Pohled Nicole:
Právě mi volá Gab. Je neděle a já nemám co dělat.,,Nici nepřijdeš ke mně? Uděláme takovou mini party. Rodiče nejsou doma. Neboj žádnej alkohol, to by mě asi zabili. Přijde i Alex, Aaron, Lucy, Cameron a ještě pár lidí."
,,Jen to jméno Cameron mě nutí zůstat doma"
,,Ale notak. Miluješ ho takže by ses na něj měla spíš těšit"
,,Nechci ho teď vidět"
,,Nicole"
,,No fajn půjdu"
,,Super uvidíme se v 16:00"
Típla jsem to. Bude tam i Cameron. Budu celá nesvá. Zatím se jdu naobědvat dolů.
U stolu seděl jen táta. Pozdravila jsem ho a objala ho.
,,Co bude k obědu?"
Sedla jsem si k němu a koukala do jeho notebooku.
,,Jsou tam brambory a kuřecí steak."
,,Okej"
Vzala jsem si talíř a nandala na něj jídlo. Pak jsme slyšeli kroky. Viděli jsme Patricka s jak jinak nějakou holkou. Políbili se a něco ji zašeptal do ucha. Ona se usmála a odešla. Já a táta jsme na něj koukali úplně s vykulenýma očima.
,,Kdo to byl?"
Dala jsem si do pusy bramboru a usmála se. Otec se na něj taky koukal, co z něj vypadne.
,,Ty ji nepoznáváš?"
Nadzvedla jsem obočí a pobídla ho ať pokračuje.
,,To je Sierra. Cameronova sestra"
Asi mi zaskočila brambora. Otec, který právě pil vyprskl pití na mě. Díky tati.
,,Tohle že je ona? Nepoznala bych ji"
,,Ještě aby jo, když jsi ji viděla naposledy před 5 lety."
,,Jak dlouho se scházíte?"
Zeptal se ho otec zatím utírajíc pití že stolu.
,,Včera se vrátila a já ji chtěl přivítat"
,,sexem jo?"
Všichni jsme se zasmáli.
,,No co"
,,Nic radši neříkám"
Prohlásil otec a dál se věnoval notebooku. Patrick si sedl naproti mně a zeptal se:
,,Taky jdeš dnes ke Gab? Jo jsem taky pozvanej. Doufám že tam budou nějaký hezký holky"
,,Patricku"
Hodila jsem po něm utěrku, která ležela vedle mě a on ji chytl.
,,Jo jdu. Nechci ale jdu"
,,Víš že tam bude-"
,,psst"
Ukázala jsem prstem před svými ústy. Nechci aby to věděl táta. Ten náš díky bohu ignoroval. Patrick přikývl a věnoval se jídlu. Já už taky.
ČTEŠ
King Cameron Dallas [DOKONČENO]
FanfictionCameron Dallas je syn krále. On to ale neví, že je dědic a ani neví, že jeho otec žije. Začíná jako obyčejný kluk, který se zamiluje do jedné holky. Nicole Barnes. Ta obyčejná holka, která si nenechá všechno líbit a Cameron o ní musí bojovat. Jestli...