Koju jõudes polnud mul Rayan meelest läinud. Kahjuks aga peale seda me enam ka ei rääkinud. Koju jõudes käisi arvutis ja tegin ka paar kooli jaoks vaja minevat ülesannet.
4.märts
.......Ta vaatas mulle silma, võttis oma soojade kätega mu põskedest kinni, hakkas mulle lähemale tulema ja......
"Õnne soovime sul-õnne soovime sul kallis Maria õnne soovime sul!" Kuulsin järgmisena kedagi laulmas, aga mind ei huvitanud kes ja miks mind äratati. Ma olin tõsiselt vihane selle inimese peale,.kes mind äratas.
Igatahes kuna mu toad jäi vaikses järsku, otsustasin oma silmad avada. Ja mis ma nägin, terve mu pere oli minu toas. Aga ma jäin neid nii lollilt vaata et emps ütles: "Palju õnne tibu." Ning alles sain ma aru,miks nad siin olid. Mul oli täna ju sünna. Kuidas ma sain selle ära unustada?
Järgmisena anti mulle üle kingitus. See oli suhteliselt kommikarbi moodi. Vaatasin neile siis otsa, aga nemad naersid. Igatahes tegin selle kingi siis lahti ja nägin, et seal oligi kommikarp. Aga siis kukkus veel midagi välja. See oli lennupilet Londonisse!!! Järsku jooksin ma kõiki neid kallistama. Ma olin tõsiselt õnnelik. Siis kui sai kallistatud, läksin voodisse tagasi ja vaatasin kuupäeva. Seal oli juba järgmise nädala kuupäev.
Lõpuks läksid kõik minema. Enne aga hõikas ema "Vaata, et sa ära ei unustsa siis torti sööma tulla. Ahjaa täna on su sünnipäeva pidu ju ka. Me lähme selleks ajaks kodust minema. Tuleme homme õhtul" "Tegelt?!! ohh aitähhh aitähh sulle"
Ma olin tõsiselt õnnelik ja ema ka naeris selle peale.
Õhtul.
Ukse kell helises ja minu kolm parimat sõbrannat tulid mulle külla. "Tulge juba, te peate mind aitama,ma ei suuda valida mis riided panna, mis meik teha ning kuidas oma juuksed korda teha." " Juba jookseme, issand sa näed jube välja, käi ruttu pesus ära"
"pshh mis jube, sa ei kujuta ette kui õnnelik ma olen, mu unistus täitus täna hommikul."
"MIS SA SAAD MINNA LONDONISSE???" röökis Paula nüüd.
"JAAA, järgmine nädal lähen. Aga nüüd ruttu minuj tuppa, külalised tulevad varsti."
Jooksime minu tuppa. Lõpuks nad valisid mulle ühe imeilusa kleidi ja kingad. Ning Iiris tegi ka mulle super ilusa meigi. Nelly tegi ka mulle ilusad lokid ning pani tuka klambritega kinni. Peeglisse vaadates ei tundnud ma ennast isegi ära, sest nad olid mu niii supper ilusaks teinud.
Juba me kuulsime uksekella. Jooksin ukse juurde ning tegin selle lahti. Seal oli ikka üpris palju rahvast. Paljusi neist ma isegi ei tundnud.
Pidu oli käinud juba tükk aega, ning päris paljud olid juba täitsa täis. Lõpuks mul tuli ka janu ning läksin kööki ,et võtta üks siider. Kööki jõudes teen külmiku lahti ning võtan sealt siis siidri. Kui aga ukse tagasi kinni panin nägin tuttavaid siniseid silmi. Ryan. Mida tema siin teeb? Issand kes teda kutsus?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vabandust pole kaua teinud uut osa, aga lihtsalt kool on ees olnud.
Igatahes uus osa kui 2+ VOTE
Jõulud tulevad ja uus aasta, issand ei suuda ära oodata!! :)
YOU ARE READING
Story Of My Life
Fiksi PenggemarElisabeth-Maria on 17 ning tema tõisne soov on kohtuda One Directoni poistega. Aga kuna ta elab Eestis arvan ta, et tal pole võimalustki kohtuda nende poistega. Aga 18 sünnipäeval saab ta kingi mis muudab ta elu! Aga tüdruk ise veel ei tea seda.