פרק 4||היא הולכת להרוג אותך.

133 7 3
                                    

-פנדורה-

"לוק!" צעקתי, נכנסת בסערה לביתי. אשטון עוקב אחריי, הבעתו הייתה תערובת של הומור והקלה.

אחרי דיון ארוך עם מלצרית חשפנית במסעדה גילינו ילד בלונדיני שנראה יוצא החוצה, סוחב תינוקת פלסטיק גדולה בידיו. יכולתי רק לשער שזה היה לוק, הוא הבן היחיד שהכרתי שגבוה כמו ג'ירפה ובנוסף אין הרבה נערים שמסתובבים עם בובת פלסטיק.

"לוק איפה אתה לעזאזל?" צעקתי שוב, צועדת במעלה המדרגות .

מוזיקה רועשת נשמעה מחדרו, צליל של גיטרה נשמע ביחד עם קולו של לוק. יכולתי לשמוע את קאלום בקולות רקע. האמת היא שהם נשמעו די טוב ביחד. חבל שהוא עצבן אותי.

"לוק!" צעקתי, פותחת את דלת חדרו. הוא הרים את ראשו במהירות והמוזיקה פסקה, משאירה את החדר בשקט מוזר. הבנים הסתכלו עליי מלמעלה למטה, בלבול על פניהם.

"למה את פה?"

"תן לי את התינוקת שלי בחזרה" אמרתי, מושיטה את ידי.

מייקל נתן לי כיף מהיר לפני שפרץ בצחוק, השתקתי אותו במבט זועם.

"איזה תינוקת?" לוק קימט את מצחו, מניח את הגיטרה על המיטה.

אשטון דחף אותי והתיישב ליד קאלום על הרצפה, מרים זוג מקלות תיפוף ומתופף איתם בעדינות על רצפת העץ.

כרגיל, הוא לא רצה להודות.

"אתה יודע" ירקתי,עיניי מחפשות בנואשות מסביב.

לא יכולתי לראות את זה, אבל זה לא אומר שזה לא פה.

"את מדברת על הפרויקט שלך?" מקמט את מצחו, הוא קם באיטיות מהמיטה.

הוא פילס את דרכו במבוך של הכביסה המלוכלכת על הרצפה כדי להגיע אל שולחנו , עליו הונח גביע הכדורסל הגדול שחשף מאחוריו את התינוקת שלי.

היא נראתה בדיוק אותו הדבר כמו שהייתה לפני כמה שעות, מלבד שעכשיו צויר על ידה פרצוף גדול ומחייך.

לקחתי את התינוקת במהירות מידיו של לוק,עייני נפתחו באימה כשאני בוחנת מקרוב את הציור על ידה. אשטון היה הראשון ששאל מה לא בסדר, מסתכלת מסביב במבוכה למראה הבנים המצחקקים. 

"לוק" התחננתי, הקול שלי רגוע באופן מפתיע "מה לעזאזל עשית?" .

לוק משך בכתפיו, חיוך מגוחך מתפשט על פניו.

"רק רציתי להעביר אתה זמן עם ציורי גוף על האחיינית שלי"

" למה לעזאזל ציירת עליה ?"

"הוא עשה מה?" אשטון עצר את התיפוף בשביל להסתכל עלינו, "בוא נראה".

סובבתי את ידה של הבובה בשביל להראות לאשטון, מצפה ממנו להשתגע כמוני. במקום זאת, חיוך ענק השתלט על פניו וצחוק מטורף יצא מבין שפתיו.

project daddy/ מתורגםWhere stories live. Discover now