DÜZENLENDI...
Yerimde duramıyorum. Bir oraya bir buraya sıçrıyorum. Ablam bile benden daha sakin diyebilirim.Bugun en guzel gun ya, bugun yeğenimin kalp atışlarını dinliyeceğiz. 3 buçuk 4 aylık galiba ama doktorların dilinde "12 ya da 16 haftalıkken gelin lütfen" derler. Bu 16 haftalık süreçte eniştem, ahmet, ben en heyecanlı kategori içerisindeydik.
Allah var yukarda her gün dua ediyorum ikiz yegenlerim olsun diye. Aslında bu fikri çocuk sahibi olacak ablam ve enişteme de söylüyorum ama ablam bu kararı pek göz önüne getirmiyor. Eniştem desem zaten bir kere onların ailesinde var ikiz bebek olma şansı, ben pek zeki biri degilimdir ama bazı şeylerde de azcık kullanıyorum.Yani uzun lafın kısası enişteme her gün gaz verip eve yoluyorum.
Sonunda randevu saatimiz gelmişti. Odaya beş kişiden fazlası alınmadığı için ben ve ahmet camdan baktık. Enistemin annesi babası, benim annem babam girdi içeriye. Ben camdan HD görüyorum ama gözümü asaga kaydırdığım da ahmet zıplayarak bakıyordu kıyamam ben belinden tutup havaya kaldırdım ve artık hepimiz HD görebiliriz.
Bir yarım saatin ardından herkes çıkmaya başladı. Babaanne ve anaanne adayları gözü yaşlı çıktılar. Dedeler desen hepsinin ağızları kulaklarına vuruyordu. Hastaneye gelmeden önce annemi tembihlemistim "içeriye girdiğin andan itibaren video çek" diyerek.
"Anne telefonumu ver. Hadi ahmet gel izleyelim."
"Al kızım izleyin"
"Geliyorum teyzeeeee"
Ahmet koşa koşa yanıma geldi. Koltuğa oturup izlemeye başladık. Cok duygulanmıştım videoyu bitiremedim. Ahmet desen yüzünde güller açıyordu. Biz caffede otururken ablamla eniştem gelmişti ve ellerinde bebisin fotoğrafı vardı. Ablamin elinden alıp fotoğraf çektim.
"Hadi gidelim"
"Tamam kızım hadi gidelim"
Hepimiz masadan kalkıp çıkışa dogru ilerlemeye başladık. Annem babam bir arabayla geldikleri için hemen vedalaşıp gittiler. Aynı şekilde eniştemin aileside gittiler. Bende ablamla ve enistemle vedalaşıp arabaya bindim. Bir anda ahmet ağlamaya başladı.
"Noldu annem neden ağlıyorsun? "
"Ben de... ben de teyzemle gidicem"
"Oglum teyzenin isim vardır. Ben seni başka birgün götürürüm"
"Durun durun ahmet gelsin hiç sorun değil" kollarımı açtım iki yana ve ahmettin boyuna eğildim
"Ama zeynep boşver ya gelmesin"
"Yok abla gelsin hem ben evde sıkılıyorum tek başıma"
"Tamam ama sadece bir haftalık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşantımın Maestro'su
FanfictionBoynuna sarılıp "seni seviyorum, sana aşığım maestro" Beni havada döndürüp "cennet annelerin ayakları altındadır. Ama benim cennetim sensin" Kulağına yanaşıp "ismimi ölene kadar sayıklar misin?" "Tabiki ya sen" "Her zaman" Yapbozu tamamlamak iç...