Postupne všetci hostia odchádzali a mňa čakala najhoršia nočná mora. Pozrela som sa na animatronikov. Svietil na nich posledný lúč. Vtedy sa sekli a začali sa meniť. Chica hodila svoj cupcake dozadu a ja som sa pri tom náraze trhla. Okej, povedala som si a skočila som k dverám. Zamknuté. A už nikdy otvorené. Skĺzla som sa popri nich na zem a objala som si kolená rukami. Do očí sa mi tlačili slzy, keď vtom som si uvedomila, ako znie pravidlo - žiadny plač, inak hneď zomriem.
Sadla som si ku kamerám. Marionette práve vstávala zo svojho darčeka. Mangle sa vyšplhala do potrubia. Foxy pobehoval po detskom kútiku a hľadal kameru. Freddy, Chica a Bonnie, teraz už krvilačné príšery, zišli dolu z pódia a spievali.
Zatvorila som oči. Ak zomriem, tak aspoň so spomienkami na rodinu. Zobrala som do ruky baterku a namierila som na dvere. Zrazu do nich niečo silno švavlo.
Baterka mi vyskočila z ruky a padla na stôl. Zamierila rovno na kameru, ktorá bola pred mojimi dverami. Bol tam Bonnie a zakýval mi do kamery. Bolo to fakt zvláštne.
Potom som začula akýsi zvuk. Kľúč, síce z mojej strany, sa otáčal a odomykal dvere.
"Nie!" Vykríkla som a skočila som k dverám. Zase som ich zamkla a vytiahla som kľúč. Dvere sa prestali hýbať. V kamere bolo ukázané, že Bonnie ušiel. V druhej kamere zas bolo, že Foxy ju konečne našiel. Kričal do nej a hovoril, že sa schová v skrini. Potom zmizol.
Fajn, to bolo divné... pomyslela som si a pozrela som sa do inej kamery. Mangle sa šplhala v potrubí a snažila sa skočiť do izby kamier strechou. Neuvedomila som si, že nado mnou je mriežkovaný poklop do potrubia.
O pár sekúnd tam padla Mangle, ale nevedela prebiť poklop. Zarevala.
Odskočila som od nej. Vtom som to nevydržala. Slzy mi vytreskli z tváre a padla som na zem.
Ticho. To ticho, ktoré nasledovalo potom, som už medzi animatronikmi zažila. Mangle prestala vriekať a pozerala sa na mňa, ako keby ma prvýkrát videla. Freddy sa pozrel do kamery z jedálne a zareval do nej: "porušené pravidlo! Porušené pravidlo! Právo zabiť človeka teraz zahájené!"
Mangle zase začala trieskať ako zmyslov zbavená. Dvere sa triasli pod tým, ako sa ich Bonnie snažil vyvaliť. Ja som zvierala kľúč a cúvala som k stene. Z mojej tašky som vytiahla fľašu s vodou, otvorila som ju a vyšplechla som na Mangle. Zapišťala a zbehla späť do potrubia, až sa zvalila v detskom kútiku na Foxyho, ktorý otváral dvere a stále kričal: "ŠATNÍK!"
Zasmiala som sa a pozrela do jednej kamery. Bonnie stál pred mojimi dverami, ale keď počul Mangle, tak utiekol. V kuchyni sa Freddy a Chica vadili. Chica chytila mäso zo sporáku a hodila ho do kamery, aby som ich nešpehovala. Kamera sa rozbila. Systém zasyčal a všetky kamery sčerneli.
"Nie! Nie! CHICAAAAAAA!" Revala som a pozrela som sa na hodiny. Bolo päť hodín v noci. A pár hodín bude ráno, pomyslela som si. Príde návšteva. Ale... ostatné tri noci... ak nebudú kamery fungovať, neviem čo si počnem. Vedela som, že sa animatronici vracajú na svoje miesto, lebo bolo ráno. Vychádzalo slnko. Už boli určite milučkí. Druhú noc som prežila. Zvalila som sa na môj spacák a od únavy som sa rozvzlykala.Koniec ďalšej časti 😅 dúfam, že vás to baví 😐🤣 za nudné časti prepáčte, ale aby bol príbeh dlhý, aj takých treba😅😅
YOU ARE READING
Freddyho príbeh (Dokončené)
FanfictionVšetko sa zmenilo, keď som sa v prítmí noci rozplakala. Varovali ma. Varovali, ale ja som to nemohla vydržať. V skutočnosti ich aj tak skoro vôbec nepoznám a na tieto noci som prišla náhodou. A neviem ako ďalej... Oni ma varovali.