19. - Miluju tě!

993 26 2
                                    

Zastavil mě a já se na něj udiveně podívala.

,,Co to děláš?"

,,Chci ti to říct konečně."

,,Jasně tak mluv"

Oblízl si rty, nadechl se a řekl:

,,Nici ... miluju. Jo je to tak. Divím se, protože a zamilovat se? Ale prostě přitahuješ a když jsem s tebou tak se cítím-"

Políbila jsem ho. Nečekal to, ale pak dal ruce na moje boky a trošku mi je zmáčknul. Vzdychla jsem mu do úst.

,, taky Camerone. Taky miluju."

Usmál se a objal mě.

,,Nici? Budeš moje holka?"

,,S radostí"

Políbil mě. Nemůžu tomu uvěřit, že mě miluje a že se to fakt stalo. Pokud to je sen tak mě nechte spát. Ale tohle není sen. Je to realita. Ještě nedávno jsme se nesnášeli a teď? Já ho miluju a on mě. Odtáhl se a koukl mi do očí.

,,Teď pojď k tomu ředitelovi"

,,Fajn"

Propletl si se mnou prsty a šli jsme. Zaklepali jsme na dveře a z druhé strany se ozvalo 'Dále'. Sedli jsme si a Cameron mě pořád držel za ruku.

,,Tady se podepište. Jinak Nicole nevím co jsi s ním udělala, ale chová se jinak. Žádné problémy a žádné hádky."

,,To víte. Láska"

Řekl Cameron a usmál se na mě. Začervenala jsem se.

,,Ještě nedávno jste mi říkali, že spolu nikdy nebudete."

,,Nikdy neříkejte nikdy pane řediteli"

Řekla jsem a zasmáli jsme se. Podepsali jsme se a odešli. Pak mě Cameron přitlačil na zeď a začal mě vášnivě líbat na krku.

,,Camerone dost. Někdo přijde a bude průser"

,,Kamery tu nejsou a nikdo tu teď není. Je vyučování"

,,Ale Camerone-"

Políbil mě.

,,Neboj se. Trochu zlobivá holka by jsi mohla být"

,,Mohla ale nebudu. Jdu do třídy"

Vyvlíkla jsem se z jeho sevření a šla do třídy. Následoval mě. Sedli jsme si a on mi dal ruku na stehno. Začal ho hladit a posouval ruku víš a víš. Zastavila jsem ho.

,,Ne teď ne"

,,Ty jsi taková upjatá. Lásko trochu se odvaž. Nebuď pořád ta vzorná. Neboj se"

Zašeptal mi u ucha a rty se jemně otřel o něj. Zrychlil se mi dech. Usmál se a zajel rukou pod moje kalhoty. Prstem mi jezdil po mém intimním místě přes látku kalhotek a já vlhla. Chtěla jsem to.

,,Came? Udělej mi to"

,,Rád Nici"

Dal mi pusu na tvář a zajel za kalhotky. Dal tam nejdřív jeden prst a dělal známé pohyby. Pak přidal druhý a třetí prst. Držela jsem se jeho ruky, abych byla v klidu. Nevydržím to. Potřebuju ječet jeho jméno ale nemůžu. Ještě že sedíme v poslední lavici a vedle nás přes uličku nikdo. Otočil se ke mně a políbil mě. Vzdychala jsem mu do úst a on je tlumil polibkama. Konečně jsem se udělala. Vyndal prsty a řekl:

,,Vidíš že nejsi tak vzorná"

,,Ty jednou zabiješ"

Byla jsem zadýchaná. Políbil mě na krk a tím mě uklidnil. Pak zazvonilo.

Konečně konec a právě se tu bavíme s Gab, Alexem a Aaronem. Všichni už vědí že spolu chodíme. Teď jdu domů, protože Cameron prý jede za otcem něco vyřídit.

Pohled Camerona:
,,Tati mám problém"

Přijel jsem a musím mu to říct o Nici. Já to nevydržím tajit před ní.

,,Copak synu?"

,,Víš jak jsem ti říkal že miluju Nici. No tak ona taky a dneska jsme se dali dohromady"

,,Cože? Camerone neřekl jsi jí doufám o tom-"

,,Ne neboj. Ale nevydržím to před tajit. Co mám dělat?"

,,Zatím to ještě vydrž. Něco vymyslím"

,,Dobře"

Pořád si přehrávám v hlavě, co by se stalo kdyby se to dozvěděla. Byla by pořád se mnou nebo by mě opustila?

,,Camerone pojď musíš natrénovat jak se chovat na veřejnosti"

,,Jo jdu"

Co asi dělá moje Nicole? Nechci ji ublížit, ale kdybych ji to řekl, musela by i vědět, že to vím delší dobu a to jsem ji vlastně lhal. Bude lepší, když se to nedozví. Prozatím.

Snad se vám další díl líbil. Děkuji za vote atd...pokračování příště a papa Ann ☺❤

King Cameron Dallas [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat