פנדורה-
אחרי שבילינו שעה מביכה ביותר אצל אשטון, ישבנו במסעדת ג'אנק פוד זולה, אוכלים פיצה שמנונית בתא קטן.
נמחצתי בין קאלום למייקל, לוק ואשטון ממולי. מתוך כל הבנים התווכחתי עם קאלום ומייקל הכי פחות, אבל זה לא עצר בעדנו מלריב.
זה היה פשוט בלתי אפשרי להסתדר איתם, במיוחד אשטון. הוא היה כל כך עמוק בעצמו שכבר לא יכולתי לראות אותו יותר.
"זאת החולצה שלי?" לוק שאל, מדבר בפה מלא בפיצה.
קימטתי את מצחי והבטתי מטה על החולצה של גרין דיי שלבשתי, מושכת בכתפיי קלות. בככל הכנות היא כנראה הייתה שלו, אבל לא בדיוק עמדתי להודות בזה.
"אני לא יודעת."
"אני חושב שזו כן."
"למה החולצה שלך מתאימה לאחותך?" קאלום גיחך, לוקח שלוק המשקה שלו.
לוק משך בכתפיו והרים עוד חתיכת פיצה, מצליח למרפק את אשטון בפרצוף. הוא במהירות הביט בי וקימט את מצחו בזעף,מפנה את תשומת ליבו אל אחי התאום המגושם.
"זה היה באמת הכרחי?"
"מה?"
אשטון רק הניד את ראשו ברוגז, מחזיר את תשומת ליבו לפיצה החצי-אכולה שלו?
התינוקת שלנו שכבה לצידו בתא, עדיין שקטה. הייתי מפוחדת שבכל רגע תפרוץ בדמעות ותפריע לכולם בארוחת הערב,אבל עד כה היא התנהגה יפה.
"אתה יכול לתת לתינוקת חיבוק?" שאלתי, בועטת בעדינות ברגלו של אשטון מתחת לשולחן.
הוא הביט למעלה באיטיות לפני שבעט בי בחזרה פי עשר חזק יותר, גורם לי לילל בכאב.
זה בהחלט עומד להשאיר חבורה.
"מה לעזאזל?"
"מצטער," הוא גיחך, מרים את התינוקת ומהדק אל חזו, "התכוונתי לבעוט במייקל."
כל כך רציתי לומר משהו בחזרה, אבל לא אמרתי, מחליטה שזה כנראה יעשה את הסיטואציה פי עשרים גרועה יותר. לפחות הוא דאג לתינוקת, וזה כל מה שהייתי צריכה.
"אני חושב שפנדורה צריכה לשלם את החשבון," מייקל הציע בבדיחות הדעת, ממקם את הצלחת הריקה שלו באמצע השולחן.
נענעתי את ראשי מהר ועשיתי פרצוף נגעל, לועסת את קצה הקש שלי.
"אני באמת לא חושבת שהיא צריכה."
"אוה, את חושבת?" אשטון המה, מלטף את גב התינוקת בחיבה, "את יכולת אילו רצית."
"אתה כלכך מצחיק אשטון." ירקתי בזלזול, דוחפת את הצלחת שלי ממני.
לוק נשען קדימה וגנב במהירות את חתיכת הפיצה הנותרת מהצלחת שלי, לא מהסס לדחוף את כל החתיכה לפיו. שאר הבנים צחקו בעוד אני התכווצתי, נשענת קדימה ומנגבת קצת רוטב עגבניות מקצה פיו.
YOU ARE READING
project daddy/ מתורגם
Romance"את יכולה לקרוא לי אבאל'ה" "אתה לא יכול להיות רציני" .... הסיפור הזה הוא פאנפיק של 5seconds of summer . את הטייזר+ תרגמה lovelyli33 ,ואני שיניתי ממש טיפה ,והכותבת המוכשרת שכתבה את הסיפור esmereldah .