DÜZENLENDI...
Uyandığım da ikimizin yüzü birbirimize dönüktü. Ve aramız da ki yastıklar yerdeydi en önemlisi birbirimize sarılmıştık. Sessizce yataktan kalkmak istediğimde Oğuzhan'ın ağzından bunları duymak delilikti 'gitme biraz daha yatalim' Oguzhan'ın iki ellimle dürttükten sonra kendine geldi. Kedi ciğere baktığı gibi Oğuzhan da bana bakıyordu.
"Oguzhan kalk" diye kükredim. Uykulu ses tonuyla cevap verdi.
"Yaa Sabah Sabah bu kadar agrasif olmak zorunda mısın?"
"Evet" hiç düşünmeden kararlı bir ses tonuyla konuşuyordum.
"Noldu ya? Bu tripte neyin nesi?"
"Kalkta bak" Oguzhan yataktan kalktığında yerde yastıklar olduğunu görünce elli ayağına dolaştı.
"Zeynep bak bilerek yastıkları yere atmadım valla!" Masum tek kelimeyle MASUM
"Tamam canım ya Kankayız diye
affediyorum""Kankayız...Ben gidiyim artık, zaten annem ve Şenol hoca beni kesecek valla. Tesislere sadece bir iki saatliğine gidiyorum doğru düzgün antreman yapmıyorum. Galiba bugün eve geçerim. Hatta ben gidiyim."
"Saat kaç ona göre git. Ayrıca sadece üç haftadır benle kalıyorsun. Zaten kendime geldim. Ben de bugün evime geçerim."
Telefonuna baktı ve geri bana döndü." Saat 07:39, sekize geliyor. Hadi ben kaçtım" diyip kapıya yöneldi.
"Dur gitme kahvaltı yapalım. Sonra gidersin eğer Şenol hoca bir şey derse ben gelip özür dilerim. Hadi ne olur gitme" küçük bir çocuk gibi Oguzhana bakıyordum.
"Tamam sen kazandın ama saat 11'de giderim. Okey mi?"
"Okey! Şimd hayin fikirler geldi aklıma" Oğuzhan gülümseyerek "ne" dedi.
"Bak daha annemler uyuyodur. Ben üstüme başka bir şey giyiyip oturma odasına gidicem sonra biz kahvaltı hazırlayıp koltuğa oturup onların kalkmasını beklicez."
"Tamam şimdi ben tuvalete giriyorum cicilerini giyince haber verirsin."
"Tamam"
Oguzhan tuvalete girince bende hızlı dolabın en derinliklerine gittim. Ama az kıyafet almıştım kendime. Üstüme yetim kol tişört giydikten sonra altıma kapri giydim. Saçımı at kuyruğu yaptım, keşan bağladım saçıma, ardından Oğuzhan seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşantımın Maestro'su
FanfictionBoynuna sarılıp "seni seviyorum, sana aşığım maestro" Beni havada döndürüp "cennet annelerin ayakları altındadır. Ama benim cennetim sensin" Kulağına yanaşıp "ismimi ölene kadar sayıklar misin?" "Tabiki ya sen" "Her zaman" Yapbozu tamamlamak iç...