Jen vám chci říct že píšu další příběh. Je u mě na profilu takže se koukněte je teprv nový takže proto má jen jednu kapitolu ale budou vycházet často i s touhle. Je o Justinovi takže kdo ho má rád tak budu ráda za názory. Užijte si kapitolu.
Cameron mě přitáhl k sobě a držel mě za boky. Koukali jsme si do očí.
,,Měli bychom tam jít."
,,Myslím že se po nás neshánějí"
,,Proč myslíš?"
,,Se koukni"
Viděla jsem jak Gab s Alexem odešla nahoru do pokoje a Aaron s Lucy šli k baru.
,,Proč nebudeme hrát?"
,,Alex s Gab si to už asi rozdávají a nechtěli čekat na to až dohrajeme"
,,Super no"
Chtěla jsem odnést tu flašku zpátky ale držel mě.
,,Pustíš mě?"
,,Já nechci"
Zašeptal mi u ucha a rty se jemně otřel o můj ušní lalůček. Bože můj.
,,Camerone"
Vydechla jsem. Usmál se protože se mi to líbilo. Rty se přesunul na můj krk a začal ho sát, okusovat a líbat. Dělal mi tam mokré polibky. Vzdychla jsem. Pak se přesunul k mým rtům. Začala jsem hned spolupracovat i když nevím proč. Líbilo se mi to. Naše jazyky spolu bojovaly. Rukou mi zajel pod šaty a zajel do kalhotek. Přimáčkl mě na zeď a strčil mi tam jeden prst. Vzdychla jsem mu do úst. Pak přidal druhý a začal s nimi rychle pohybovat. Tahala jsem ho za vlasy.
,,Pane bože..."
,,Líbí se ti to?"
,,Anooo"
Usmál se a já mu začala rozepínat kalhoty. Byla jsem vzrušená jak prase. Chtěla jsem to i když je to Dallas. Stáhl si je dolů a sundala jsem mu tričko. Dikybohu že sem může jen Alex s Gab jinak nikdo a ti si to určitě rozdávají nahoře. Rozepl mi šaty a sundal. Rukou jsem jela po jeho břiše. Zrychlil se mu tep. Pak našel moje rozepínání na podprsence a sundal mi ji. Zakryla jsem se. Stydím se.
,,Nicole nemusíš se stydět. Navíc nahou jsem tě už viděl"
Dal mi ruce nad hlavu a začal mi okusovat bradavku. Vzdychala jsem jeho jméno. Pak mi sundal kalhotky a on si sundal boxerky. Jeho penis už ztvrdnul. Nahl se k mému uchu a zašeptal.
,,Nicole vážně to chceš? Nechci aby jsis myslela že tě zase jen využívám."
,,Jo chci"
Usmál se a přisál se mi na rty. Pak mi dal moji nohu okolo jeho pasu aby měl lepší přístup a vnikl do mě. Zaklonila jsem hlavu a on mi líbal krk. Svoje nehty jsem zaryla do jeho zad.
,,Bože Nicole....ty jsi skvělá"
Zrychlil. Pak se do mě udělal. Já ale nebyla.
,,Pomůžu ti"
Prstem mi začal kroužit okolo mého klitorisu. Věděla jsem že za chvíli budu. Jemně zatlačil palcem na moje citlivé místo a já se udělala. Vzdychy jsme si vyměňovali v polibcích. Nechápu proč se mnou dělá takový divy.
,,Děkuju"
Zašeptala jsem mu.
,,s radostí."
,,Came? Můžu se na něco zeptat?"
,,Povídej"
,,Co je mezi námi?"
,,Já nevím. Ale vím že mě hrozně přitahuješ a sex s tebou je nejlepší. Od toho našeho prvního jsem s nikým jiným nespal."
,,Nelži"
,,Nelžu"
,,Tak ok no"
Usmála jsem se.
,,Bude to naše tajemství jo?"
Řekl mi Cameron a podal mi mé oblečení.
,,Jo"
Vtiskl mi jeden vášnivý polibek a odešel. Já se usmála. Přiznávám. Chtěla jsem to. Hodně. Vyšla jsem a Gab byla u baru sama.
,,Kde jste s Cameronem tak dlouho byli?"
,,No..my..."
,,Spali jste spolu co?"
,,Jo"
Sklopila jsem pohled.
,,Zlato to je v pohodě. Jaký byl?"
,,Skvělý. Gab já to hrozně chtěla a prý od toho našeho prvního sexu s jinou nespal. Kdyby jo tak.."
,,Žárlíš"
,,Co? Ne to fakt ne"
,,Ale jo. Přiznej si to že k němu něco cítíš"
,,Necítím"
,,Poznám to na tobě. Zamilováváš se do něj"
,,Nikdy"
,,Nikdy neříkej nikdy"
Protočila jsem očima a zamyslela se. Co když má pravdu? Miluju ho? A co on? Má ke mně vůbec nějaký city? Tohle si budu opakovat dokud nedostanu odpověď.
Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště. Papa Ann ☺❤
ČTEŠ
King Cameron Dallas [DOKONČENO]
FanfictionCameron Dallas je syn krále. On to ale neví, že je dědic a ani neví, že jeho otec žije. Začíná jako obyčejný kluk, který se zamiluje do jedné holky. Nicole Barnes. Ta obyčejná holka, která si nenechá všechno líbit a Cameron o ní musí bojovat. Jestli...