טייזר

524 8 2
                                    

אז... היי כולם!

זה הפרק הראשון ( מתוך 78). למי שלא יודעת הסיפור הוא פאנפיק של 5 seconds of summer.

את הטייזר+ 7 פרקים תרגמה Lovelyli33 , ואני שינתי אותם ממש טיפה, והכותבת המוכשרת שכתבה את הסיפור Esmereldah.

...

-פנדורה-

בואו נהיה כנים, תמיד יהיו בנים מהסוג הזה בבית הספר שלכם. אלו שהם מושכים עד כאב וככל הנראה לוהטים יותר מהשמש, אבל הם שמוקים לחלוטין. קיבלתי את העבודה הזו בחטיבת הביניים, עוד כשכל הרעיון של בנים ופופולריות היה חדש לי.

זה לא הפריע לי יותר. מה שכן הפריע לי- בכל זאת- הייתה העובדה שנתקעתי יושבת ישירות מולם. לגמרי לבדי...

אני מתכוונת, מה כבר עשיתי כדי לעצבן אותך אלוקים?

"דורה החוקרת!" מייקל לחש, נשען קדימה ונוגע בכתפי, "איפה המפה שלך?" התעלמתי ממנו והקשתי עם העט שלי כנגד שולחני, העיניים שלי מרפרפות אל השעון התלוי מעל הלוח.

רק עוד חמש דקות לסוף השיעור.

האם יכולתי להחזיק מעמד?

בספק.

"זמן לשיעורי בית!" המורה שלי - מר בלאקוול- זימר, מרים קופסה גדולה מתחתית שולחנו. כל יושבי הכיתה - כולל אני- נאנקו, זועמים על הרעיון הבלעדי של שיעורי בית. היו רק חמש דקות עד הצלצול.

חמש דקות עד שיכולתי לעזוב את הבניין הזה ולשכוח שהוא אפילו התקיים ,למשך יומיים .

ואני יודעת שלא ממש היו לי תכניות "פרועות" לסוף השבוע בניגוד ל-98% מהכיתה .

אבל,

עדיין היו לי תכניות. (ובתוכניות אני מתכוונת לנטפליקס*)

[נטפליקס=אתר צפייה ישירה אמריקאי]

"אל תיאנחו!" מר בלאקוול קרא, מניח את הקופסה למטה ומרים את המכסה. "זה כיף!"

"כן בטח." אשטון מלמל, מצליף מהדק נייר בגבי.

נרתעתי כזה פגע בי אבל לא אמרתי שום דבר, שוקעת עמוק יותר בכיסאי. אם היה לי את הביטחון הייתי מסתובבת ואומרת לנער המתבגר עם השיער המוזנח, הקול החורקני והגבוהה, שמח באופן אידיוטי והורמונלי הזה בדיוק את מה שחשבתי עליו.

אבל לא הייתי מסוג הנערות שדיברו אל בחור כמוהו, אז שמרתי על פי סגור. עוד חמש דקות איתו ועם הכנופיה הקטנה והמטופשת שלו.

"אני בטוח שכולכם ראיתם אחד מאלו" מר בלאקוול המשיך,מרים תינוק פלסטיק מכף רגלו החוצה. זה התחיל לבכות באופן מיידי, הצווחות שלו מהדהדות סביב הכיתה הקטנה .

כמובן שהבנים מאחורי לקחו את זה כהזמנות לעשות אפילו יותר רעש, מתחילים לצרוח יחד עם זה.

מר בלאקוול השתיק אותם במהרה עם מבט חטוף וקשוח, אבל זה לא מנע בעדם מלצחוק יחד לאחר מכן.

הם היו כמו חבורת ילדות, אבל גרוע יותר.

"למה לעזאזל אתה מחזיק תינוק אדוני?" קאלום שאל,קולו המנפנף ממלא את החדר.

מר בלאקוול רק חייך וסובב אץ הבובה לכיוון הנכון, מחבק אותה אל חזו באדיקות.

מייקל מלמל משהו ושלושת הבנים פרצו בצחוק, גורמים לכל הכיתה להסתובב אליהם ולבהות בהם, מה שאומר שהם גם בהו בי. כופפתי את ראשי והתמקדתי בגרפיטי שצויר מתחת לשולחן, משתדלת להתעלם מהמבטים שלהם.

זה לא היה מכוון אליי זה לא היה מכוון אליי זה לא היה מכוון אליי.

כולם הסתובבו בחזרה כאשר הבכי של התינוק הופסק בבת אחת,מותיר את הכיתה בדממה מוזרה.

מר בלאקוול חייך בזחיחות, התינוק כעת מונח על שולחנו.

"זה מה שאני אוהב לכנות פרויקט התינוק." הוא צחקק מרים גליון נייר, "אתם תחולקו לזוגות ותקבלו את המשימה שהיא לטפל בתינוק משלכם ממש! אין זה מרגש?"

"כן, רק תסלח לי בזמן שאני הולך לעמוד מול אוטובוס נוסע." מייקל נאנח, דופק את ראשו בשולחנו.

רוב הבנות בכיתה צחקקו, מחטיפות מבטים מעבר לכתפן אל הבנים. צפיתי בהן בגועל, מעכלת את העובדה שאחי יצא עם רובן.

על פי לוק:,פופולריות היא כלבה,והיא תמיד מוצאת דרך לשכב איתך.

בשבילו אלו כל הבנות שמעמידות פנים שהן מחבבות אותו, רק כדי לשכב איתו ואז להתרברב על זה עם החברות שלהן.

רק לחשוב על זה גרם לי בחילה,אז החלטתי פשוט לא לחשוב.

שלוש דקות נותרו. עד כמה זה יכול להידרדר?

" אני אומר לכם את בני הזוג שלכם ואז אחלק את התינוקות." מר בלאקוול המשיך, ממקד את תשומת ליבו על חתיכת הנייר.

הוא התחיל לקרוא בקול שמות אקראיים, מצוות אנשים אקראיים עם אנשים אקראיים אחרים. אני לא הכרתי אף אחד בכיתה הזו, אז לא משנה מי בן הזוג שלי היה; הכל יהיה זהה .

"מייקל ביחד עם קאלום." שני הבנים מאחורי צרחו באושר, מעניקים אחד לשני כיף, אשטון נותר שקט באמצע, גבותיו מתחברות יחד בתסכול.

הוא לא היה עם חבריו, אז עם מי הוא כן היה?

"אשטון, אתה עם פני" הוא גנח ברוגז במידיות והכה את ראשו בעדינות כנגד שולחנו, משחרר נשיפה גדולה.

פני קימטה את מצחה והרימה את ידה, בלבול מופיע על פניה.

"אדוני? אני עם דניאל."

מר בלאקוול הזעיף פנים לפני שבדק את הרשימה שלו שוב, הבעתו מתרככת כאשר הבין את טעותו.

"מצטער על זה! אשטון, אתה עם פנדורה..."

project daddy/ מתורגםWhere stories live. Discover now