deel 11

33 4 1
                                    

We zijn 2 maanden verder.. 

Mijn moeder is inmiddels het ziekenhuis uit. 

Uiteindelijk leek alles goed te gaan, we zijn de 2 maanden zorgeloos door gekomen..

Ik schoof het blauwe gordijn opzij, en stapte de paskamer uit, met de bruidsjurk aan. Alle ogen waren op mij gericht.. 

"ohmygod" hoorde ik een paar meiden in de winkel fluisteren. Ik voelde twee handen op mijn heupen, achter mij stond Safouane.

"waar haal jij deze schoonheid vandaan?" complimenteerde hij fluisterend. Ik draaide me om, en verdronk in zijn prachtige helder groene ogen. Hij kon zijn ogen niet van mijn jurk af houden, elke keer ging zijn blik van beneden naar boven en andersom. Ik voelde mijn wangen kleuren en kreeg het warm, duizende vlinders  gingen elke keer te keer wanneer ik zijn mooie gezichtje weer voor me zag. 

Nog 2 weken en dan gaan we trouwen, ik kijk daar zo erg naar uit. Eindelijk zal ik de tijd van mijn leven mee maken. Er werd afgesproken dat ik me bij mijn "aankomende" schoonmoeder zal klaar maken, ook moest ik mijn "man" daarop wachten met bruidsjurk en al, vanaf daar rijden we naar de zaal die we hadden gehuurd. Een prachtige zaal, mooi babyblauw gedecoreërd. Ik kon niet wachten. Ons huis is ook al klaar, safouane had altijd al een tweede huis op zijn naam staan, een mooi eengezinshuis met 4 ruime slaapkamers. En modern ingericht, als surprise heeft hij het huis op mijn naam gezet. Nog nooit was ik zo gelukkig in mijn leven geweest.

Maar dat was slechts een ilusie, 

Op naar het begin van een slecht einde.. 

(duizend maal excuses lieve lezeressen van mij!, sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten voor dit klein vervolgje (school, toetsen etc), maar ik beloof jullie bij de eerst volgende 10 stemmen, zal er een big big vervolgje komen, ik ben nu lekker in mijn vrijetijd bezig met volop schrijven dus ik zal jullie niet teleurstellen!) 

love naar jullie ! xxx 

Bedrogen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu