Lehla jsem si a pořád přemýšlela nad těmi slovy
,,Těš se na zítra a pozítří atd..."
Tohle mě děsí. Co chystá? Nevím jak, ale usla jsem.
,,nechci ti nic udělat jen mě následuj" řekl Cam a vedl mě na nějaké místo. "Kam mě to vedeš?" Zeptala jsem se ho. ,,uvidíš" zakryl mi rukama oči a chytl mě za boky. ,,otevři oči" zašeptal mi ze zadu do ucha a já je otevřela. "Pane bože" Stála jsem tam s otevřenou pusou. Byli jsme u nápisu Hollywood v noci. ,,líbí?" Řekl a dal mi ruku kolem pasu. "Je to...nádherný" Koukla jsem se na něj. ,,jako ty" přibližoval se ke mě a spojil naše rty. "Miluju tě Camerone"
,,Miluju tě Nicole"Pak jsem se probudila a zrychleně dýchala. 'PANE BOŽE' díky bohu to byl jen sen. Koukla jsem se na mobil abych zjistila kolik je hodin. 6:00 tak brzy? Usnout jsem ale nemohla. Myslela jsem na Camerona. Co mě čeká? A u toho bazénu....Jaký jsem měla pocity? Dala jsem si prst na rty a usmála se. Sama nevím jaký jsem měla pocity. Najednou vešel do mého pokoje táta.
,,Nici vím že je brzy, ale někdo ti poslal balíček. Tady ho máš já musím do práce. Patrick se dnes pro tebe ve škole staví a pojedete na nákupy jo?"
,,Já mám tu poškolu"
,,Já vím, Dallas pojede s vámi"
,,Cože? No to nee" vykulila jsem oči.
,,Je to domluvený, znám ředitele a ten souhlasil"
Usmál se a věnoval mi polibek na čelo.
,,Nezapomeň Nici, papa"
(Takhle vypadá ten Patrick)
Usmál se a zmizel ve dveřích. Já nepojedu s Dallasem na nákupy. S Patrickem to jsou kámoši. Bože za co mě trestáš? Rozhodla jsem se dneska Camerona trošku poškádlit a tak jsem si vzala toto:
Vlasy nechala volně rozpuštěné a nanesla trošku výrazný make-up, ale ne moc. Nechci zase vypadat jako děvka. Vzala jsem si lodičky a vyšla do školy. Neměla jsem zase moc vysoký podpatky. Ty boty vypadali takhle:
Když jsem byla skoro u školy, viděla jsem auto. Dallasovo auto. Protočila jsem očima. Zase se předváděl. Patricie tam z něj byla úplně mokrá. Políbil ji (fuj) a pak si mě všiml. Šla jsem ke vchodovým dveřím ale opět mě někdo chytl za ruku.
,,Ahoj kotě"
Zašeptal Cam a uchechtl se.
,,Musím jít"
Otočila jsem se a šla. Dohnal mě a zase mě zastavil.
,,Ale ale kočička je nabručená. Dneska jedu s tebou a tvým bráchou na nákupy. Už se těším. Přesně tam se stane ta věc. Jinak jsi strašně sexy"
Kousl se do rtu a já uslyšela jak si zašeptal 'kurva klid tam dole' zarovnal si kalhoty a dělal že nic. Já si toho samozřejmě všimla a začala se smát. Úkol splněn. Vzrušili jsme Camerona a jsem zvědavá jak půjde na hodinu.
,,Čemu se směješ?"
Hrál uraženýho.
,,koukám že ti taky dokážu omámit mysl."
Prošla jsem okolo něj dala ruku na jeho kamaráda a zašeptala:
,,odplata za ten včerejšek kocoure"
Lehce jsem stiskla jeho kalhoty a cítila jak tvrdne. Usmála jsem se a odcházela do třídy. Slyšela jsem jak říká:
,,Nicole to si doděláš tu práci"
Ukázala jsem na něj prostředníček a olízla si rty. Baví mě to. Ale to co na mě chystá odpoledne to mi furt vrtá hlavou. První hodina byla francouzština. Ne to sedím vedle Camerona. Tohle jsem nedomyslela.
Zvonilo a Cameron si sedl vedle mě. Díky bohu Patricie má teď trénink roztleskávaček takže tu není. Učitelka vešla do třídy.
,,Třído budeme koukat na film. Bude to taková volnější hodina"
Koukala jsem na svoje nehty. Ignorovala jsem Camerona. Tedy do té doby, než mi dal ruku na stehno.
,,co to děláš?"
,,odplata" šibalsky se usmál a rukou pokračoval nahoru. Už byl pod mojí sukní. Chytla jsem ho za ruku a snažila se jí sundat.
,,Kotě to ti stejně nepomůže"
Začal mi líbat krk. Nevím proč ale unášela jsem se tou vášní. Umí to fakt dobře. Pak přestal a udělal něco jiného......
Další díl. Snad se vám líbil. Pokračování příště a papa Ann ☺❤
ČTEŠ
King Cameron Dallas [DOKONČENO]
FanfictionCameron Dallas je syn krále. On to ale neví, že je dědic a ani neví, že jeho otec žije. Začíná jako obyčejný kluk, který se zamiluje do jedné holky. Nicole Barnes. Ta obyčejná holka, která si nenechá všechno líbit a Cameron o ní musí bojovat. Jestli...