DÜZENLENDI...
Yanımda yatan oguzhana usulca baktım. Uzun uzun baktım. Sadece baktım. Bi insan, bi sevgili, bi nefes alan oguzhan bu kadar tatlı olabilir mi? Allah Oguzhanı boş zamanında mı yarattı ya.
Ifadesiz yatan oguzhana biraz daha yanaştım. Ellerimle Oguzhan'ın yüzünde dolaştım. Oguzhan biraz mırıldandı, kaşlarını biraz çattı. Oguzhan'ın bu hâli gerçekten çok komikti. Saçımdan küçük bi tutam alıp burnuna sürdüm. Bu sefer büyük bi homurtu çıkardı. Yani hamurdanacağına uyansana be adam.
Oguzhan'ın yanından çekilip yataktan kalktım. Belimden biraz düşmüş olan pjimami yukarıya çektim. Ellim karnımda bittince hemen karnımı sevdim, okşadım. Ellerimi karnımdan çekip saçlarıma götürdüm. Elimde toka olmasa bile saclarımı at kuyruğu pozisyonuna getirdim. Sonra saçımı sağ tarafıma attım. Komidinin üstünden telefonumu aldım. Alt kattan gülme sesleri geliyordu. Saat kaç? Bu saate kim uyandı? Uyandıysa ne ye gülüyor? Niçin gülüyor? Şuan kendimi soru bankası gibi hissettim. Kendi halime gülüp odadan çıktım. Merdivenlerde çıplak ayak seslerim yankılanıyordu. 13 basamaklı merdiveni bitirip. Koca hol gibi gözüken salona bakış attım. Salonda kimsecikler yoktu ve hala gülme sesleri geliyordu. Telefonumu açıp saate baktım 11:38'di. Tekrardan telefonumun tuş kilidini kapatıp mutfağa yöneldim. Mutfağın kapısında durup içeriye bakış attım. Annemle sevgi teyze gülüyorlardı. Bende merak edip tamamen mutfaga girdim. Kendime sandalye çekip oturdum ardından sordum.
"Hanımlar günaydın günaydın da bu sabah şenlikleri de ne böyle." Telefonumu masanın üstüne koyduktan sonra dedim.
"Illa ki kızım burda komik komik eglenen bebekleri izliyoruz. Tombik tombik ayaklarıyla çok tatlılar. Benim küçük kahramanımda öyle oynayacak değil mi anneannesinin kuzusu?" Annemin yüzünde güller açıyordu. Lakin sevgi teyze somurtmaya başladı
"Aaa Ayfercigim o prenses olacak. Güzel güzel dans edecek degil mi babaannesinin kuzusu?" sevgi teyze 32 disini göstererek güldü. Annem somurtu bu sefer.
Ikiside birbirilerine iki ezeli rakip gibi baktılar ardından bana döndüler ve aynı anda bana aynı soru yoneltiler.
"Benim torunum erkek olacak değil mi kızım" annem 'kizim' kelimesini çok güzel vurgulamıştı.
"Yok kızım kız olacak o degil mi gelinim" artık sevgi annede 'gelinim' kelimesini vurguladı. Allahım sen sonumu hayır et yarabbim.
Ben ikisin de 'yarısı kız yarısı erkek' bakışları atıyorum. Ama biricik annelerim yemiyor. Daha çok telefon ellerinde bana geliyorlar. Şu an kendimi korku filminde hissettim biri beni kurtarabilir mi sakıncası yoksa. Ic sesim lafa bodozlama daldı.
"yok sana yardım falan. Yataktan müstakbel kocanın yanindan ne b*k var da kalkıyon. Şimdi kendi kendine nasıl çebelesirsen cebelleş kılımı kıpırdatmıcam, hıh"
Ya sen nasıl iç sessin. Hayvan mısın? Bak annemler daha çok yaklaşıyorlar. Beni anlayabiliyon mu bilmiyom ama bende g*t korkusu oluştu. Kız desem annem küsecek, erkek desem öbür annem küsecek. Allah'ım sen bana yardım et. Ic ses sakince kendini 2017 güzeli zanneder gibi giriş yaptı.
"Uf valla dayanamıyorum" hah sonun da bi konuda anlaştık bende.
"Ama senin şu ezikliğine"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşantımın Maestro'su
FanficBoynuna sarılıp "seni seviyorum, sana aşığım maestro" Beni havada döndürüp "cennet annelerin ayakları altındadır. Ama benim cennetim sensin" Kulağına yanaşıp "ismimi ölene kadar sayıklar misin?" "Tabiki ya sen" "Her zaman" Yapbozu tamamlamak iç...