Pohled Camerona:
Zase jsme spolu měli sex. Nevím proč, ale nechci spát už s jinou než s ní. Nejen že je skvělá, ale líbí se mi to po každý víc a víc. Ale city k ní nemám. Jen bych nechtěl, aby mě považovala za děvkaře. Fakt jsem s jinou nespal od té doby co se to poprvé stalo v jejím pokoji. Právě sedí u baru s Gab a já se na ni nedokážu nepřestat dívat. Když se koukla i ona na mě odvrátil jsem pohled.,,Tak co Camerone. Jaká byla?"
Přišel ke mně Aaron a poplácal mě po rameni.
,,Skvělá. Bylo to úžasný. Aarone já mám problém. Po každý když ji vidím chci ji čím dál tím víc. Sex s ní se mi líbí taky víc a víc. Nechci spát už s jinou. Chci spát jen s ní."
,,Dallas se nám zamiloval."
,,Ne to fakt ne"
,,To co jsi mi teď řekl je známka zamilovanosti. Přiznej si to. Změnila tě k lepšímu. Měli byste si promluvit."
,,Nevím kdy"
,,Až bude vhodná chvíle. Ona totiž je zamilovaná asi do tebe. Vypadá to tak."
,,To nemůže. Nechci ji ublížit"
,,no dejte tomu čas"
Přikývl jsem a šel k baru s Aaronem. Sedli jsme si dál od holek. Je tak krásná.
,,Camerone. Camerone"
Vyrušil mě Aaron.
,,No co je?"
,,Nekoukej na ni jak na obrázek"
,,Ona je obrázek"
Aaron jen protočil očima a radši nic už neříkal.
Po pár hodinách jsem jel domů. Ráno se tu staví můj otec a bude mě učit jak se chovat když budu král.
Pohled Nicole:
Cameron na mě pořád koukal. Já na něj taky.,,Nicole on tě doslova hltá pohledem."
,,Já jeho taky"
,,Jo to jo"
Zasmáli jsme se a šli si zatančit.
Po párty jsem šla domů. Vykoupala jsem se a lehla do postele. Usmála jsem se, když jsem si vzpomněla na ten sex. Mám na něj chuť vždy když ho vidím. Chci ho jen s Cameronem. Nad touhle myšlenkou jsem usla.
Ráno jsem se probrala a moc mě hlava nebolela. Taky když jsem skoro nic nepila tak proč by mě bolela že jo. Šla jsem dolů a u stolu seděl Patrick.
,,Jaká byla párty?"
,,Jo dobrý"
,,Co Dallas?"
,,Nic"
,,Vážně?"
Byla jsem trochu nervózní.
,,Proč se ptáš?"
Zeptala jsem se ho.
,,Byl jsem na té párty taky a viděl jsem ty vaše pohledy. Nicole mně to můžeš říct"
,,Nemám co ti říct"
,,Ne? To že ho miluješ?"
,,Jak to víš?"
,,Příště se koukni komu si poslala zprávu. Neposlala jsi ji jen Gab ale i mně"
Koukla jsem se na mobil a uviděla tu zprávu co jsem ještě před spaním posílala Gab tak byla poslána i Patrickovi.
,,Já-já....miluju ho. Brácha já nevím co mám dělat, co když je furt stejnej a využívá mě? I když včera mi to řekl že mě nevyužívá a pak se to stalo zase. Vyspali jsme se spolu, ale já to chtěla. Chci ho hrozně moc"
Sklopila jsem zrak a slzy se i draly na povrch.
,,Ségra...." objal mě. ,,On se změnil. Chová se jinak, hlavně když je s tebou. Takhle dlouho se o ještě žádnou holku nezajímal. A navíc včera ty pohledy? Určitě cítí to samé"
,,To nevím"
,,Ale jo. Dej tomu čas"
,,Dobře. Děkuju"
,,Není za co"
Dala jsem mu pusu na tvář a odešla do pokoje. Dneska nemám nic v plánu protože Gab je s rodiči v NY u tety. Pustím si film a budu odpočívat.
Pohled Camerona:
,,Nesmíš mluvit sprostě, nesmíš odmlouvat a hlavně se chovejte slušně",,To bude těžký"
Řekl jsem si pod nosem sám pro sebe, ale otec mě slyšel.
,,Camerone chceš být vůbec král? Můžu to dát někomu cizímu"
,,Jasně že chci"
,,Dobrá tak se tedy uč. A co Nicole? Neřekl jsi ji nic že ne?"
,,Ne neřekl neboj."
,,To je super. Je to hodná holka."
,,Jo to teda."
,,Camerone?"
,,Co co?"
Probral jsem se ze snění.
,,Co vy dva spolu máte?"
,,Kromě sexu a asi i přátelství nic"
,,Sexu?"
,,Já to řekl nahlas? No dvakrát jsme spolu spali. Naposledy včera, ale chtěla to i ona. Myslím že k ní něco cítím a ona ke mně, ale nejsem si jistý, jestli by mě chtěla"
,,Neboj se. Nastane pravá chvíle a uvědomíš si co bude správný"
,,Asi jo. Teď pokračujme ve výuce"
Bože už mluvím jak debil. Nejradši bych byl s ní. Je to prostě pravda. Já se do ní zamiloval. Hodně zamiloval. A Cameron nemiluje. Odteď jo a jen jednu dívku. Nicole Barnes.
Dneska je takový delší díl. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ☺❤
ČTEŠ
King Cameron Dallas [DOKONČENO]
أدب الهواةCameron Dallas je syn krále. On to ale neví, že je dědic a ani neví, že jeho otec žije. Začíná jako obyčejný kluk, který se zamiluje do jedné holky. Nicole Barnes. Ta obyčejná holka, která si nenechá všechno líbit a Cameron o ní musí bojovat. Jestli...