12. - Hádka

908 32 0
                                    

V minulé části:

Pohled Camerona:
Pořád mě ignoruje. Nemám na to nervy a jdu domů. Jsem doma s mámou asi hodinu. Pak se rozezněl zvonek. Šel jsem otevřít a máma stála za mnou.

,,Dobrej přejete si?"

,,Dallasovi?"

,,Ano. Co chcete?"

,,Williame?"

Zašeptala máma.

,,Ty toho chlapa znáš?"

,,Ano. Jsem tvůj otec Camerone"

-------------------

Asi mi zaskočila slina nebo nevím. Můj otec má být mrtvý. Máma mi řekla, že měl autonehodu když jsem byl malý a zemřel. Proč mi lhala?

,,Cože jsi?"

,,Tvůj otec"

,,To není možný. Můj otec být mrtvý"

,,Chápeš že ti matka lhala aby ses netrápil?"

,,Ona by mi přece nelhala"

Otočil jsem se na mámu a ona měla sklopený zrak.

,,Camerone chtěla jsem ti to jednou říct"

,,a kdy? bych chcípl nebo co? Celej život chci mít otce a ty to víš a nemohla jsi mi říct pravdu? Děkuju matko roku"

Popadl jsem bundu a odešel.

,,Camerone počkej"

Řvala na mě matka, ale já to ignoroval. Měl jsem vztek a chtěl jsem se nějak uklidnit. Za Nici nemůžu. Zabila by mě hned co bych zaklepal na dveře a její otec nejspíš taky. Stejně to jdu zkusit.

Vyšel jsem směr Nicole. Zaklepal jsem a otevřela mi ona. Chtěla zabouchnout, ale stihl jsem tam dát nohu. Vešel jsem dovnitř a už to začalo.

,,Nikdo tě nezval takže adios Dallasi"

,,nedělej že nechceš moji přítomnost"

,,ne nechci. Proč jsi vlastně tady?"

,,utekl jsem z domu a potřebuju si s někým popovídat a jediná která mi rozumí jsi ty"

,,tak povídej"

,,No prostě...nesednem si? U dveří ti to nechci říkat"

,,tak pojď ke do pokoje ale potichu táta je doma"

,,aha a kde byl?"

,,za tvým....pryč"

,,za mým čím nebo kým?"

,,nic"

Byla nervózní. Koukala na svoje prsty a hrála si s nimi.

Pohled Nicole:
Malém jsem se prořekla. Nesmím mu to říct. Zabil by mě. Jenže on se nedá jen tak odbýt.

,,Kurva Nicole řekni mi to. Víc nervy v hajzlu už mít nemůžu"

,,nejdřív se uklidni a pověz mi co se stalo."

,,fajn. Prostě byl jsem doma s mámou a pak někdo zazvonil. Šel jsem otevřít a když jsme mluvili zjistil jsem že to je můj otec. Otec, který být mrtvý. Máma mi to nakecala a celý ty roky mi lhala. Celý život jsem chtěl otce a neměl jsem ho."

Stékala mu slza po tváři. On brečel. Bylo mi ho líto. A to, že se takhle cítí hlavně kvůli mně, protože mě 'zneužil'. Furt jsem ho nenáviděla. Furt ho nesnáším, ale teď potřebuje objetí. Objala jsem ho a on mi vzlykal na rameni.

,,Nevím proč se tu ukázal teď. Proč tak pozdě"

,,ššš Camerone to bude dobrý"

Pohladila jsem ho po vlasech a vstřebávala to. Pak se ozval bratr. A já ho snad zastřelim.

,,Nicole nevíš co je s Dallasem? Táta mi řekl že byl pro jeho otce aby mu to řekl tak jestli to psychicky zvlá-dl"

Vešel ke mě do pokoje a uviděl ho v mém objetí. Cameron to všechno slyšel. Odtáhl se ode mě a koukl mi do očí. Měl je plné slz a hněvu.

,,Patricku ty jsi takovej debil"

Zařvala jsem na něj.

,, nevěděl že tu je"

,,To nikdo"

Koukla jsem se na něj a koukal do země. Pak se postavil a já hned taky.

,,To vy jste ho přivedli? Vy jste o něm celou tu dobu věděli? Nicole řekni doprdele pravdu"

,,Camerone uklidni se"

,, jsem kurva klidnej"

,,Dozvěděli jsme se to včera že máš otce a za to jak jsi využil jen na sex tak to měl být trest. Stejně to jednou muselo přijít. Jen by to bylo třeba déle."

,,Ty jsi mi lhala. I to tvoje objetí bylo falešný?"

,,Camerone to není takhle-"

,,Jasný. Nezneužil jsem a nevím kolikrát ti to mám říkat. Líbilo se mi to. Něco jsem v tom cítil chápeš? Poprvé sem při sexu něco cítil. Líbila ses mi, ale teď ses mi spíš zhnusila. Musím jít. Tady jsou jen falešný lidi"

,,Camerone počkej"

Běžela jsem za ním. Vážně řekl že se mnou něco cítil, když se mnou spal? Vzala jsem si rychle boty a vyběhla za ním.

,,Came prosím nech si to vysvětlit"

,,Nech ty jedna děvko"

Zastavila jsem se. Řekl mi děvko? Tak nejdřív sem se mu líbila a teď jsem děvka? Fajn. Končím s tebou Dallasi.

Definitivně.

Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ❤☺

King Cameron Dallas [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat