-פנדורה-
"את לעולם לא תנחשי מה קרה".
איבי שלחה לי מבט ריק והתיישבה בקצה המיטה, תופסת את אחת הכריות ומאמצת אותה לחזה.
אחרי הבאולינג- שכמובן שאשטון ניצח- חזרנו הביתה, מקווה שאמא בבית. בזמן שגילינו שהיא לא נמצאת בבית, לא בזבזתי זמן ותפסתי את איבי לחדר שלי.
מבלי אמא שלי, הבנים יותר רעשנים מבד"כ , מה שאומר שהם בטח עושים משהו מטופש, מה שאומר שאני בטח אצטרך לעזור לנקות את כל הבלאגן שלהם, אבל לא הייתי במוד של לעזור להם- במיוחד לא לאשטון.
"זה משהו שקשור לאשטון?"
עצרתי, החיוך שלי דוהה בזעף מאוכזב.
"איך ניחשת?"
"אני לא יודעת" היא אומרת, מגלגלת את עיניה כאילו זה צריך להיות ברור "העבודה שכל הזמן בהית בו, היה קל לנחש".
"אני בהיתי בו?"
איבי שיחררה אנחה מורשעת וליטפה את החלל הריק שלצידה, לועסת את השפה התחתונה .
"בואי; ספרי לי את כל בעיותיך עם דאדי".
"אל" אני מתכווצת, מרגישה צמרמורת קלה עוברת בעמוד השדרה שלי " זה מספיק רע שהוא מזכיר בקביעות את עצמו בתור דאדי, אף פעם לא אכפת לך"
"אני אוהבת את זה" היא אומרת, חיוך קטן מבצבץ על שפתיה "הוא נראה כמו דאדי, אבל זה לא דרך קניאקית?"
אני במהירות השתקתי אותה ובלעתי את הגועל, בעדינות אני יושבת בקצה מיטתי. איבי צופה בי מעוניינת, סנטרה מונח בכף ידה.
"אז מה זה?"
"טוב, בזמן שהיינו בבאולינג אשטון התחיל להתכתב עם מישהו- שהייתה בת - ואני שאלתי אותו מי זאת והוא נהיה מאוד מסתורי. ואז ראיתי הודעה, והוא שלח הרבה אימוג'י של לבבות ונשיקות!"
"את לא קנאית או משהו?" היא אומרת, המילים שלה נאמרות עם עוקצנות.
"אני לא קנאית", אני אומרת, מרגישה שלחיי משנות את צבעם "אני רק סקרנית. בכל מקרה, מסתבר שהשם שלה הוא לולה פינקל, שיער בלונדי ויוטיוברית. היא בערך בת שש עשרה, בתור התחלה זה מגעיל"
"זה לא כזה מגעיל-"
"זה מגעיל"
איבי ניענעה את ראשה בעדינות אבל שתקה לזמן מה, חוקרת את התפרים בכריות. היא בוודאות לא הסכימה עם הצד שלי בסיפור, שזה מאוד הציק לי.היא חברה שלי, היא אמורה להיות בצד שלי.
"בכל מקרה, הלולה הזאת ואשטון מתכתבים במשך הרבה זמן, מפלרטטים אחד עם השני. אבל ללולה יש כבר חבר, ואת לא תנחשי מי זה!"
"יש סיכוי שזה לוק ברוקס?" איבי שואלת, מסתכלת קצת משועממת.
"איך את יודעת?"
YOU ARE READING
project daddy/ מתורגם
Romance"את יכולה לקרוא לי אבאל'ה" "אתה לא יכול להיות רציני" .... הסיפור הזה הוא פאנפיק של 5seconds of summer . את הטייזר+ תרגמה lovelyli33 ,ואני שיניתי ממש טיפה ,והכותבת המוכשרת שכתבה את הסיפור esmereldah .