פרק 7|| קבל את זה לוק!

143 4 15
                                    

 -אשטון-

התעוררתי באיטיות, כל סנטימטר בגופי צועק ביסורים. הגרון שלי שורף כאילו שתיתי חומצה, הראש שלי פעם חזק יותר מהלב שלי.

לא יכלתי להיזכר בשום דבר מליל אמש,מה שהדאיג אותי מאוד.

הרגשתי לחץ על החצי הימני של החזה שלי , הכרחתי את עיני לאט להפתח, ממצמץ מספר פעמים כדי לנסות לנקות את הראש . הכאב גדל , נקודות שחורות מכסות את ראייתי.

נותן לאנקה לצאת מפי, הבטתי מטה אל החזה שלי, כשהרחבתי את עיניי שמתי לב לפניה החיוורות , נחירות רכות נמלטות משפתיה השמנמנות.

זאת לא הפעם הראשונה שזה קרה לי, אבל מעולם לא עם האחות של החבר הכי טוב שלי.

לוק הולך להרוג אותי.

הרגשתי מערבולת בתחתית הבטן , הגרון שלי התהדק עד כאב. לא יכולתי לזכור דבר , מה שרק הוסיף לדאגה שלי.

"דורה", סיננתי, ממרפק אותה בעדינות, "דורה, תתעוררי."

המשכתי ככה עד שהיא סוף הסוף החלה לזוז , הגופה מתמתחת לאורך הספה.

"מה קרה, אש?" היא מלמלה, משפשפת את עינייה באיטיות. עליתי מעליה בצורה מביכה בשביל לרדת מהספה, גל של בחילה תוקף אותי פתאום, נעמדתי על רגליי בעזרת ידיי על הקיר ולקחתי נשימה גדולה, משפשף את אחורי ראשי.

"אנחנו....את יודעת."

היא קמה לישיבה באיטיות, נותנת לי מבט שואל, מעבירה את ידה בשיערה הבלונדיני המבולגן.

"מה?"

"את יודעת." המשכתי, מוריד את מבטי אל החזה שלי לפני שהרמתי אותו חזרה אליה. "אנחנו עשינו -אוממ... אהבה?"

הבעתה של פנדורה השתנתה ממבולבלת למועשעת, גיחוך יוצא מפיה.

למה לעזאזל היא שמחה?

"אני רציני פנדורה", הזהרתי, החדר התחיל להסתחרר. "עשינו משהו?"

"ברור שלא עשינו." היא לגלגה, מושכת את הסמיכה אל החזה שלה, " אני לא אחת החשפניות שאתה יוצא איתן."

"אז למה לעזאזל התעוררתי לצידך?" רציתי הסבר, מרגיש רגוע יותר.

"אולי בגלל שהישבן השיכור שלך פחד לישון לבד?" היא עקצה, הלחיים שלה הופכות לאדומות," למעשה, אילצת אותי לעשות זאת."

"אל תשקרי." עניתי, גורם לפנדורה למצמץ בהפתעה.

"אתה רציני עכשיו?"

גיחכתי, מזיז שיער מפני. "זאת לא הפעם הראשונה שבחורה משקרת בשביל לקבל אותי."

"יודע מה, לך לעזאזל אשטון." היא סיננה, ידיה מכווצת לאגרופים קטנים. "רק בגלל שכמה נערות  ניסו להשיג אותך לא אומר שכל הבחורות שבעולם רוצות! אתה לא טוב יותר מאף בחור אחר, אז תפסיק לחשוב שאתה כן."

project daddy/ מתורגםWhere stories live. Discover now