10.časť - štvrtá noc

297 34 6
                                    

Slnko zapadlo a opäť som sedela pri kamerách. Nemala som oči pre nikoho iného, ako pre Spring Trapa. Sedel pod stolom, kde ho položili ale aj tak nemal polovicu ucha a bol celý dotrhaný. Červené oči upieral do steny, na ktorej bol plagát animatronicov. Zamračila som sa naňho a kvôli tomu som nepostrehla, čo robí Chica. Odkopla otrávenú mrkvu a pomaly tlačila dvere. Boli zamknuté, tak ich nechala a odišla. Stále som sa pozerala na Spring Trapa. Tak ukáž, čo vieš... pomyslela som si a naklonila som sa ku kamere. Mangle sa snažila vyraziť poklop a vyliala sa na ňu voda. Utiekla a ani som to nepostrehla. Spring Trap sa začal hýbať.
Zajasala som a konečne som sa pozrela inam. Videla som mokrú Mangle v šachte. Zamračila som sa a opierajúc sa o stôl som sa pozrela na šachtu. Vedro z vodou viselo prázdne.
Zabralo to! Usmiala som sa, ale mrkva pred mojimi dverami nebola a Bonnie stále žil. Pozrela som sa do kuchyne - nič tam kvôli fľaku nebolo vidieť, potom do detského kútika, kde sedel Foxy, pozeral sa do kamery a prechádzal si hákom po krku. Nevšímala som si ho a pozrela som sa do jedálne. Srdce mi explodovalo a chytila som sa za hlavu.
Freddy sa nakláňal nad mojím mobilom a skúmal, čo to je. Odomkol ho!
Vyskočila som a strhla som zo stola tašku a baterku. Chvíľu som váhala a v hlave mi zúril boj.
Ak tam pôjdem, zabijú ma.
Stratíš mobil!
Ale zabijú ma!
Máš v ňom všetky kontakty.
Budú mi na nič, ak ma zabijú!
Rodičia ti vynadajú.
Bojím sa.
Strachopud.
...
Vyhrala hlava. Odomkla som dvere a vybehla som von do tmy.
V jedálni som čakala za rohom. Freddy skúmal môj mobil ešte stále. Pomaly som sa približovala a v ruke som držala nôž. Stála som tesne za ním a on si ma nevšimol.
Zrazu ma niekto chytil za vlasy a trhol dozadu. Vykríkla som a Freddy sa otočil.
Stála za mnou Marionette a vyškierala sa. Jej robotický hlas bol veľmi, veľmi nepríjemný až mi naskakovala husia koža.
"Chcela si zabiť Freddyho?" Opýtala sa trošku vydesene a nahnevane. "Kvôli MOBILU?"
Vydesene som sa plazila preč ale narazila som na Freddyho. Vyzeral sklamane a vystrašene.
"Prečo si to urobila, človek?" Oslovil ma takým hnusným slovom a ja som preklínal tretiu vec: môj mozog.
"Hrabať sa v cudzom mobile nie je pekné..." povedala som kolenačky. "Je to... neslušné a mohla som tam mať tajnosti a kontakty a..."
"Kašlem ti na tvoje kontakty!" Odsekol Freddy a mykol hlavou. "Aj tak ich už nemáš." A ukázal na môj mobil, ktorý bol rozbitý na zemi. Moja stále svietiaca baterka ležala tri metre odo mňa. Zatiaľ čo na mňa Marionette jačala, pozerala som sa za chrbát. Strážiť si chrbát je prvá a hlavná vec, ako prežiť...
Pred chvíľou som to nedodržala a napadla ma Marionette.
"Čo s ňou urobíme?" Opýtala sa.
"Porušila pravidlo," povedal Freddy a zdvihol svoje pazúry. "Čaká ju istá smrť."
A šľahol. Odkotúľala som sa o kúsok a pazúry sa zaborili tesne vedľa. Zdvihla som moju fľašu s vodou a vyliala som ju na neho.
Klobúčik mu padol na zem a Freddy zasyčal. Vychádzal z neho dym. Pri najlepšom dostal skrat (rip Freddy) v systéme a už nevidí alebo nemôže hýbať nohami. Marionette pri pohľade na môj čin zavrčala a začala ma driapať po tvári.
"Freddy je náš pán, ty teľa!" Vykríkla a šklbala mnou. Chytila som ju za hlavu a kopla kolenom do brady. Padla na zem.
Freddy len tak stále stál a ešte sa nespamätal z vody. Rýchlo som zhrabla môj rozbitý mobil, tašku a baterku a bežala som hore schodmi. Cestu mi zatarasila Chica, ale ja som po nej švihla taškou a ona odletela do Bonnieho. Prišiel ku mne Foxy, sekol ma hákom po ruke a nohe a asi mi ho rozbil. Krívala som, plakala od bolesti, ale bežala som ďalej. Baterkou som svietila napravo, naľavo, na každé dvere. Za chrbát. Základná vec prežitia.
A vtom... stál predo mnou Spring Trap. Keď sa postavil, bol oveľa vyšší. Predtým som si to nevšimla. Letela za mnou Marionette, ja som ju chytila za šnúrky a utrhla som ich. Mationette sa zvíjala na zemi. Opäť som sa otočila k Spring Trapovi. Ale on tam nebol. Pozrela som sa doľava, doprava, za seba. Jediný animatronic pri mne bola Marionette. Plazila sa po zemi. Kopla som do nej a vyskočila som na ďalšie schody. Navrchu už boli moje dvere. Šťastne som ich otvorila, zatvorila po sebe a zamkla. Skĺzla som sa popri nich na zem a chytila som si nohu. Zahmlilo sa mi pred očami. Odplazila som sa k stoličke, používajúc jednu ruku. Druhou som si utierala prudko lejúce sa slzy. A aj tak ma bolela. Vyliezla som na stoličku a pozrela som sa na Spring Trapa. Nikde nebol.
Spadla som na zem a rozplakala som sa. Freddy sa pozeral do jednej kamery a už chcel niečo zakričať, ale videl ma a potom sa stiahol. S nádejou som sa pozrela na hodiny. Bolo šesť hodín.
Už som nič nerobila. Zaspala som na zemi a všetci animatronici sa vracali na svoje miesta.

Freddyho príbeh (Dokončené)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant