BÖLÜM 19#OLDU BU İŞ

181 51 4
                                    

DUZENLIYORUM...

Sonunda beklediğim gün gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda beklediğim gün gelmişti. Dergi için Oguzhanla tesislere gidecektik. Çok heyecanlı olduğum için sabahın en erken saatinde kalkıp hazırlandım. Doğrusu hazırlanamadım her zaman ki gibi iki şık arasında gidip geldim. Pantolonun üstüne formami giysem mi yoksa üstüme gömlek mi giysem? 1 saatin bu konu üzerine çalışıyorum ama bir sonuç bulamadım. Hayatım da ilk defa sekiz buçukta kalktım ve saat on oldu ben hiç bir şey yapmadım. Allah'tan yanımda duran Oguzhan bana yardım da bulundu. Oguzhan demişken daha sevgili olmadık ayrıca onu sevmeden sevgili olmak istemiyorum. Ama eğer bir gün sevgili olursak dünya da kıyamet kopar.

Uzun lafın kısası dün bende kaldı. Hemde sabah beraber tesislere gideriz diye düşünmüş.

Oguzhan'ın düşüncesine boyun eğerek gömlek giydim. Karlı havalar başlıyordu. Ama en azından bir ay sonra burası bembeyaz bir örtüye kaplanır. Üstüme montumu alıp çıktık evden. İki gündür bitmeyen bi yağmur vardı. Çünkü sonbahar mevsiminin son ayını yaşıyorduk normaldi bu hava olayları. Arabaya binip tesislere yöneldik. Gözlerimi cama dikip yolları izlemeye başladım. Lakin Oguzhan ilgimi çeken cümle kurana kadar. Aslında ilgimi çekmedi sadece ortada bi konuşma olsun istedim.

"Hava soğuk ve yağışlı cok guzel şansın var."

"Evet ya nasıl fotoğraf ve röportaj yapicaz"

"CAFE bölümde yaparız ya da soyunma odasında"

"Olabilir. Kimlerle yapacağız çalışmayı?"

"Söylicem ama senden habersiz birşey yaptım"

"Kötü mü iyi mi?"

"İyi bence ama bilemem. Söylüyorum"

"Söyle"

"Ben Atiba'ya, Beck'e, Tasilca'ya, Caner'e ve Tolga'ylara söyledim çocuklarını da getirsinler onlarla da fotoğraf çekiniriz diye düşünmüştüm."

"Oguzhan... bu harika bi fikir bu fikre bayıldım. İyi ki düşündün"

"Ohhh kızacaksın diye cok korktum. O zaman tesisler parti time"

"Neden kızıyım harika bi fikir düşünmüşsün"

"Teşekkürler"

"Rica ederim ozzim"

Oguzhanin fikrini cok beğenmiştim. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Evim ve tesisler arası bir saatlik bi mesafe vardı. Bu evi alırken bilerek tesislere yakın olmasını istemiştim. Arabamın camından baktığım da sağım da ve solum da bir sürü elinde formayla insanlar vardı. Daha cok etrafa bakındığım da arkamızda quaresma vardı. Bir imza gününe yakalanmıştık. Resmen tesislere girerken trafik vardı. Bir kız trafikten yararlanarak Oguzhan'ın camına tıklayarak formasını gösterdi. Oguzhanda arabadan inip imza attı formaya ve fotoğraf çekindiler ardından sarıldılar. Oguzhan trafiğin açıldığını görünce arabaya binip tesislerin garajına girdik. Arka koltuktan eşyalarımı alıp arabadan indim ve otoparkın asansörünün olduğu yere gittim. Oguzhan da arabayı park edip yanıma gelecekti.

  Yaşantımın Maestro'su Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin