Vešla jsem do šaten a našla svoji skříňku s číslem 94. Odemkla jsem ji a začala se svlékat. Měla jsem na sobě jen kalhotky a v ruce jsem držela ty černý jednodílný plavky. Najednou jsem ucítila něčí ruce na mých ramenou. Rychle jsem si zakryla prsa a otočila se.
,,Dallasi nevidíš že tohle je holčičí šatna?" Řekla jsem a rukama si stále kryla svoje prsa.
,,Rád pozoruju holky, obzvlášť ty, který mě nemají rádi" řekl to nadrženým tónem a olízl si spodní ret.
,,Úchyle. Nebo si jen nechceš přiznat, že jsi holka"
Mrkla jsem na něj a podívala se na jeho tělo. Awww to je naprosto dokonalý. Ale je to Dallas. Debil a děvkař. Hlavně děvkař.
,,Bacha ať ti neukápne slina zlato" přiblížil se ke mě.
,,Vypadni odsud a čekej na mě u bazénu jasný? Chci se obléknout"
,,Rád se podívám"
,,Takovou radost ti Camerone nedopřeju"
,,Uvidíme časem"
,,Už jdi"
,,Fajn. A dělej kotě nebuď tu sama ještě tě nějaký pedofil vojede v holčičích šatnách" mrkl na mě a odešel.
'To určitě jediném pedofil jsi tu ty' řekla jsem si pro sebe a svlékla si i kalhotky. Měla jsem pocit, že mě někdo šmíruje. Rychle jsem se oblékla a šla za "Dallasem" čekal na mě u bazénu.
,,Wow" řekl a skousl si spodní ret.
,,Na co tak čumíš?" Založila jsem si ruce na hrudi.
,,Na tebe. Jinak máš luxusní zadek. Viděl jsem ho v plné jeho kráse. Příště se ujisti, že jsem už odešel úplně" Udělal úchylný úsměv.
,,Ty debile ty jsi mě šmíroval"
Bouchla jsem ho do hrudi a shodila do vody. Stihl mě chytit a já spadla s ním. Debil. Vynořil se první. Hledal mě a já o chvilku později konečně vyplavala na hladinu. Protřela jsem si oči a řekla:
,,Idiote, nechtěla jsem být hned mokrá."
Proplavala jsem okolo něj, tedy snažila jsem se o to. Chytl mě za nohu a přitáhl k sobě. Držel mě za bok a druhou mě držel za stehno, který mi dal okolo jeho pasu. Proboha o co se snaží? Stejně to co chce ode mě nikdy nedostane. NIKDY. Opřel si čelo o to moje. Trochu ho poškádlíme. Neprotestovala jsem a svým rozkrokem jsem se otřela o ten jeho. Zakňučel a stiskl mi silněji bok.
,,Au Camerone"
,,Nemáš si začínat"
,,Já? Já jsem nic neudělala"
,,Nee vůbec. Vzrušuju tě"
,,Ty? Hahaha dovol abych se zasmála. Sorry kámo ale ne"
Fajn jako sexy je to musím uznat, ale je to debil a to už víme.
,,Jak myslíš"
Nalepil moje tělo na to jeho. Cítila jsem jeho bříšáky na mém břiše. Rozkrok na mém a jeho ruce na mých bocích. Tak na tohle balí ty svoje děvky? Lol docela slabý.
,,Tohle dělej na nějakou kurvu. Ne na mě"
Odtrhla jsem se a plavala ke schůdkům. Následoval mě. Pak za námi přišel instruktor. Ten na mě mohl oči nechat. Všichni jsou stejní. Stejní nadržený idioti.
Zbývá asi 5 minut než to tu konečně zalomíme. Díky bohu byla jsem na druhé straně bazénu, takže jsem se nemusela hádat s Dallasem. Ten tam měl na práci nějaký holky. Dallas no. Za chvíli uslyším ze záchodků hekání. Ne prosím jen to ne.
Sláva konec. Odešla jsem do sprch. Jsou oddělené. Jak jinak. Svlékla jsem se a nanesla na sebe sprchový gel. Houbou jsem se umyla a jen tak stála pod sprchou. Pak jsem ucítila, jak se okolo mého pasu obmotali dvě svalnaté ruce. Přitiskl si mě ten dotyčný k sobě a já ucítila, že je nahý. Pak promluvil.
,,To v bazénu holka, co to bylo? Otřela jsi se o můj rozkrok"
,,Dallasi pust mě. Co když tě tu někdo uvidí a navíc, jsem nahá"
,,no právě....jsi nahá" řekl nadrženě. Proboha.
Otočil si mě k sobě čelem. Rukama jsem se snažila zakrýt všechno co šlo. On mi ty ruce dal silou z těla. Přitlačil mě na zeď a........
Snad se vám další díl líbil. Prosím vás o názory. Strašně mě to zajímá, jestli mám pokračovat nebo ne. Děkuju a papa u dalšího dílu.
Ann❤☺
ČTEŠ
King Cameron Dallas [DOKONČENO]
FanfictionCameron Dallas je syn krále. On to ale neví, že je dědic a ani neví, že jeho otec žije. Začíná jako obyčejný kluk, který se zamiluje do jedné holky. Nicole Barnes. Ta obyčejná holka, která si nenechá všechno líbit a Cameron o ní musí bojovat. Jestli...