Eelmises:
"Niiet see on tõsi mida Louis meile rääkis. Elisabeth elabki sinuga. Aga see selleks. Me tulime tegelikult ühe teise asja pärast. Meil on vaja teiega tõsiselt rääkida. Lähme räägime ELisabeth sinu toas ja Liam räägib Nialliga köögis." Ütles Zayn tõsiselt. Ma ainult noogutasin, sest ma hakkasin juba vaikselt karma. Hea, et ma polnud täna meiki peale pannud. Muidu oleks see praegu ikka väga laiali.
Ma tõusin püsti ja läksime minu tuppa. Mõlemad vaikisime.
"Harry ei tulnud täna stuudiosse, sest ta pidi mõtlema. Tagasi tulles oli ta veel hullemas seisus."
Selles:
"....Ta rääkis meile mis oli juhtunud. Ma ei õigusta seda mida Harry tegi sinule kui ta oli koos Kendalliga kuigi ta lubas sinuga olla. AGA ma ei saa ka aru miks sa Nialli pidid suudlema?" rääkis Zayn oma loo nüüd lõpuni. Ma ei teadnud mida vastata.
"Harry tegi mulle haiget. Palju. Eelmine kord kui ma siin olin käisime me samuti kokku ja lahku aga lõpuks leppisime ära. Me isegi tegime tulevikuks plaanid, et me hakkame koos elama jne. Tagasi koju minnes olin ma õnnelik, sest ma sain olla inimesega keda ma üle kõige armastasin. Paar kuud hiljem loen lehest, et see sama inimene keda ma üle kõige armastan ja kellega olid isegi tuleviku plaanid tehtud käid mingi modelliga. Saad sa ka aru mida ma kõike üle pidin elama? Teist keegi ei võtnud telefoni vastu. Ainult Niall ainult tema oli mulle toeks. Ta lubas isegi oma korterisse elama tulla. Sellel samal päeval kui ma siia jõudsin tormas Harry sisse ja keelas Niallil tema ja Kendalli suhtest rääkida. Saad sa aru mida ma tundma pidin? Kas ta arvas tõesti, et ma ei saa sellest teada?!" Ma ei pidanud enam vastu ja nutsin. Zayn kallistas mind. Ta püüdis mind rahustada aga see ei aidanud eriti.
"Tollel õhtul seal klubis, olin ma parajalt täis. Mu peas oli tegelikult kõik üpriski selge. Aga peale seda kui ma olin Harryiga telefonis rääkinud muutus mu tuju jälle halvemaks. Tantsima minnes aga ma nägin Nialli seal nende tüdrukutega. Mul käis sees nagu mingi valu läbi. Ma tean, et ma tahtsin tollel õhtul Harryle kättemaksta aga ma ei tahtnud kunagi seda Nialliga teha. Niall oli mul lihtsalt kaasa kutsutud. Seal samas tantsuplatsil kui me suudlesim....siiis....ma tundsin, et....ma olin armunud ka Nialli"
Nialli POV.
"KRT mees kas sul mõistus on ikka olemas? Sa suudlesid Harry tüdrukuga! miks sa seda pidid tegema? " Lõugas seal samas köögis Liam minu peale.
"Kas Harry polegi siis teile viimaseid uudiseid rääkinud?" Küsisin talt täiesti rahulikult, sest tegelikult ma ei teinud midagi valesti. Liam jäi vait ja vaatas mulle küsivalt otsa.
"Millest sa nüüd räägid Niall? Mis viimastest uudistest?"
"Harry polegi siis veel teile rääkinud,et Lisa jättis ta juba paar päeva tagasi maha. Nimelt sellel samal päeval, kui ta sisse sadas ja palus mul Lisale tema ja Kendalli suhtest rääkida. Kahjuks mind polnud kodus ning kui ma lõpuks koju jõudsin olid nad juba pm lahku minna. Lõpus aga Lisa vihastas Harry peale ja jättis tüübi maha. Sorry aga mina ei ole midagi valesti teinud. Elisabeth on täiesti vallaline. " Liam ei öelnud enam midagi. Ta vaatas maha ja läks Elisabethi tuppa. Ma kõndisin temaga kaasa. Ust avades nägin kuidas Zayn ja Elisabeth voodis kallistavad ja Lisa vappub nutust. Zayn vaatab abi paluvalt meie poole. Kõnnin siis voodini ja vaheta Zayni välja. Liam ja Zayn läksid elutuppa.
Liami POV.
Ma ei saanud enam midagi aru. Harry tuli koju nagu oleks midagi tõsiselt halba juhtunud. Okei oligi. Aga ma ei saanud aru miks ta ei võinud meile ka seda rääkida, et tema ja Elisabeth pole enam koos. Ma praegu ilmaasjata sõimasin Nialli näo täis.
"Mul on Niallist ja Elisabethist kahju. Elisabeth tunnistas mulle, et ta on Nialli armunud. Ja praegu ma nägin, et Niall temasse samuti. Aga kas enne ei peaks Elisabeth Harry...." Ma ei lasknud Zaynil tema juttu lõpuni rääkida, tundub, et Elisabeth polnud temale midagi rääkinud, et nad läksid Harryga lahku.
"Ja nad on tõesti üksteisesse armunud. Aga Elisabeth ja Harry pole enam koos....ta...Elisabeth jättis Harry juba mitu päeva tagasi maha."
"mida? Aga miks siis Harry käitus nagu nad oleksid ikka koos. Meil ei ole siin enam siis midagi teha. Niallil ja Elisabethil on täiesti vabad käed. Mõlemad on vallalised" Jah selles oli Zaynil õigus. Mõlemad olid vallalised ja mõlemad olid üksteisesse tõsiselt armunud.
"Lähme meil on vaja veelkord Harryiga rääkida. Jätame need kaks kahekesi" Naersin ja panin endale jaki peale. Zayn tegi sama ning juba me läksime välja. Fänne polnud siin kuskil, sest keegi ei teadnud, et Niall siin elab.
Kuna kodus polnud midagi süüa otsustasime poodi minna. Keerasime siis parki ja hakkasime niisama Zayniga juttu rääkida. Järsku näen, et mingi tuttav naisterahvast suudleb mingit võõrast. Vaatasin Zayni. Ka tema oli vaatama jäänud. Läksime siis natuke lähemale ja nägin, et Sophia oli kellegi teisega. See oli tema ex. Seesama ex kes talle tõsiselt palju haiget tegi. Aga mida paganat nad siin kahekesi teevad?
"Sophia MIDA SA TEED? MIDA SA TEMAGA TEED?" Karjusin ma lõpuks Sophia poole . Sophia ehmatas ja lükkas selle teise kuti eemale.
"Liam...kallis sa said valesti aru...las ma sel..." Proovis ta enneast välja vabandada.
"oota mida? miNA SAIN VALESTI ARU. NO SIIS OLEN MA KÜLL VIST TÄIESTI LOLL. MA NÄGIN TÄESTI SELGELT MIDA TE SIIN TEGITE SELLEST EI ANNA MIDAGI VALESTI ARU SAADA. ma oleks pidanud kuulama oma Directionere. Neil oli õigus selle kõige osas. Neil oli ÕIGUS SINU OSAS." Karjusin ma vastu. Kas ta tõesti arvas, et ma olen nii loll?
"Anna andeks Liam. Lihtsalt ta helistas mulle ja...ja tahtis kokku saada...ja" kas tal kunagi vabandused otsa ka saavad?
"Ei Sophia seda ma sulle ei andesta. Olge õnnelikud. Oma asjad saad sa õhtul kuue ajal kätte siis pole mind kodus. Hüvasti" Kõndisin eemale ja Zayn vaatas mulle kaastundlikult otsa.
-------------------------------------------------------------------
Tahtsin lihtsalt öelda, et ma ei vihka Sophiat, et ma temast siin jutus nii halva mulje jätsin aga mul on üks plaan Liami jaoks ;)
YOU ARE READING
Story Of My Life
FanfictionElisabeth-Maria on 17 ning tema tõisne soov on kohtuda One Directoni poistega. Aga kuna ta elab Eestis arvan ta, et tal pole võimalustki kohtuda nende poistega. Aga 18 sünnipäeval saab ta kingi mis muudab ta elu! Aga tüdruk ise veel ei tea seda.