Deel 1

89 9 1
                                    

7:00 tuuut tuuut, *wekker ging af*

Ik keek op naar de wekker op m'n nachtkastje en zag dat het alweer 7:00 was, ik wreef snel de slaap uit mijn ogen, pakte wat lingerie bij elkaar en liep naar de douche, daar ontdeed ik me van me kleren en stapte onder de douche,  de warme stralen te gemoet.
Eenmaal klaar met douchen, droogde ik me af en trok mn badjas aan, onderweg naar me kamer bedacht ik me wat voor kleren ik aan moest trekken, eenmaal aangekomen stond ik voor me kast. Na tachtig jaar koos ik voor een blauw bloesje met een lange wollige vest en zwarte skinny jeans.

Nadat ik alles had aangetrokken liep ik naar mijn kleine keukentje en bakte snel een eitje voor me zelf. Ik ben een student en woon sinds een halfjaartje op me zelf in een ruime appartement aan de gracht van amsterdam, zelf ben ik er erg trots op wat ik bereikt heb, ik zit in mijn laatste halve studenten jaartje, dan kan ben ik eindelijk afgestudeerd. Mijn ouders wonen zelf in utrecht ik zie ze gelukkig wel weekelijks,vooral in het weekend ga ik bij hun op bezoek, maar verre van dat, ik loop nu stage bij een kantoor, daar schrijf ik allerlei artikelen voor verschillende tijdschriften. Ik heb mijn eigen kantoortje daar en heb t erg naar mijn zin..

Ik at mijn ontbijt snel op en wierp een blik op de klok in de huiskamer ik zag dat het in middels al 8:00 was dat betekend dat ik een over een half uurtje op mijn werk/stage moest zijn. Ik raapte gauw al mijn artikels en mappen bij elkaar en deed ze in mijn tas, vervolgens trok ik mijn nette schoenen aan en sloot de deur achter me dicht,op weg richting de bus halte..

Bedrogen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu