deel 16

16 2 1
                                    

Jamil perspectief 

"ja wat is er hind?' zei ik droog, "hoevaak moet ik je nog zeggen dat ik druk bezig ben met werken?" vervolgde ik. "je kan me niet altijd bellen wanneer het jou alleen uitkomt", 

H: maar ik mis je gewoon heel erg, en ik vroeg me af of we deze avond iets gezelligs met ons tweetjes kunnen doen, als je klaar bent met werken?

Om niet bot over te komen besloot ik er maar eens over na te denken..

J: Ik zal kijken, maar ik denk dat het mij niet gaat lukken aangezien ik het erg druk heb  op mijn werk. 

J: ik moet hangen, tot vanavond, beslama (doeg)

*opgehangen*

Ik vind het echt vreselijk om te liegen, maar ik kan nou eenmaal niks anders, ik ben nu al sinds 3 maanden verloofd met mijn verloofde genaamd hind, alleen mijn gevoelens voor haar zijn steeds gaan minderen, nu al helemaal sinds ik souhaila in mijn hoofd heb, ik weet echt niet hoe ik verder moet, ik zal uiteindelijk toch een keuze moeten maken, ik weet nu in ieder geval dat het een lastige keuze zal worden. 

Hind perspectief.

Ik was thuis lekker aan het hangen met een paar vriendinnen van mij, maar ik voelde me er niet echt goed bij  ,ook om het feit dat Jamil mij gister heeft verteld dat hij een jonge man "safouane"genaamd heeft doodgeschoten. Ik moet deze tijden daarom altijd achter hem staan en hem ook steunen, Ik besloot hem even op te bellen..

Ja wat is er hind?' was het eerste wat Jamil tegen mij zei, "hoevaak moet ik je nog zeggen dat ik druk bezig ben met werken?" vervolgde hij. "je kan me niet altijd bellen wanneer het jou alleen uitkomt",

IK: maar ik mis je gewoon heel erg, en ik vroeg me af of we deze avond iets gezelligs met ons tweetjes kunnen doen, als je klaar bent met werken?" bood ik hem aan.

J: Ik zal kijken, maar ik denk dat het mij niet gaat lukken aangezien ik het erg druk heb op mijn werk."antwoordde hij droog terug.

J: ik moet hangen, tot vanavond, beslama (doeg)

En voor ik wat kon zeggen werd er al opgehangen, 

De laatste tijd merk ik ook aan Jamil dat hij wat afstandelijker is, ik heb er maar niets van gezegd om ruzies te voorkomen, maar ik ga het nog tot de bodem uit zoeken, want ik begin het vertrouwen in hem langzaam te verliezen, en wat is liefde nou zonder vertrouwen?..

De eerste tranen rolden alweer over mijn wangen, ik veegde ze snel weg voor dat een van mijn vriendinnen iets merkten, ze namen allemaal afscheid en verlieten mijn woning. Ik ruimde alles op wat er nog was achter gelaten en liep naar mijn slaapkamer toe. Ik liet me op mijn bed vallen, en pakte mijn telefoon, ik ontgrendelde hem en ging naar mijn galerij, daar vond ik een foto van Jamil en mij, allebei lachend naar de camera kijkend. Op die foto waren we allebei erg gelukkig dat zag je aan onze blikken, ik scrolde verder en vond een foto, allebei elkaar omhelzend. Mijn ogen vulde zich alweer met tranen, ik was nog nooit zoveel om iemand gaan geven.

Zachtjes wiegde ik mezelf in een droomloze slaap.. 



(excuses voor dit korte stukje, maar dit was meer een tussen stukje, om jullie kennis te laten maken met "hind", ik heb het erg druk met school maar ik probeer wel elke keer wat te plaatsen als ik tijd heb !, vergeet natuurlijk niet te stemmen en een reactie achter te laten hea! hoe meer, hoe sneller er een stukje op komt xxx)

Bedrogen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu