de işim bitmedi"

"Hızlı zeynep hızlı " annem telefonumu yüzüme kapatmıştı

Arkamı dönüp oğuzhana baktım. Birilerine yine bir şeyler anlatıyordu. Bıkmış bir hal alarak elini saçlarına götürdü. Ardından ona bakan gozlerimi o da bana dönüştürmüştü. Bütün dişlerimle gülümsedi ve o da benimle gülümsedi.  Ciddî ciddi 32 Dişlerimi gösterek güldüm, o da dişlerini gösterek güldü. Hemen ağzımı toparlayıp yanına gittim. Kaç saattir telefonla konuşuyordu. Sanırsın devlet meselesi. Telefonu Oğuzhanın kulağından çekip aldım. Şimdi sıra bendeydi

"Pardon kimsiniz? Neden bu kadar fazla konuşuyorsunuz? Lütfen ama bu kulak ve beyin bi zamandan sonra iflas edebilir. Doğru sizin olmadığı için pek bir şey bilmiyorsunuz. Şimdi şu telefonun kapatıyorum. 1 haftaya kadar oguzhani arama. Hadi hayırlı işler " oyy çok şükür sustu ve mutluyuz.

Elimdeki telefonu oğuzhana uzattığım da bana anlamayan gözlerle bakıyordu. Acaba bazı işleri mahvettim mi?

"Hayatım konuştuğun kişiyle önemli bir kisimiyidi ? Çok fazla konuşuyordun ve bezmiş bir haldeydin"

"Yooo sadece emlakla konuşuyordum."

"Emlak mı? Neden konusuyodun?"

"Yeni eve taşınırız diye düşünmüştüm"

"Aferin güzel düşünmüşsün "

Ikimiz de birbirimize gulusup ikili sandalyeye oturduk. Bugün büyük gündü, buraya gelmeden önce nasıl dualar ettim bilemezsiniz. Açın kapıyı kadın doğumcu ben geldim. Evet evet yanlış anlamadınız ben şu an  hastanedeyim. Hemde oğuzhana, asıl mesela kadın dogumcu da olmamız.

Oğuzhan benden heyecanlı olduğu için 1 saat önceden gelmiştik. Tamam bende heyecanlıyım ama oğuzhana pek belli etmiyodum. Edersem amuda kalkardi.

Oturduğum yerden başımı kaldırıp ekrana baktığım da benim ismim geçiyordu. Oğuzhanın elini çekiştirip ayağa kalktım. O da adından ayağa kalkıp üstümüzü düzelttik. Kapı ya yanaşıp kapıyı tıklattım. Içeriye girdiğimiz  de kadın doktorum bütün sıcaklığıyla hosladi bizi.

Kadın doktor dedigime bakmayın bu doktoru secene kadar canım çıktı. Oğuzhana laf anlatmaya çalışırken randevu saati bitmişti. 1 gün daha beklemiştir randevu saati yenilensin diye. Neyse doktor "aysun olacak" dedikçe oğuzhan "Yok esma olacak" diyordu. Niyemis diyince "esmalar hep güvenilir olur " diyor. Bende sinirlendim "Senin kaç tane 'esma' diye sevgilin oldu"  dedim ve çenesini susturdum. Ardından gidip aysun diye bir karıya aldık.

Neyse geçmişi bırakalım. Oğuzhana beraber doktorun karşı sandalyesine oturduk. Evet tekrardan geçmişe dönüp diğer gittim doktorlar da ki olaylarımı anlatmaya.

  Yaşantımın Maestro'su Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin